Gå til innhold

Rar skjerm på Asus A6J-m

LizteR

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem med min Asus A6J-m pc (https://www.psdata.no/ps.asp?IT=128855) kjøpt av Psdata.

Jeg kjøpte den for ca 3uker siden, og den har fungert utmerket. Så nå for 2 dager siden over natta ble skjermen helt rar. Når man kommer til login skjermen i windows flimrer hele bildet så man nesten ikke ser noen ting. Hvis jeg fortsetter inn i windows flimrer bare en strek på start menyen, men hvis jeg drar opp et vindu med feks min datamaskin ser man teksten som står ca 2cm under også litt fadet bort som om det henger igjen i skjermen. Hvis jeg ser på en film kan jeg se programmer i bakgrunnen som jeg har på. Jeg har kjørt dual screen på prosjektor i 2 uker nå pga et arrangement,

når jeg kom hjem tok jeg i lcd skjermen min og da ble den plutselig fin i 5min før den gikk tilbake i klikk modus. Hvis jeg prøver å ta printscreen for å vise det blir bildet normalt på andre pc-er, så det må være skjermen/drivere etc.

Noen som har hatt lignende problem eller vet hva jeg bør gjøre? Jeg har 2års garanti, men jeg skulle så gjerne hatt den til skole start :<

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...