Gå til innhold

Test Drive Unlimited second demo ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, men jeg liker for eksempel feelingen i PGR3 mye bedre. Og det fungerer utmerket med håndkontroll.

6738178[/snapback]

 

Det er jeg forsåvidt enig i. Men jeg bare tenkte at man kanskje skal roe noe forhåpninger om at spill nødvendigvis skal være så realistiske. Man kan godt diskutere kjørefølelse spillene i mellom.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Spillet i seg selv er ikke dumt det altså...men synes det kanskje stiller seg litt svakt i forhold til PGR3....

 

Og for oss som har vanlig CRT tv så blir bildet så voldsomt mørkt atte...

6738796[/snapback]

 

Måtte stille opp litt på lyset på min HDTV også, eller det vil si, jeg gjorde det fra ingame menyen.

 

Ellers... PGR3 - manglende AA i det spillet gjør seg såpass godt gjeldende på HDTV at jeg synes TDU er bedre grafikkmessig. Kjørefølelsen virker bra, annerledes, men bra. Men skal teste demoen mer før jeg bestemmer meg. Men det lukter kjøp så langt.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Spillet i seg selv er ikke dumt det altså...men synes det kanskje stiller seg litt svakt i forhold til PGR3....

 

Og for oss som har vanlig CRT tv så blir bildet så voldsomt mørkt atte...

6738796[/snapback]

 

Måtte stille opp litt på lyset på min HDTV også, eller det vil si, jeg gjorde det fra ingame menyen.

 

Ellers... PGR3 - manglende AA i det spillet gjør seg såpass godt gjeldende på HDTV at jeg synes TDU er bedre grafikkmessig. Kjørefølelsen virker bra, annerledes, men bra. Men skal teste demoen mer før jeg bestemmer meg. Men det lukter kjøp så langt.

 

Dr Peedee

6738877[/snapback]

 

Det er bra! :)

Lukter kjøp her også

Lenke til kommentar
Likte ikke styringen i det hele tatt! Virket tungt selv om du kjørte sakte.....Hadde de fått det litt mer "styrevennlig" så kanskje det hadde blitt et kjøp. Og driftingen var ikke mye å skryte av. Klarte sjelden å holde den gående i en lang sving...

6739777[/snapback]

 

Bra for deg at PS3 kommer snart da

Lenke til kommentar
Likte ikke styringen i det hele tatt! Virket tungt selv om du kjørte sakte.....Hadde de fått det litt mer "styrevennlig" så kanskje det hadde blitt et kjøp. Og driftingen var ikke mye å skryte av. Klarte sjelden å holde den gående i en lang sving...

6739777[/snapback]

 

Bra for deg at PS3 kommer snart da

6739782[/snapback]

RIDGE RACER! :w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Ja blir bra det! Bra vi er enige på det punktet. Har ikke problemer med spillet ellers. Kult konsept og demoen var morsom når jeg kjørte rundt og plutselig fikk en challenge av den bilen jeg fulgte etter....Og så valgte han runde og kjørte Ferrarien sin mot min Motorsykkel:) Vant overlegent og det var et morsomt øyeblikk. Men det eneste som tragg ned var dessverre styringen. Selv på motorsykkelen så var det "tungt"......Lyden var knallbra(hvertfall på sykkelen) så det kan hende det blri et kjøp. Time will show......

Lenke til kommentar
Hmm.. er det flere som har problemer med at TDU-demo#2 henger seg??

 

Det skjer nesten hver eneste gang jeg skal starte et løp, både i online og offline modus!!

 

Rune, 29 1/2 år  ;)

6740077[/snapback]

 

Har til tider store problemer med å starte online-løp. Har låst seg et par ganger og, ja...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Likte ikke styringen i det hele tatt! Virket tungt selv om du kjørte sakte.....Hadde de fått det litt mer "styrevennlig" så kanskje det hadde blitt et kjøp. Og driftingen var ikke mye å skryte av. Klarte sjelden å holde den gående i en lang sving...

6739777[/snapback]

 

Bra for deg at PS3 kommer snart da

6739782[/snapback]

Ingen vits å komme med konsollkrig-replies når han faktisk hadde et godt argument. Synes selv at styringen i TDU har elendig respons, følte at jeg hadde svært lite kontroll, og følte at jeg kastet bilen rundt på veien.
Lenke til kommentar

jeg synes dette var et ganske fett spill.. vet ikke helt hva jeg skal kalle styringen.. annerledes kanskje.. men er uanz ikke den verste jeg har kjent.. har vel rundt 30-35 bilspill til ps2 og xbox og langt over halvparten er verre. men høydepunktet mitt i år er uanz forza 2.. men jeg skal ha test drive nå når det kommer uanz.

 

ser som regel cockpitviewen jeg.. gjør det i omtrent alle bilspill som har den muligheten

 

og sladdingen forresten er bare en vanesak.. er ikke så veldig vanskelig med ferrarien men forferdelig med ac cobraen.. men sånn er det også i virkeligheten.. pga acen er veldig lett og kort i forhold til motorstørrelsen.. og det faktum at den er 30 år eldre vel kanskje litt å si ;)

Endret av joneoverland
Lenke til kommentar

Tviler ikke på at dette spillet vil bli populært online..Men som de fleste bilspill Atari har utgitt så klarer de ikke å kontrollere sjangeren spesielt da tenker jeg på fysikken,styringen på biler.....

 

Sier på ingen måte at dette skal bli noe form for bil similator spill..Kan godt være litt mer realistisk fysikk og styring i bilspillet men samtidlig ha det som mer eller mindre arcade...Ikke noe gale med arcade bil spill..

 

Tror nok de fleste vil ha bilspill som er "arcade" preget...Arcade er jo noe man kan mer eller mindre hopp rett i....mens simulation blir at man må sitte seg mer inn i opplegget før man ligger seg ut på gatene i spillet...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

TD:U har jeg gledet meg til i snart et år nå.

Fulgt med på titlene siden de første skrytevideoene før 360-release.

Med den styre og kjørefølelsen spillet har må jeg si meg dyyyypt skuffet.

Jeg føler ingen stor trang lenger til å MÅTTE ha dette spillet til release.

Da bør det i alle fall ikke koste særlig mer enn 499,-

 

Nei, nå setter jeg alle odds på Saint's Row og Forza 2.

 

Etter første TD:U demoen tenkte jeg, tidlig build, her må det fikses.

Jeg regner med at denne demoen representerer tett oppunder ferdig produkt etter som TD:U er gått i trykken.

Jeg er som sagt dypt skuffet over følelsen.

 

Forventer overhode ikke noen simulator, men PGR-spillene er jo skikkelig gøy å kjøre. Her i TD:U gikk det i rykk og napp med rattet. Og motorsyklene var SKIKKELIG crappy å styre.

 

Nok et overhypet spill i mine øyne med tanke på det resultatet vi sitter med i dag.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Jeg må si grafikken ser rimelig bra ut nå.

 

Kjørefølelsen er litt for arcade. Som flere andre nevner burde den vært som PGR3, der den er skikkelig morsom.

 

Utrolig irriterende politi!

 

1. Du fliser forbi en politibil i feil kjørebane i 200km/t: ingen reaksjon

2. Du dunker borti en annen bil i et lyskryss i 2 km/t: utrykning

3. Du dunker borti ennå en bil: 2 "policebatches" i statusen

4. Dunker borti ennå en: 3 "policebatches" i statusen og de går amok med veisperringer.

 

5. Veisperringene dukker opp 500 meter forran deg selv om det ikke er et eneste sted de politibilene kunne kommet fra så fort. (5-10 sekunder etter 3. policebatchen blinker)

 

6. Krasjer du i en politibil så du stopper, er det bot etter 0.001 sekunder. Ingen sjanse å stikke av, som i NFS MW.

 

7. Selv om du blir stoppa i en veisperring (som er umulig å knuse seg gjennom, MÅ ut på gresset/rundt den) kommer cutscene hvor du blir stoppet av en politibil som avskjærer deg.

 

8. Har du politiet etter deg (en eller 5-6) er det bare å kjøre ut i skogen / en gressslette et sted, så kjører de videre, selv om du står så nærme veien at du ser dem.

 

9. Gå til GPS og tilbake (eller var det map eller home): politiet er borte.

 

 

En smule irriterende.

 

Edit:

Også er det ingen replayfunksjon?! Det er jo noe ALLE bilspill MÅ ha!

 

Det hadde vært morsomt å teste kjørefølelsen med ratt og pedaler.

Endret av [space]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...