freke Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Nei, nå setter jeg alle odds på Saint's Row og Forza 2. 6745105[/snapback] Nøyaktig hva jeg tenker. Saints Row holder meg underholdt til Forza 2 og ratt kommer. Så håper jeg det duger frem til Drivers Republic ankommer, pluss det nye Logitech rattet (med H-gir spak og clutch, oh yeah) Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Nei, nå setter jeg alle odds på Saint's Row og Forza 2. 6745105[/snapback] Nøyaktig hva jeg tenker. Saints Row holder meg underholdt til Forza 2 og ratt kommer. Så håper jeg det duger frem til Drivers Republic ankommer, pluss det nye Logitech rattet (med H-gir spak og clutch, oh yeah) 6751122[/snapback] kan meddele at det rattet snart havner i butikkene, skal vel leveres i slutten av sep..... kjenner en av innkjøperne hos logitech.. bra mann.. skulle skaffe til meg og en kollega neste uke.. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Det rattet med clutch er bare til pc ikke sant? Drivers Republic? Ikke hørt noe om. kanskje sjekke litt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå