Gå til innhold

Endre innhold i 'gå til'

Anbefalte innlegg

På tidligere nokiaer har jeg lagt opp mine favorites i 'gå til'. Har leita meg grønn på N80'en men finner ingen måter å legge til flere enn kalender, innboks og notater (som er std). Noen som har en løsning?

Hadde vært greit å ha denne som som siste shortcut i ventemodus - ville gitt meg hurtigtilgang til enda flere frequently used's.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal altså ha de 6 hurtigknappene i aktiv standby, de 5 hurtigknappene via mediafunksjonen, og fler?

Tok turen innom Gåtil nå, for første gang, og det ser jo faktisk ut som at det ikke går ann å legge til noen. Merkelig, da det ser ut som at man kan søke gjennom snarveiene der.

Lenke til kommentar

Mullig at der er noe med mitt bruk, men jeg skulle gjerne hatt flere kjappe snarveier. GåTil som siste menyvalg her hadde vært en veldig greit.

Mangelen på innstillingsmuligheter i GåTil tror jeg er en regulær bug. Denne funksjonen gir ingen mening dersom man ikke kan editere den. Her er det uteglemt et menyvalg og testa for dårlig.

Jeg kjører FW 3.0617.0.6. Finnes det noen nyere? Noen som evt kan sjekke om telefonen oppfører seg likedan.

Lenke til kommentar

Hvor mange snarveier skal du ha da? 0_o

1) Left softkey

2) Right softkey

3 - 8) Active standby

9) Multimediakey left

10) Multimediakey right

11) Multimediakey up

12) Multimediakey down

13) Multimediakey middle

14) Multimediakey hold

Det er 14 snarveier på N80 (17 hvis du teller med kameraknappen, kalenderen i active standy og ringeknappen), men det er altså ikke nok?

Min gamle 6600 kunne foresten heller ikke legge til hva som helst i "gå til" menyen. Bare enkelte ting som melinger osv. Men det fantes programmer som kunne la deg legge til normale programmer der også. Tviler på at det finnes til N80, men så er jo også spørsmålet om vi virkelig trenger så mange snarveier....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...