Gå til innhold

Test Drive Unlimited second demo ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Mitt inntrykk av grafikken i spillet er ikke noe særlig å gi skryt over...etter at jeg har hørt og sett videoer av spillet....

 

omgivelsene i spillet er dårlig laget til..

 

Er som alle andre Test Drive spill jeg har sett tidligere...De har et Image og ta vare på og det er dårlig grafikk i spillene sine..Og det har de klart her også mener jeg...selvsagt grafikken her er bedre enn de forrige spillene de har gitt ut men de hever seg kun et hakk eller to grafikkmessig i forhold til hva de kan få til...

6734300[/snapback]

 

Er så glad at mine øyne er ganske annerledes enn dine. Dette synes jeg ser bra ut. Og gleder meg stort over det.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt inntrykk av grafikken i spillet er ikke noe særlig å gi skryt over...etter at jeg har hørt og sett videoer av spillet....

 

omgivelsene i spillet er dårlig laget til..

 

Er som alle andre Test Drive spill jeg har sett tidligere...De har et Image og ta vare på og det er dårlig grafikk i spillene sine..Og det har de klart her også mener jeg...selvsagt grafikken her er bedre enn de forrige spillene de har gitt ut men de hever seg kun et hakk eller to grafikkmessig i forhold til hva de kan få til...

6734300[/snapback]

 

Er så glad at mine øyne er ganske annerledes enn dine. Dette synes jeg ser bra ut. Og gleder meg stort over det.

 

Dr Peedee

6734309[/snapback]

Enig med peedee. Jeg synes første demoen så bra ut - men ikke så bra som jeg hadde ventet. Så hvis de har shinet demo #2 opp, så vil det bli kanonbra tror jeg.
Lenke til kommentar
Lite med AA og popups her og der...

6734516[/snapback]

Hva mener du med det?

 

Ja, gameplayet i demo #1 imponerte meg nok til at jeg har gått til det steget å forhåndsbestille spillet på CDON.com. Men hvis de shiner det litt opp, slik at grafikken matcher det utrolig bra gameplayet blir det jo bare enda bedre! :)

 

Edit; har kjøpt samme anlegg som deg. Z5500. Er du fortsatt fornøyd Kewell? Og hvordan gikk du gjennom "innkjøringen" av anlegget?

Lenke til kommentar

Syns demoen er meget bra.

Dritartig å høre ZX10`en hyle! Håper man får kjøpt slipon til syklene i fullversjonen av spillet. :w00t:

 

Syns fortsatt kjøringen er veldig arkade, men det gjør meg ikke så mye. Spesiellt kjøringen med sykkel er urealistisk.

 

Tror jeg hiver inn bestilling på spillet med en gang, jeg. ;)

 

Edit:

 

Var det ikke en tråd her nå nettopp med liste over alle bilene? Finner den ikke... :hmm:

Endret av Clausn
Lenke til kommentar
At dere gidder ? Har dere ikke PS2 og GT4 ? Det klart beste bilspillet på markedet.

 

Ingen seriøse bilspill gamere vil en gang røre noe fra Test Drive serien.

6735530[/snapback]

 

Men så er vel ikke dette et "seriøst" bilspill. Er vel et mer arcade preg over det. Det er ikke alle som har sans for GT4/Forza stilen.

Lenke til kommentar
At dere gidder ? Har dere ikke PS2 og GT4 ? Det klart beste bilspillet på markedet.

 

Ingen seriøse bilspill gamere vil en gang røre noe fra Test Drive serien.

6735530[/snapback]

seriøse bilspill gamere? altså det går på smak...jeg spiller en del bilspill, og GT3 og GT4 er nok de to spillene jeg har mest timer med. men jeg gleder meg da til test drive også. forza 2 også for den sakens skyld. nå om dagen jobber jeg meg igjennom flatout 2 også. har også ridge racer 5 og burnout 3 i samlinga mi. samt at jeg runder/har runda alle NFS spill som er ute (utenom motor city online :() GTR1 og kommende GTR2 er bra spill også. GT legends har jeg også spillt litt. eneste større bilspilla jeg ikke liker nå om dagen er egentlig race driver serien.

Lenke til kommentar
At dere gidder ? Har dere ikke PS2 og GT4 ? Det klart beste bilspillet på markedet.

 

Ingen seriøse bilspill gamere vil en gang røre noe fra Test Drive serien.

6735530[/snapback]

 

Don't believe the hype. "GT4, the REAL driving simulator"? Yeah right. Artig nok på sitt vis, og en fet utgave av "det grønne hælvete", rimelig grei versjon av suzuka også. Men jeg har vondt for å tro ett sekund på at biler med 1000+ BHP er sååå enkle å ragge rundt med. Pluss; innstillingsmulighetene på bilene er i nabolaget til latterlig og ynkelig. Men mange fine biler å se på, det er det. Litt teit å tenke på egentlig, at jeg betalte surt opptjente for en bil-fremviser. Skuffa ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Gode Gud, for en elendig handling på disse bilene. Det er et eller annet merkelig delay på kjøretøyene i dette spillet, og det føles som om man har fem tonn løsevekt som ligger i bagasjerommet og hopper rundt. Takke meg til PGR3, gitt.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe spillet.

 

Selv om spillet er mere arkade så har jeg det drit gøy spesielt med MP delen.

Bare cruise rundt, møte på folk og sette opp løype er artig :)

 

Samtidig kan man joine servere og ha egne race.

Gleder meg til fullverisjonen, da man kan kjøpe ting og tang og satse penger og biler på race! :)

 

Dette spillet er helt topp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...