Zar09 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Navn: Armani Acqua Di Gió Pris: Mener å huske 349,- NOK på Schönefeld for en av dem.. Hussernte hvem. Lukter: Den lukter rent! Dette er definitivt den beste! DENNE kommer jeg til å kjøpe når den blir tom ja! Navn: Armani Black Code Pris: Gave gitt Lukter: Aner ikke åssen jeg skal beskrive det. Men den er litt heavy. Tror ikke denne kommer til å bli kjøpt igjen nei, rett ogslett for den første er så sinnsyk bra.. Ellers er det div andre, som nye Puma (utrolig digg) og andre tullete gaver.. Og en Jean Paul, som er gjemt LAAANGT vekk.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fikk den en gang for noen uker siden av mor og var vel ikke så ille? Eller tar jeg feil? Hatt denne en god stund. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Rochas Man Pris: Mæ, husker ikke. Beskrivelse: Litt søtlig, ikke for sterk lukt. Jeg har i hvert fall ikke hørt noe negativt om den ennå. 6713605[/snapback] Formen sier alt om hvem som bruker den Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fungerer, alltid 7152239[/snapback] Den eier!! fikk dama på rygg, lett som bare faen når hun luktet på denne Lenke til kommentar
FellaZ Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fcuk Him. Lukter nesten litt søtt.. Koster vel ca 200 spenn Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har disse parfymer: Aramis Aftershave - Umiskjennelig etterbarberingsvann - Ikke særlig ungdommelig, passer bedre i 50 årsdag enn ute på byen.. Hugo Boss Deostick - Grei Klassisker, men ikke av de mest spennende Chanel Allure - Spennende duft som passerer fint til de fleste anledninger Dolce & Gabbana Masculine - Veldig god duft, fått masse skryt av det motsatt kjønn for denne... Lacoste Red - Frisk summerduft, muligens en klassisker dette også Chic for Men fra Carolina Herrera - Frisk ungdommelig duft Lurer på om at jeg prøve Bvlgari Black ettersom denne skal lukte både mystisk og fasjonabel... Strawberrynet er grei å handle på nettet: http://www.strawberrynet.com Taxfreeshop er også grei plass å handle https://taxfreeshop.no/ Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Navn: Happy fra Clinique (men) Pris: 300-400 ca.. Lukt: Citrusaktig, meget god! Det med parfymer er meget individuelt. En lukt kan fungere meget godt på én person, mens på en annen kan den skjære fullstendig. Det gjelder å teste ut litt først, før man kjøper. Hender at den lukter annerledes når den har sittet litt på huden fremfor en spray i løse lufta Uansett, denne er hvertfall et meget godt alternativ dersom du er på jakt etter en oppfriskende herreduft. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Navn: Tommy Hilfiger: True StarPris: ~400kr Beskrivelse: Dufter friskt og godt, eksklusivt. Den jeg kjøper: Tommy Hilfiger: True Star den lukter godt! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dette er den jeg har nå: Navn: Van Gils - Between Sheets Pris: Husker ikke helt... ca. noe rundt 200 kr. Beskrivelse: Den lukter rent og godt! anbefales! Den jeg kjøper: Nei, den neste blir noe annet... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 -Puma -Lacoste -Sean Paul -Hugo Boss Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Euphoria fra Calvin Klein. Blitt totalt forelsket i den duften. Ellers er Lacoste rød veldig god. Har også Dark Blue fra Hugo Boss og Davidoff Cool Water. Brukes etter humør og etter type anledning. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har ikke Davidoff Cool Water en veldig røyklukt over seg? Har selv deo-sticken. Og, Davidoff lager jo egentlig sigaretter? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dere må prøve en liten blå flaske som heter Pierre Cardin bleu marine. Drar damer maks, er rundt 20 år gammel. Fås i frankrike og amazon.com. Ellers gigantiske parfymerier. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 De fleste damene jeg kjenner har sansen for Dior - Higher. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kom nettopp ut av dusjen og skvettet på meg litt av det stoffet, LarsP. Lukter veldig maskulint, litt krydder, i samme klasse som Fahrenheit(av Dior den også), men ikke like "fløteaktig". Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Higher fra Dior er slettes ikke noe dårlig alternativ, nei Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har følgende liggende: Eternity for Men (CK) Basic Instict (Van Gils) Beetween Sheets? (Van Gils) Bruker for tiden hovedsaklig Eternity for Men, den klasser ut de to andre. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er backham parfymen no bra da ? fikk den i julegave. Lurte på å beholde den eller kanskje bytte den. Noen forslag til hva jeg skal bytte til ? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg tråden er nå oppdatert til en ny versjon som også inkluderer kvinner i tråden. Har også lagt til en ting og to som skal være med i en parfymebeskrivelsen. Det skal nå se slik ut: Navn: Produsent: Laget for: Pris: Beskrivelse: *bilde* Endret 29. desember 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Navn: Eu de Toilette Produsent: Hugo Boss Laget for: Menn Pris: 299,- Beskrivelse: Lukter veldig modent og godt! Anbefales! Endret 29. desember 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå