ChrML Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Nå som skolen har begynt er det best å legge seg tidlig har jeg funnet ut . Er så dritt kjipt å gå rundt å værra trøtt om dagene... Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Om man kan dø av å være for lenge våken vet jeg ikke. Men er du våken fem døgn i strekk så er du allerede i faresonen for å bli gal. Som i bokstavelig talt sinnsyk. Det ble jo brukt som tortur under kriger,før. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har vore oppe 3døgn sån ca,blei litt tullete i hode ja... Arbeidsgiveren min lurte på hvor mye eg ville ha i lønn,og eg svarte at eg hadde faen ikke tatt penger av han,selv om eg visste det var idiotisk å si någe slikt men greide ikke å snakke skikkeligt.... :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Leste i Ill. Vitenskap at en mann på Fillipinene eller noe hadde vært våken i 45år, han klarte ikke sove p.g.a. en sykdom. Vi har forresten pratet om dette i Snedige Ting du lurer på Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Om man kan dø av å være for lenge våken vet jeg ikke. Men er du våken fem døgn i strekk så er du allerede i faresonen for å bli gal. Som i bokstavelig talt sinnsyk. Det ble jo brukt som tortur under kriger,før. 6717121[/snapback] Njaaaaaa. Forskjell på å være på LAN og å bli tvunget til å være våken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå