kdog Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg prøvde det i går kveld, å blei først overasket over den gode grafiggen, først og fremst på bilene. etter en stund ble jeg skuffet pga. kjørefølelsen. Bilene svarer ikke når man svinger, og kommer som en båt etter et sekund. det er helt klart en arcade-greie, som er GØY for noen, men jeg kunne tenkt meg litt realisme, som det var antydning til i Porche. Det var laget for at en som har hatt Porche selv kan si "ja den '78 modellen var virkelig så vanskelig å kontollere, ja.." Det som hadde vært greit, var valget med og uten antispinn, esp osv.. eller Arcade/Simulator valg.. kunne tenkt meg å ligge sidelengs med z8 eller m5 på dette spillet.. litt mer som GT3.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Må nokk egentlig medle meg på å kritisere litt. Spillet er morrsomt for all del, men det mangler litt valg og slike ting som antispinn osv. Og bilene er jo bare å kjøre...det er neste for lett å kjøre seg igjennom til gold på Hot-Puruit delen.. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Fikk testa dette to-tre ganger på Xbox i går. Ikke helt min type spill. For å være racing var det litt for enkelt (på alle måter). AI'en på poltibilene var tilbakestående. Kollisjonsdeteksjonen var lite tilfredstillende, man hang seg opp i usynlige kanter ved å ligge i nærheten av veisiden. Grafikken var laber i forhold til hva man kan forvente på Xbox. Kjørefølelsen kan jeg ikke si så mye om ettersom jeg bare testa to biler, men den virka litt for gammal arcade (tenk OutRun på en dårlig dag) for min smak. Bottom line: Lite sofistikert, spiller heller Burnout 2 istedenfor. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 NFS 1 er fremdeles det beste i serien , deretter kommer Unleashed og hp 1 etter min mening , hadde vært kult om de hadde gått tilbake til konseptet som de hadde i det første spillet , men med dagens grafikk selvfølgelig . Lenke til kommentar
spindle Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-10-24 16:00, skrev The man!:synest ikke nfsHP2 var så veldig imponeredne, men etter rallisport challange har jo kravene til bilspill gått litt opp :smile: Grafikk i forhold til RC: Ikke verre ihvertfall (begge på pc) Kjørefølelse i forhold til RC: Like elendig. Konklusjon: Venter på Live for Speed, Sports Car GT 2 og CMR 3 Quote: Den 2002-10-26 22:41, skrev dovendyret: Quote: Den 2002-10-25 09:40, skrev Stratos: Det var ikke bare grafikke det var snakk om her... Jeg har prøvd PC versjonen, og sel om grafikken er grei, var den ikke noe spesielt å skryte av.. Kjørefølelsen derimot, var ikke så bra.. Jeg synes responsen var dårlig, og at bilene virket "seige" de satt liksom limt til veien, og var altfor lette å kontrollere. full sving i 160KM/t går jo på skinner... Napper du i brekket, er det så vidt det er noe respons.. Fartsfølelsen var liksom ikke der.. Er du mungo...NFS HP2 er et av de beste bilspill som er gitt ut..og grafikken er sinnsykt bra. Har du i det hele tatt prøvd fullversjonen? Jeg har...og jeg er enig med stratos... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå