Gå til innhold

Need For Speed: Hot Pursuit 2 får dårlig kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det ville jeg ikke stolt på.. jeg har en.. eeeh.. kompis.. som har "låneversjon" av dette spillet fordi han ikke kunne vente lenger.. og for å si det sånn.. det er et av de beste bilspillene jeg.. eeeh.. han har prøvd.. er så adrenalinsjokk at du glemmmer å røyke.. du glemmer nesten å puste og.. konser kun om veien, og den jækla snuten.. gled dere folkens..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-24 09:03, skrev Robkvi:

så etter det jeg forstår, vil PC versjonen være like dårlig som versjonen til x-box?

Nå har ikke jeg prøvd xbox versjonen, men jeg synes ikke pc-versjonen var mye å skryte av. Ingen realisme, men sikkert greit hvis man liker arcade spill.Prøv en av demoen som er kommet (i to utgaver, en egen for Australia).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-24 09:03, skrev Robkvi:

så etter det jeg forstår, vil PC versjonen være like dårlig som versjonen til x-box?

Like dårlig??

Vel spøsr kasje litt på hva du mener med dårlig.

Har bare prøvd demoen og likte det!Helfett!!

Så er det diskusjonen Geforce 4 VS et TV apparat...

Vet du om en TV som kan hamle opp med grafikken fra et moderne sjermkort så si fra :smile:

Jeg kommer hvert fall til å kjøpe spillet.Uten tvil.

Lenke til kommentar

Det var ikke bare grafikke det var snakk om her...

Jeg har prøvd PC versjonen, og sel om grafikken er grei, var den ikke noe spesielt å skryte av..

Kjørefølelsen derimot, var ikke så bra.. Jeg synes responsen var dårlig, og at bilene virket "seige" de satt liksom limt til veien, og var altfor lette å kontrollere. full sving i 160KM/t går jo på skinner... Napper du i brekket, er det så vidt det er noe respons.. Fartsfølelsen var liksom ikke der..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 09:40, skrev Stratos:

Det var ikke bare grafikke det var snakk om her...

Jeg har prøvd PC versjonen, og sel om grafikken er grei, var den ikke noe spesielt å skryte av..

Kjørefølelsen derimot, var ikke så bra.. Jeg synes responsen var dårlig, og at bilene virket "seige" de satt liksom limt til veien, og var altfor lette å kontrollere. full sving i 160KM/t går jo på skinner... Napper du i brekket, er det så vidt det er noe respons.. Fartsfølelsen var liksom ikke der..

Er du mungo...NFS HP2 er et av de beste bilspill som er gitt ut..og grafikken er sinnsykt bra.

Har du i det hele tatt prøvd fullversjonen?

[ Denne Melding var redigert av: dovendyret på 2002-10-26 22:44 ]

Lenke til kommentar

Er det i det hele tatt mulig å miste kontrollen over bilen i HP2? Jeg har enda ikke tatt 180/360 etter en litt for skarp sving. Eneste som skjer er at bilen skrenser litt. Vannplaning har jeg heller ikke merka noe spesielt til.

Grafikken er flott, men det er alt for enkelt å styre bilene. Når politiet også er elendig til å stoppe deg så blir det for enkelt.

Nei, HP2 skuffa meg. Biljakt konseptet er egentlig dritkult, men EA kunne gjort mye mer ut av det, først og fremst ved å la det være hardere å kjøre i 200km/h uten å miste kontrollen over bilen.

Lenke til kommentar

REALISME??? vil dere ha realisme??? få dere et spill hvor man står i kø i 5 mil. for deretter å finne ut at bensintanken er tom og man må skyve den til nærmeste bensinstasjon!

NFS HP2 er en ting.. GØY.. og om det er så realistisk gidder jeg ikke bry meg om... så lenge man har det gøy når man spiller det! og har noen noe imot det.. så får de ta det opp mot MEG! *yppe*

:grin:

Lenke til kommentar

NFS HP2 er lett, altfor lett. Tar ikke mange timene å spille gjennom nei. Når jeg tenker meg om så har jeg kun 1 bronse, resten er gull og har ikke blitt busta av politiet en enda gang. Mest idiotiske er disse point-to-point banene, tidsfristen du har er så skyhøy at du kan ta og stoppe for en burger opptil flere ganger.

HP2 hadde vært bedre vis:

- Bilene ikke var så sykt lette å styre

- motstanderne kjørte bedre og tidsfristene strengere

- At politiet ikke gav opp biljakta med en gang. Eneste lille utfordring er jo veisperringene. Men hvorfor står dem ikke med geværer og plafrer løs på deg? Amerikansk politi er da kjent for å stoppe råkjørere for nesten enhver pris, ikke gi opp bare fordi du kjører i 160km/h.

Enda flere alternative veier, enda flere sivilebiler på veiene osv ville også hjulpet. Hadde ikke skada om bilene ikke hadde tålt så enormt mye også.

bottom line: problemet er ikke mangelen på realisme, men at spillet er ekstremt lett

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-27 09:20 ]

Lenke til kommentar

det er flere ting andre ting som også hadde gjort spillet mye bedre:

mulighet for å ha med væreffketer som regn,snø, lyng og torden.

mulighet for å kjøre i mørket.

det første hot pursuit spillet hadde disse mulighetene. Jeg ble veldig skuffa når jeg fant ut at hp2 ikke hadde det. Musikken derimot er jo bra.

Lenke til kommentar

jeg synes og NFSHP2 er en gedigen skuffelse! Har gått og venta på dette spillet siden jeg slutta med Porsche pga overgang til XP, og jeg skal si det tok sin tid!

Og når det endelig kommer, er det en retrogradert NFS, minner mer om NFS High Stakes enn Porsche.. Urealistisk kj¢ref¢lelse (ekte arcade), kjip grafikk, ingen kameraeffekter på replayen (latterlig). Kort sagt en hån mot Porsche Unleashed - entusiaster.

La oss håpe vi får et ekte NFS snart, et som er laget for PC fra starten av!

Lenke til kommentar

Jeg synes også dette var en nedgradering. Har alle spilla i serien og eneren hadde faktisk bedre funksjonalitet ved tanke på riplay en NFSHP2! :sad: Fira er bra! Der kan du se bilen fra siden inni (med dashboard) og diverse råe kameravinkler. HP2 kan du faktisk ikke skifte kameravinkel i replayen i det hele tatt! Og når man trykker ESC i HP2 roterer kamerat rundt bilen, men menyen er så lite gjenomsiktig at du får ikke ser mer av bilen en front lyktene og baklyktene. Synn fordi grafikken er ikke så værst. I NFS1 kunne man sette bilen i nøytral, gi full gass og sette i 1gir da kunne en spinne rundt. Dette savner jeg i alle spillene etter på. Hadde EA tatt muligheten får å burne løs i 1ern og replay + alle instillings mulighetene i 4ern kombinert med kjøre filingen i 5ern og grafikken i 6ern kunne det faktisk blitt meget bra. PS! Det der helikopteret er litt vel overdrevet synes jeg. Er det brann bomber du kjører på? :sad:

Lenke til kommentar

Ja, jeg mener også at det originale NFS var mye mer realistisk kjøremessig - siden har det bare gått 1 vei på denne fronten: Nedover. Jeg likte også bedre bil-videoene i NFS1 i forhold til stillbildene i NFS3 og oppover.

Jeg velger å tro på ryktene om at EA og Sony har slått seg sammen ved å lage en overlegen PS2-versjon som tar rotta på de andre formatene. Etter min mening er EA noen pengesugne j*vlar (fra Ingenting - Dommedag) som tenker kvantitet langt foran kvalitet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 00:47, skrev Fake:

REALISME??? vil dere ha realisme??? få dere et spill hvor man står i kø i 5 mil. for deretter å finne ut at bensintanken er tom og man må skyve den til nærmeste bensinstasjon!

NFS HP2 er en ting.. GØY.. og om det er så realistisk gidder jeg ikke bry meg om... så lenge man har det gøy når man spiller det! og har noen noe imot det.. så får de ta det opp mot MEG! *yppe*

:grin:

Endelig en som har skjønt det hellvetes *****a poenget med spill:

DE SKAL VÆRE UNDERHOLDENE, dvs DE SKAL UNDERHOLDE DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samme faaen hvordan realismen er, så lenge det er GØY og HOLDBART så har spillet oppnådd det det skal.

Og selfølgelig er det ingen dum ting med konge grafikk, det er bare det at allt for mange tenker BARE på grafikk.

Foresten så tror jeg PS2 versjonen er litt bedre (det er ihvertfall mye bedre å bruke kontroll).

Nesten så jeg vurderer å brenne versjonen til PC?

Neida, bare kødda... :grin:

Lenke til kommentar

Javisst skal det være GØY!!

Det er er par ting jeg lurer på.

Dere som synes det er for lett:

Har dere prøvd multiplayer? ...

2 viktige ting for meg er:

Kan man lage egne biler og baner til dette spillet?

Vet at det gikk an i nfs4, og lager selv baner til 4x4Evolution.

Har faktisk over 1000 baner og 2000 biler å velge mellom der!Selv om dette spillet begynner å bli gammelt er det fortsatt GØY!! (og alltid noe nytt)

http://home.no.net/jonnyned/wallridetrail/...detrailmain.jpg

http://home.no.net/jonnyned/wallridetrail/...ction03_cut.jpg

Blei visst litt off topic dette her hehe men,

kan man lage slikt i NFS:HP2 ?

Det vil i såffal gjøre spillet mye mer levedyktig:)

pc.gif

[RCG]Balthazar

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-30 11:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...