The Norwegian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Nå har jeg vært søvnløs i 30 timer.. det er det lengste hittil.. Jeg begynner, med hånden på hjertet å se dyr utenfor vinduet mitt. Er det normalt? En moskus gikk nettop forbi. Jeg bor på rena :/ Endret 20. august 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nejeeh, ikke farlig å være våken i 30 timer. Blir det for farlig-farlig, sovner du bare. Kroppen tar kontrollen selv. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nå har jeg vært søvnløs i 30 timer.. det er det lengste hittil.. Jeg begynner, med hånden på hjertet å se dyr utenfor vinduet mitt. Er det normalt? 6712138[/snapback] Slapp av, til slutt besvimer du av søvnmangel. Så bare hold på. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Fint, for rommet mitt begynner å snurre litt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Så LEGG DEG, mann! 6712152[/snapback] Jeg vet jeg burde men jeg har ikke lyst Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kansje det ikke er mangel på søvn men mangel på mat? Har du spist nok? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg så en bjørn i veibanen i går, Bergen sentrum. Går fint... Ikke farlig. Du besvimer lenge før det begynner å bli farlig. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Kansje det ikke er mangel på søvn men mangel på mat? Har du spist nok? 6712155[/snapback] Jadda! Spiste en grandiosa i går kveld, 5 brødskiver til frokost og det var rundt 12 tia.. og spiste nettop en omelett. Drakk en del melk til omeletten.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nå har jeg vært søvnløs i 30 timer.. det er det lengste hittil.. Jeg begynner, med hånden på hjertet å se dyr utenfor vinduet mitt. Er det normalt? En moskus gikk nettop forbi. Jeg bor på rena :/ 6712138[/snapback] Riight.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Nå har jeg vært søvnløs i 30 timer.. det er det lengste hittil.. Jeg begynner, med hånden på hjertet å se dyr utenfor vinduet mitt. Er det normalt? En moskus gikk nettop forbi. Jeg bor på rena :/ 6712138[/snapback] bwahaha..sånn er det vertfall i militæret :!: . like...flygende hamurgere (lite mat også vett). *glede seg* Endret 20. august 2006 av KittyCat Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det å ikke få i seg nok søvn kan være farlig. Hjernen får ikke gjennomgått intrykkene den får iløpet av dagen. Legg deg! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Vel, hvis du ikke er vant til å være så lenge våken så burde du legge deg Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 en fjortiss som ser moskuser utafor hvinduet. hmmm.. vi er inne i den tidlige fleinsopp perioden. sikker på at du ikkek hadde noe rart på grandisen? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det er faktisk mulig å dø av søvnmangel. Men om du klarer å holde deg våken så lenge at du klarer det har du talent. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det er faktisk mulig å dø av søvnmangel. Men om du klarer å holde deg våken så lenge at du klarer det har du talent. 6712600[/snapback] Det er mange som har dødd på grunn av søvnmangel. Var ikke lenge siden en "oppegående" gamer spillte everquest 72 timer i strekk, da han bare datt om. Fordi han ikke hadde sovet. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det er faktisk mulig å dø av søvnmangel. Men om du klarer å holde deg våken så lenge at du klarer det har du talent.6712600[/snapback] Det er mange som har dødd på grunn av søvnmangel. Var ikke lenge siden en "oppegående" gamer spillte everquest 72 timer i strekk, da han bare datt om. Fordi han ikke hadde sovet. 6712636[/snapback] Han var vel gjerne rusa på enkelte uheldige stoffer i tillegg, da. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kai Risholt, fotballspiller på Hønefoss (tror jeg) gikk for en periode siden søvnløs i et par, tre uker (tatt fra hukommelsen). Han var i den perioden gjest hos skavland sammen med en søvnforsker. Denne søvnforskeren sa at det var mulig å dø pga for lite søvn, men da Kai var enda ikke i faresonen. Så, 30 timer, og 72 for den saks skyld er vel lilleputt-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå