ClarkKent Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 På tidligere nokiaer har jeg lagt opp mine favorites i 'gå til'. Har leita meg grønn på N80'en men finner ingen måter å legge til flere enn kalender, innboks og notater (som er std). Noen som har en løsning? Hadde vært greit å ha denne som som siste shortcut i ventemodus - ville gitt meg hurtigtilgang til enda flere frequently used's. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Du skal altså ha de 6 hurtigknappene i aktiv standby, de 5 hurtigknappene via mediafunksjonen, og fler? Tok turen innom Gåtil nå, for første gang, og det ser jo faktisk ut som at det ikke går ann å legge til noen. Merkelig, da det ser ut som at man kan søke gjennom snarveiene der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 På Nokia 6131 er det bare å trykke på "Valg" når du er inne på "Gå til"-menyen. Så trykker jeg "Foreta valg" og da kan jeg huke av og på de tinga jeg vil ha. På N80 vet jeg ikke om det er det samme, men. Lenke til kommentar
ClarkKent Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Mullig at der er noe med mitt bruk, men jeg skulle gjerne hatt flere kjappe snarveier. GåTil som siste menyvalg her hadde vært en veldig greit. Mangelen på innstillingsmuligheter i GåTil tror jeg er en regulær bug. Denne funksjonen gir ingen mening dersom man ikke kan editere den. Her er det uteglemt et menyvalg og testa for dårlig. Jeg kjører FW 3.0617.0.6. Finnes det noen nyere? Noen som evt kan sjekke om telefonen oppfører seg likedan. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvor mange snarveier skal du ha da? 0_o 1) Left softkey 2) Right softkey 3 - 8) Active standby 9) Multimediakey left 10) Multimediakey right 11) Multimediakey up 12) Multimediakey down 13) Multimediakey middle 14) Multimediakey hold Det er 14 snarveier på N80 (17 hvis du teller med kameraknappen, kalenderen i active standy og ringeknappen), men det er altså ikke nok? Min gamle 6600 kunne foresten heller ikke legge til hva som helst i "gå til" menyen. Bare enkelte ting som melinger osv. Men det fantes programmer som kunne la deg legge til normale programmer der også. Tviler på at det finnes til N80, men så er jo også spørsmålet om vi virkelig trenger så mange snarveier.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå