AndreasI Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei, Jeg har en Epson Stylus C-82, og den har sluttet å fungere. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å fikse det, og håpte dere kunne hjelpe meg litt. Lampen som lyser er "blekk-lampen". Jeg har skiftet ut den svarte patronen da den så ut til å være tom, men det hjalp ikke (Surt å ha brukt 400 kr på en patron som ikke hjalp). Når jeg prøver å skrive ut, reagerer ikke printeren i det hele tatt. En annen ting er at når jeg går på "vedlikehold"-tab'en på utskriftsinstillinger-menyen, er det øverste og nederste valget ikke tilgjengelig (Status monitor og Utskifting av blekkpatron). De andre valgene gir ingen reaksjon. Jeg får altså ikke printeren til å reagere uansett hva jeg gjør på datamaskinen. Om noen har noen tanker om hva som kan gjøres, hadde jeg satt stor pris på det. Mvh Andreas Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Du har selvsagt nappet ut strømmen og latt den stå en stund? har sett Epson-blekkskrivere dø både titt og ofte med slike symptomer. Lenke til kommentar
AndreasI Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Strømmen har blitt koblet fra, ja.. Dette har ikke hatt noen effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå