Spirre Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 alle vet at den kom, men den er ikk der lenger i alle fall, jeg var inne å leita etter den nye nå og finner ingenting fra test drive i det hele tatt under demos, både nye og gamle. men dette er et spill jeg må og skal ha. får vel kjøpe meg en 3 mnders live også Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 alle vet at den kom, men den er ikk der lenger i alle fall, jeg var inne å leita etter den nye nå og finner ingenting fra test drive i det hele tatt under demos, både nye og gamle. men dette er et spill jeg må og skal ha. får vel kjøpe meg en 3 mnders live også 6719663[/snapback] De fjernet den sikkert så folk ikke skal mis-forstå den med den nye. Den kommer i morgen, btw. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 konge, gleder meg skal springe å kjøpe test drive den dagen det kommer, dvs om 8 dager Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 I følge testdrive forumet så skal det komme opp en ny test drive demo på marketplace i dag. Litt merkerlig at en demo blir sluppet på en søndag, men jeg er villig til å gi den en sjanse til Spillet har fått 9/10 av Gamereactor 6711722[/snapback] Gamereactor.... hvor seriøst skal man ta de? Bladet deres må ha gått i trykken for noe tid siden da det har vært ute noen dager allerede. Og de må jo har brukt helst NOE tid på spillet (TDU) for å kunne anmelde det. Men så langt jeg kan se i anmeldelsen deres så har de ikke sagt at de har anmeldt spillet ut fra pre-release eller beta versjon. For: Test Drive Unlimitid gikk "gold" i dag (23/8) (øh, "i går" da i og med det er etter midnatt nå). Og når man veit hvordan game studioene sitter og skviser bugs og "polerer" siste tiden.. hvor seriøs blir da Gamereactors anmeldelse når de ikke tar forbehold om at de ikke nødvendigvis sitter på siste kode? De sier at de har prøvd det før det er på gata riktig nok... men nevnes ikke at det pre-release kode de har spilt. Og så klager de over bugs. (Ikke for det, noen bugs finnes sikkert der i release versjonen også..) Atari's Test Drive Unlimited Goes Gold - Racing Reinvented Set to Begin on September 5 Nationwide - NEW YORK, Aug. 23 /PRNewswire-FirstCall/ -- Atari, Inc. (Nasdaq: ATAR), one of the world's most recognized brands and leading third-party video game publisher, today announced that development is complete on Test Drive Unlimited for the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft. The ultimate automotive and lifestyle gaming experience, Test Drive Unlimited provides gamers with M.O.O.R.: Massively Open Online Racing and the pure freedom to go wherever they choose, whenever they choose and race whoever they choose all in a spectacular, wide open tropical setting. Test Drive Unlimited is on schedule to ship to stores nationwide on September 5 and will be available for a suggested retail price of $39.99. Link til hele pressmeldingen om TDU her Vel vel. Liten detalj kanskje med tanke på at det finnes langt viktigere ting her i verden. Nei, tenker ikke på krig og fred og sånn - men derimot at det ikke er så lenge til 5 september Dr Peedee Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 æsj har det ikke release 1 sep. som gamer.no sier da? må jeg vente enda noen dager? kjipt Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Blir dette spillet bare *litt* slik jeg ser det for meg, blir det helt fantastisk. Jeg skal kjøre Aston Martin foresten. ^^ Sølvgrå. 6719439[/snapback] Samme her. Jeg gleder meg som fy til denne tittelen. Skal forøvrig ha meg en Ducati, og en Pagani Zonda (siden jeg fikk den med forhåndsbestillingen) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 TDU demo 2 er ute nå Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 TDU demo 2 er ute nå 6733780[/snapback] Nice Thanks Avanore...Laster ned nå Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hehe så bra! Jeg lå og sov så stod jeg opp. Måtte sjekke om det var kommet noen demoer. Startet opp og jeg så at TDU demo 2 var der. Satte meg på PC og da så jeg at ingen hadde annonsert demoen her eller andre steder. Snakk om å stå opp akkurat på rett tid Endret 24. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Ja det kan du si..Jeg hadde faktisk ikke kjørt igang konsollen min en gang..har sittet med pcen siden jeg våknet for 4,5 time siden..hehe Jeg lå og sov Går utifra du gjorde det.hehe..Litt vanskelig å sove stående og ubehagelig.hehe Endret 24. august 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Ja det kan du si..Jeg hadde faktisk ikke kjørt igang Går utifra du gjorde det.hehe..Litt vanskelig å sove stående og ubehagelig.hehe 6733845[/snapback] Haha! Har nesten klart å stå og sovet i fylla da Endret 24. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har ikke kommet noe endelig svar på dette fra utvikleren men går mye rykter om at man bare kan se 7 andre spillere på en gang. Hvis dette er tilfelle er jo hele poenget borte med spillet omtrent. Ekke så mye MMOG da 6714221[/snapback] Såvidt jeg har forstått kan man bare se de syv nærmeste bilene når man spiller. Men samtidig er alle spillerne på øya. Om du kjører rett frem så dukker det opp stadig nye spillere, mens andre som blir langt unna deg forsvinner fra radaren din. Om du spiller med en kompis og skal finne han, er det bare å sende en beskjed om hvor dere skal møtes. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Gamereactor.... hvor seriøst skal man ta de? Bladet deres må ha gått i trykken for noe tid siden da det har vært ute noen dager allerede. Og de må jo har brukt helst NOE tid på spillet (TDU) for å kunne anmelde det. Men så langt jeg kan se i anmeldelsen deres så har de ikke sagt at de har anmeldt spillet ut fra pre-release eller beta versjon. 6732885[/snapback] Review-kode av spillet kom allerede i juni. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Litt info det som er nytt i denne demoen: The first Test Drive Unlimited playable demo, released during E3 2006 as part of Microsoft’s initiative to bring gamers closer to the event, was downloaded close to 200,000 times from Xbox Live Marketplace in one short week, bringing the demo in third place overall amongst all downloads during the period. Feedback from the global gaming community proved vital in giving Eden Games a clear direction to improve the quality of the final game and deliver the incredible experience Test Drive Unlimited now offers. With the new demo allowing up to one hour of play in a 60km² area of the graphically polished and geographically accurate Hawaiian island of Oahu, players will have time to discover a stunning new house, three delicious new super cars – the Ferrari F430, Ford Mustang GT and AC Cobra – and one brutally powerful motorbike, the Kawasaki Ninja ZX-10R. Players can choose to accept one of the four new offline challenges, take on either of the two new online challenges with up to eight players racing simultaneously, launch instant challenges against anyone they encounter on the road, or just burn gallons of virtual gasoline tearing around the lush tropical roads in free ride. Other enhancements include tighter handling, snappy gear changes, customizable speed blur effects, optional in-car camera vibrations, improved lag allowing eight player online races, fully operational vsync, an incredible level of overall graphical polish, and much more. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det der høres fantastisk ut. For hvis jeg skal være ærlig, så var den første demoen litt skuffende - det pga at grafikken ikke møtte opp til hypen videoene som var kommet, og at bilens grep på veien og 'handlingen' var veldig upresis. Man får bare ett første-inntrykk. Men håper at denne demoen imponerer meg like mye som diverse video som har surret rundt på nettet. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Gamereactor.... hvor seriøst skal man ta de? Bladet deres må ha gått i trykken for noe tid siden da det har vært ute noen dager allerede. Og de må jo har brukt helst NOE tid på spillet (TDU) for å kunne anmelde det. Men så langt jeg kan se i anmeldelsen deres så har de ikke sagt at de har anmeldt spillet ut fra pre-release eller beta versjon. 6732885[/snapback] Review-kode av spillet kom allerede i juni. 6733872[/snapback] Hva er Review-kode sånn per definisjon? Og gjør det noe forskjell på at de anmelder et spill før det er ferdig? Laster ned den nye demoen nå. Blir artig å se om det er noe særlig forskjell i hvordan fysikken på bilene og om det er noe som helst forskjell i grafikk. Dr Peedee Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det der høres fantastisk ut. For hvis jeg skal være ærlig, så var den første demoen litt skuffende - det pga at grafikken ikke møtte opp til hypen videoene som var kommet, og at bilens grep på veien og 'handlingen' var veldig upresis. Man får bare ett første-inntrykk. Men håper at denne demoen imponerer meg like mye som diverse video som har surret rundt på nettet. 6733940[/snapback] Hmmm, får svaret om noen minutter.... Men, DbD, PGR3 ble f.eks aldri så lekker som videoene som var ute. I videoene så var det anti-aliasing/polert på noe vis. Men her hjemme ble manglende AA veldig avslørt på en 40'' HDTV i PGR3. Så litt spent på hvordan den nye TDU demoen er. Dr Peedee Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det å lage en review av et spill som ikke er ferdig er bare tull synes jeg... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 starta akkurat downloaden jeg også nå, er veldig spent, lista over ting de har fiksa så veldig bra ut. nå har jeg noe treg linje her så dere får vel testa en stund føre jeg kommer i gang, så post gjerne litt om hva dere synes etter å ha testa det. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Mitt inntrykk av grafikken i spillet er ikke noe særlig å gi skryt over...etter at jeg har hørt og sett videoer av spillet.... omgivelsene i spillet er dårlig laget til.. Er som alle andre Test Drive spill jeg har sett tidligere...De har et Image og ta vare på og det er dårlig grafikk i spillene sine..Og det har de klart her også mener jeg...selvsagt grafikken her er bedre enn de forrige spillene de har gitt ut men de hever seg kun et hakk eller to grafikkmessig i forhold til hva de kan få til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå