ostov Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei! Var på fest i går. Hadde mobilen min på lading på datarommet til han som hadde festen. Det var en del folk der, men jeg kjenner alle som var der. Jeg har et par mistenkt, men er ikke sikker. Har dere noe ide om åssen jeg kan finne ut av det uten å være "frekk". Kan hende at det ikke er han/hun... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 ring den opp, går ikke det så sperr den og få ny på forsikringa Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei!Var på fest i går. Hadde mobilen min på lading på datarommet til han som hadde festen. Det var en del folk der, men jeg kjenner alle som var der. Jeg har et par mistenkt, men er ikke sikker. Har dere noe ide om åssen jeg kan finne ut av det uten å være "frekk". Kan hende at det ikke er han/hun... 6711248[/snapback] Ring til telefonen mens du prater med de som var på festen. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Har ringt. Ingen respons Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sannsynligvis har de tatt ut SIM kortet og satt inn sitt eget, men kan være verdt å prøve det Bundy sier. Hvis ikke bare legg merke til hvis en av "kameratene" plutselig har fått seg samme mobil. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvis du har kvitteringen eller har kjøpt den på en nettbutikk så kan du jo sjekke IMEI-nummeret hvis du finner noen som nettopp har fått seg lik mobil Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ring til Telenor/Netcom/whatever du nå har og sperr telefonen. Anmeld til politiet. And then we wait. Enten dukker den opp, ellers er den forsvunnet for alltid. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Hvorfor må jeg sperre? Det er jobb telefon, men skal se om jeg finner imei nummeret på eska Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvorfor må jeg sperre?Det er jobb telefon, men skal se om jeg finner imei nummeret på eska 6711348[/snapback] Sperre ditt simkort så ingen skal bruke telefonen og du må betale for den Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Den er ikke låst Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst). Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kan være noen som har fått litt for mye å drikke bare har flyttet på telefonen din. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst). Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver? 6711384[/snapback] Hvem ringer jeg til da? Har chess Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst). Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver? 6711384[/snapback] Hvem ringer jeg til da? Har chess 6711394[/snapback] Det vet jeg faktisk ikke. Ring chess. Hvis det ikke er dem som skal ta seg av det, vet de sikkert hvordan det kan ordnes Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst). Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver? 6711384[/snapback] Hvem ringer jeg til da? Har chess 6711394[/snapback] Da ringer du telenor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst). Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver? 6711384[/snapback] Hvem ringer jeg til da? Har chess 6711394[/snapback] Da ringer du telenor. 6711424[/snapback] Telenor? Chess bruker jo Netcoms nett Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst). Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver? 6711384[/snapback] Man kan skifte imei-nummeret Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hvordan gjør man det? 6711474[/snapback] Og der har vi tyven. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 ooh, jeg lukter krim^^ Skaff deg frakk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå