Passasjer Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg skjønte det, veldig som folk skulle ta på vei da? Lenke til kommentar
Snø Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg bruker ulike parfymer til ulike anledninger: Til hverdags: Escada Signature - klassisk, men likevel en ren duft. Om sommeren: Davidoff - Cool Water Woman - lukter friskt av sitrus Til fest: Dior - J'dore - den beste parfymen jeg har hatt. Merkbar dyrere enn andre parfymer, men lukten varer hele kvelden. Parfymer som inneholder alkohol gir varige pigmentforandringer i sola, bruk derfor alltid en sommerduft om sommeren. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Davidoff Cool Water Koster ca 300-400 kr Vet bare at jenter blir gale når jeg går med den, spes dama mi Jeg hadde en flaske som var ca 10% igjen i. Hun tok likegodt den med seg hjem :s Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skjønner ikke hva folk ser i Cool Water =/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skjønner ikke hva folk ser i Cool Water =/ 7770117[/snapback] Ikke jeg heller, det er jo bare gjennomsiktig når du heller det ut. Lukten derimot, den er god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Sarkasme kommer i mange flasker! Aqua Di Gio til fest Hugo Boss til hverdags Van Gils ett eller annet for alternativ hverdag/sommer Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Haha =P Har selv hatt Cool Water, og synes bare ikke den er så bra som det virker som alle andre synes Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Fikk en pakke med van gils her om dag1, den var blå og var i en sånn dobbel boks med etterbarveringsvann og sånn roll on. Er for gutter den, eller, er ikke så veldig inn i parfymer?.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg bruker Jean Paul gaultier og Van Gils Basic Instinct. Jean Paul er den jeg bruker til vanlig, da jeg enda ikke har hørt noen klage på den, heller tvert imot. Van Gils er mer den jeg bruker når jeg har vært å trena osv, for den ligger i treningsbagen min til vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som har tips til en parfyme som er sånn halvsterk? Den skal liksom ikke dufte på andre siden av jordkloden, men man må heller ikke presse nasen inntil huden for å lukte den. Fra før har jeg en rund sølv og oransj hugo boss, men den er litt for svak. Jeg har også en glassflaske hugo boss med sølltopp og grønt bånd, men den synest jeg ikke lukter så godt. Kan gjerne være en deodorant som lukter godt til (antisvett effekten er ikke så viktig da jeg bruker aluminiumklorid) Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg bruker JP Gaultier summer edition (blank, ikke matt overflate og friskere lukt) og den originale. Har veldig lyst på Armani parfyme og aftershave. Får ta meg en tur på båten før sommeren Endret 16. februar 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg prøvde nettop en stella McCartney parfyme (ikke den nyeste), og den var sykt god. Helt klart på ønskelista. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Noen som raskt kan si meg forskjellen på følgende: Eau de cologne Eau de toilette Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Fra Wikipedia. Perfume oil is necessarily diluted with a solvent because undiluted oils (natural or synthetic) contain high concentrations of volatile components that will likely result in allergic reactions and possibly injury when applied directly to skin or clothing. Solvents also vaporize the essential oils, helping to diffuse them into the air. By far the most common solvent for perfume oil dilution is ethanol or a mixture of ethanol and water. Perfume oil can also be diluted by means of neutral-smelling lipids such as jojoba, fractionated coconut oil or wax. The concentration by percent/volume of perfume oil is as follows: Perfume extract: 20%-40% aromatic compounds Eau de parfum: 10-30% aromatic compounds Eau de toilette: 5-20% aromatic compounds Eau de cologne: 2-5% aromatic compounds Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Navn: Lacoste essentialPris: 3 eller 400 kr tror jeg. Beskrivelse: Frisk og temmelig ny parfyme, lukter utrolig godt. Den jeg kjøper: Ja? Finnes også i deodorant: 6712963[/snapback] Har det mye å si om du bruker samme type deo som parfyme? Lenke til kommentar
noctis Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Navn: allure homme sport Produsent:chanel Pris:400 Laget for: ? Beskrivelse: (ikke obligatorisk) jentene DIGGER den. anbefalest:) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Navn: Lacoste essentialPris: 3 eller 400 kr tror jeg. Beskrivelse: Frisk og temmelig ny parfyme, lukter utrolig godt. Den jeg kjøper: Ja? Finnes også i deodorant: 6712963[/snapback] Har det mye å si om du bruker samme type deo som parfyme? 7976940[/snapback] Hva mener du ? Mye å si ? Parfymen er mer frisk mener jeg, deo typen lukter jo drit, gjør egentlig den grønne Lacoste generelt - også hele Lacoste. Vil du ha parfyme, prøv Pierre Cardin , Bleu Marine :=) Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Navn: Lacoste essentialPris: 3 eller 400 kr tror jeg. Beskrivelse: Frisk og temmelig ny parfyme, lukter utrolig godt. Den jeg kjøper: Ja? Finnes også i deodorant: 6712963[/snapback] Har det mye å si om du bruker samme type deo som parfyme? 7976940[/snapback] Hva mener du ? Mye å si ? Parfymen er mer frisk mener jeg, deo typen lukter jo drit, gjør egentlig den grønne Lacoste generelt - også hele Lacoste. Vil du ha parfyme, prøv Pierre Cardin , Bleu Marine :=) 7977512[/snapback] Tenkte mest generelt om det har no å si om deo og parfyme er samme merke. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Navn : Jean Paul - Le Male Pris : 400-500 kr Beskrivelse : Lukter veldig godt. Den er formet som en mann Kommer i "hermetikkboks" Den jeg bruker ? Ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Gjelder deo? Lukter jo greit de også Veit ikke om den er noe bra, men samma faen, lukter iallefall ikke vondt. Endret 19. februar 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå