Gå til innhold

Tips på hifisystem til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denon dm33 med dali concept 1 ht idag. Betalte 1.5k med bello stativer. Fikk tips av en kompis at hans kompis skulle kvitte seg med anlegget siden han skulle oppgradere. Lyden er veldig grei, men skulle ønske den kunne gi litt mer bass. Men det går alltid an å koble til sub hvis man absolutt vil ha mer bass. Alt i alt er jeg kjempe fornøyd med settet. Liten og kompakt er den, trodde receiveren skulle være litt større. Testa den i stua som er 40kvm, den klarte å fulle rommet med godkjent lyd. Men har valgt å sette den på soverommet.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte denon dm33 med dali concept 1 ht idag. Betalte 1.5k med bello stativer. Fikk tips av en kompis at hans kompis skulle kvitte seg med anlegget siden han skulle oppgradere. Lyden er veldig grei, men skulle ønske den kunne gi litt mer bass. Men det går alltid an å koble til sub hvis man absolutt vil ha mer bass. Alt i alt er jeg kjempe fornøyd med settet. Liten og kompakt er den, trodde receiveren skulle være litt større. Testa den i stua som er 40kvm, den klarte å fulle rommet med godkjent lyd. Men har valgt å sette den på soverommet.

6726404[/snapback]

 

Ditt svin, du stakk av med anlegget mitt:P!

 

Hadde avtale med fyren, så fikk jeg svar senere at noen hadde kommet og hentet det!

Endret av llefstad
Lenke til kommentar

Sorry mate, visste ikke at noen skulle ha anlegget. Det var kompisen min som avtalte med han. Ble bare henta av han etter jobben. Verden er liten azz, at vi så på samme anlegg. Når avtalte du med han egentlig? Kompisen min avtalte med han for 2 dager siden, og jeg bestemte meg for anlegget igår.

Lenke til kommentar
Sorry mate, visste ikke at noen skulle ha anlegget. Det var kompisen min som avtalte med han. Ble bare henta av han etter jobben. Verden er liten azz, at vi så på samme anlegg. Når avtalte du med han egentlig? Kompisen min avtalte med han for 2 dager siden, og jeg bestemte meg for anlegget igår.

6728493[/snapback]

 

Jeg hadde bestemt meg på søndag tror jeg, og hadde vel avtale da, men sånn går det jo da. Var billig og bra, så sånn sett var det jo et kupp.

Lenke til kommentar
Hmm, hva med å kjøpe studiohøyttalere med innebygd forsterker? Skal jo drive så smått å spille synth på anlegget og ta opp litt musikk.

6716886[/snapback]

 

Da bør du sjekke ut www.genelec.com Dette er bra kvalitet, mye brukt i norske studioer.

6733253[/snapback]

 

Tror ikke du får genelec for 2000kr....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...