Heleniih Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei.. Jeg lurer på hvordan jeg kan overføre bilder som er lagret på kamera(Kodak EasyShare C340) til en minnebrikke? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei og velkommen til forumet Vet ikke om det er så enkelt hvis du har tatt bilder på internminnet og vil ha det over på minnebrikken. Overfør først bildene til pc'n med kabel, sett i minnekortet, og overfør tilbake til kameraet med minnekortet i. Hvis du har en minnekortleser så bare overfører du direkte ifra kameraet til minnekortet som står i pc'n. Mulig det finnes en funksjon for å overføre direkte fra internminnet til minnekortet også, det vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Heleniih Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Problemet er det at kabelen ikke funker og jeg har ingen mulighet for å få dem overført på data. Derfor jeg må ha dem over på minnebrikke, skjønner? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvis du kan forklare litt mer så er det enklere å hjelpe deg. Du vil ha bildene fra internminnet på kameraet til en minnebrikke? Hvilken minnebrikke? Hvorfor har du ikke tatt bildene med minnebrikke i kamerat? Lenke til kommentar
Heleniih Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg hadde med meg kameraet mitt da jeg dro til en kompis av meg. Da glemte jeg minnebrikka hjemme. Men jeg tok likevel bilder med kameraet mitt, men de får jeg ikke ut derfra. Vil ha dem på dataen min, men har ødelagt kabelen. Derfor vil jeg ha dem over på minnebrikka sånn at jeg kan putte minnebrikka inn i dataen og få bildene over på dataen på den måten! Utfyllende nok? =) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hehe, ja det er utfyllende nok. Men der må du nok ty til bruksanvisning eller knote lenge nok med knapper og menyer. Har ingen erfaring med Kodak kameraer. Sorry. Lenke til kommentar
Heleniih Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Okay.. Hmm.. bruksanvisningen, ja.. meg og holde styr på ting! =P Uups.. ligger sikkert i en eller anne skuff eller noe! Men takk for at du tok deg tid til å hjelpe uansett! =P Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hva får deg til å tro at kameraet har en intern minnebrikke? *kniz* Lenke til kommentar
Heleniih Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Fordi det står at den har det...? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Fordi det står at den har det...? 6710993[/snapback] En spøk da. Lenke til kommentar
Heleniih Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Jaja, morsomt =P Men veit du åssen jeg skal få løst dette her eller? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jaja, morsomt =P Men veit du åssen jeg skal få løst dette her eller? 6711005[/snapback] Hvis du kobler til den til dataen uten å ha "eksterne" brikke koblet i. Burde jo xp autofinne saken som en ekstern harddisk eller noe? Lenke til kommentar
Heleniih Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Hva skal jeg koble til dataen? *Ser På* Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hva skal jeg koble til dataen? *Ser På* 6711016[/snapback] Tja en standard usb kabel med miniplug i enden? Den du har er kanskje ødelagt, men sjangsen for du har en tilsvarende kabel liggende er stor, jeg bruke minidisk kablen å overføre bilder her... Lenke til kommentar
Heleniih Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Kan jo hende jeg har noe liggende.. Men tror ikke det. Og jeg skulle låne av noen.. men kabelen deres var for stor.. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har du sett over alt i menyene på kameraet? Kanskje du kan overføre fra interminne til minnebrikke? Tror det er slik på et annet kamera jeg har. Copy from intern to minnebrikke:D Lenke til kommentar
Heleniih Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Var noe sånt jeg så etter, skjønner du. Men fant det ikke.. Merkelig.. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har du prøvd å se på ett av bildene, og velge options eller noe slikt? Kanskje du finner copy eller noe? Lenke til kommentar
Heleniih Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Vet ikke hvordan jeg skulle ha kommet meg inn på Options. For det jeg kan velge av på av knapper er Delete, Review, Menu-- Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Vet ikke hvordan jeg skulle ha kommet meg inn på Options. For det jeg kan velge av på av knapper er Delete, Review, Menu-- 6711395[/snapback] Det er ikke sikkert kameraet her den funksjonen du leiter etter en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå