Gå til innhold

Kan man finne ut sikkretskoden sin?

Anbefalte innlegg

jeg var på fylla i går, smart nok som jeg var byttet jeg sikkretskoden. har den slik at jeg må taste den når jeg skal ha av tastelåsen, pga nyskjerrige grunner. så jeg lurte på om det var noe fenulig superduper triks man kan gjøre ?

takk for alle svar.. *har 3 melinger og ubesvarte annrop* >:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tast *#06# på telefonen å tast inn imei nummeret hger så skal du få koden :)

for å komme inn på telefronen ta ut å sett inn batteriet igjen å skru på telefonen.. :) Men imei står under batteriet også

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Ta ut batteriet på telefonen din, se på merkelappen under å finn imei nummeret. Skriv imei nummeret inn her på forumet så skal du få sikkerhetskoden:) må ha imei nummeret for å få tak i master sikkerhetskoden.

(event, som første innlegg sa: tast *#06# når telefonen er på, dette viser også din imei kode.. hvis du ikke kommer ut av tastlås batere ta ut å sett inn batteriet igjen. så passer du på å ikke ta på tastelås igjen når du skrur den på igjen:) )

Lenke til kommentar
Ta ut batteriet på telefonen din, se på merkelappen under å finn imei nummeret. Skriv imei nummeret inn her på forumet så skal du få sikkerhetskoden:) må ha imei nummeret for å få tak i master sikkerhetskoden.

(event, som første innlegg sa: tast *#06# når telefonen er på, dette viser også din imei kode.. hvis du ikke kommer ut av tastlås batere ta ut å sett inn batteriet igjen. så passer du på å ikke ta på tastelås igjen når du skrur den på igjen:) )

6713930[/snapback]

355038007804744

Lenke til kommentar
gå til innstillinger- sikkerhet- endring av adgangskoder - sikkerhetskode

2171172303 tastes inn der og så endrer du til den sikkerhetskoden du vil ha, standard nokia er 12345 ;)

6713945[/snapback]

oki, men saken er at jeg kommer ikke inn på telefoene den er låst med tastelås og sikkretskode :p *sukk*

Lenke til kommentar

tast den inn når telefonen ber om sikkerhetskode da:)

dessuten, ta ut å inn batteriet å start telefonen. du må ikke oppgi sikkerhetskode da? Med mindre du setter på tastelås igjen

edit: for å gjøre det klart; den koden jeg ga deg skal funke der du må taste sikkerhetskode, ikke bare for å endre.. tror jeg :)

Endret av shaaland
Lenke til kommentar
tast den inn når telefonen ber om sikkerhetskode da:)

dessuten, ta ut å inn batteriet å start telefonen. du må ikke oppgi sikkerhetskode da? Med mindre du setter på tastelås igjen

edit: for å gjøre det klart; den koden jeg ga deg skal funke der du må taste sikkerhetskode, ikke bare for å endre.. tror jeg :)

6714419[/snapback]

jeg må taste sikkerhetskoden når jeg starter telefoen for da kommer tatstelåsen på automatisk :p jeg har skikkelig baisa på leggen nå ja :D

Lenke til kommentar

den koden du fikk av meg skal funke. så lenge imei nummeret du gav meg er rett.. (skal funke med mastercode på den telefonen, tror jeg.. merkelig) har du testa koden jeg gav deg? sjekk at du ga meg rett imei

Endret av shaaland
Lenke til kommentar
den koden du fikk av meg skal funke. så lenge imei nummeret du gav meg er rett.. (skal funke med mastercode på den telefonen, tror jeg.. merkelig) har du testa koden jeg gav deg? sjekk at du ga meg rett imei

6714543[/snapback]

har teste ja, men imei er 356629005935149 det andre var feil, jeg ser at jeg har feil eske til mobilen min.. hmmms.. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...