ketilkor Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Madammen har nettopp kjøpt seg nytt kamera, [mju:] 700. I går fikk hun lyst til å overføre noen bilder til data'n, for å se på kvaliteten. Og så kommer problemet, om det kan kalles ett problem, hvordan i H#¤% åpner man det lille luka som skjuler kontakten til USB? Dette virker som et dumt spørsmål, og jeg føler meg ganske dum som må spørre om det... Håper at det finnes noen der ute som ikke er like dum som meg, og kan gi et svar på dette. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hmm... det skal bare være å... åpne den vel? Tror ikke det er noe spesielt hokus pokus med denne luken på kameraet. Les i bruksanvisningen om det er noe spesielt. Hvis ikke, så er den nok bare noe trang første gangen den skal åpnes. Når jeg tenker på det, så tror jeg vi fikk en telefon fra en kunde med samme spørsmål en gang... da jeg ba han ta i litt, så åpnet den seg med en gang. Men ikke skyld på meg om du ødelegger luken... alt jeg sier er at den kan være litt trang de første gangene. Lenke til kommentar
ketilkor Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg kan jo prøve å ta i litt, men kanskje det beste er å la han i butikken ødelegge den lille luken for meg... Altså ikke noe bestemt triks som må til for å åpne den. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå