Bjerknez Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er det noen her som har testet en eller flere av disse parfymene og kan fortelle litt om hvordan de lukter? Jeg er på utkikk etter en parfyme som er frisk: Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Dolce & Gabbana The One: Parfyme for gamle menn Dolce & Gabbana Light Blue: Frisk og god parfyme som lukter sitrus i toppnoten, hjertenoten er litt tyngre hvis du skjønner, og ikke full så frisk Diesel Only The Brave: Ungdommelig lukt, liker den ikke noe spesielt. Vet ikke noe om de andre parfymene Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Var på Parfymelle i går og fant ut at denne luktet godt og kjøpte denne: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Finnes det noe som heter vinterparfyme? Er ute etter noe litt tungt og dypt til høsten og vinteren, men som likevel kan brukes i hverdagen. Noen som har noen forslag eller anbefalinger? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 YSL - La nuit de l`homme bruker jeg på vinteren. Den er relativt tung. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Takker Du vet ikke tilfeldigvis også hvor jeg får kjøpt den? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nja, jeg kjøpte min på et parfymeri i Asker (ikke en kjede). Du finner den nok overalt vil jeg tro. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fikk fatt i noe parfyme på Tax Free'en nå etter en utenlandsreise. Hugo Boss Bottled Night og Ralph Lauren Polo. Fornøyd med begge to. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ingen som kjører Davidoff Adventure? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bjerknez: Jeg har Armani Code og Eternity Aqua, begge er veldig gode. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bjerknez: Jeg har Armani Code og Eternity Aqua, begge er veldig gode. Jeg har luktet på Armani Code og synes denne var litt for mild, men må innrømme at jeg likte Eternity Aqua... Kanskje blir det denne neste gang Lenke til kommentar
Porto Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Attitude Extreme av Armani. lukter utrolig godt, imo Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har luktet på litt forskjellige i det siste og lurer litt på om følgende parfymer skal kjøpes: Dolce & Gabbana The One Calvin Clein Eternity Aqua Dolce & Gabbana Light Blue Diesel Only The Brave Har forresten også kjøpt meg Armani Bronze Moisturizer (fuktighetskrem som gir en gyllen farge i ansiktet) Denne er helt knall! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Overpriset skvip. Det er en grunn til at man har parfyme, trenger ikke matchende deodorant. En antiperspirant uten lukt fra apoteket til 40 kroner fungerer mye bedre. Skal stå i stil vetu Kjøper ikke en Gucci til over 500 lapper og en Nivea til 40 på apoteket Skjønner poenget ditt med tanke på virkningen kontra pris, men er da mye kulere og ha begge deler, noe jeg har av alle parfymene mine i skrivende stund En deo-stikk gjør ikke annet enn å dekke over svettelukten, og det gjør den ikke særlig bra. det finnes ikke noe verre enn folk som stinker parfyme med et lite hint svette blandet inn. Kjøper du deg en luktfri antiperspirant vil den motvirke svetting, samtidig som du lukter godt av parfymen. Men ut i fra det du skriver virker det jo som om du er en ganske patetisk type som kun er opptatt av at toalettskapet ditt skal se kult ut, så dette driter du vel sikkert i... 4 Lenke til kommentar
geil Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 +1 Om du for alt i verden skal bruke mer enn 40 kroner på deodorant har Biotherm en strålende serie for herre. Tror en antiperspirant roll-on koster 200 kroner. Forøvrig vel verdt pengene. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Overpriset skvip. Det er en grunn til at man har parfyme, trenger ikke matchende deodorant. En antiperspirant uten lukt fra apoteket til 40 kroner fungerer mye bedre. Skal stå i stil vetu Kjøper ikke en Gucci til over 500 lapper og en Nivea til 40 på apoteket Skjønner poenget ditt med tanke på virkningen kontra pris, men er da mye kulere og ha begge deler, noe jeg har av alle parfymene mine i skrivende stund En deo-stikk gjør ikke annet enn å dekke over svettelukten, og det gjør den ikke særlig bra. det finnes ikke noe verre enn folk som stinker parfyme med et lite hint svette blandet inn. Kjøper du deg en luktfri antiperspirant vil den motvirke svetting, samtidig som du lukter godt av parfymen. Men ut i fra det du skriver virker det jo som om du er en ganske patetisk type som kun er opptatt av at toalettskapet ditt skal se kult ut, så dette driter du vel sikkert i... Det har du helt rett i Istede for å kjøpe seg en lysestake som blir stuet bort om 2 år og kastet, eller ENDA ett par sko som aldri blir brukt, så kjøper jeg rollo-sticks som står i stil til en evt. parfyme. Men du har vel kanskje ALDRI kjøpt noe som helst som du EGENTLIG ikke trenger? +1 Om du for alt i verden skal bruke mer enn 40 kroner på deodorant har Biotherm en strålende serie for herre. Tror en antiperspirant roll-on koster 200 kroner. Forøvrig vel verdt pengene. Hva får deg til å tro at jeg IKKE har en Biotherm til 149,- kjøpt på apoteket? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvorfor har du da roll-ons hvis du har antiperspirant? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvorfor har du da roll-ons hvis du har antiperspirant? I tillfelle jeg vil bytte på litt... Er ganske ofte i kundemøter etc. og da synes jeg ikke det passer seg med for mye parfyme. Jeg er uansett ikke plaget med så voldsom svettelukt, så når jeg skal "ut på byen" så bruker jeg Deo ala Jean Paul etc. Men til hverdags, så bruker jeg Biotherm. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Synes D&G sin La Roue De La Fortune er god jeg Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det nærmer seg sommer! Noen som har noen gode sommerlukter å komme med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå