Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )

Anbefalte innlegg

Spørs om ikke jeg må fylle på fra Proraso neste gang, mange skryter av det. Ellers er jeg fornøyd med Art of shaving

Etter at jeg kjøpte Proraso har de andre kremene/såpene mine fått stå MYE mer på hylla. Det er noe med friskheten som er latterlig deilig. Anbefales!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte faktisk ned og barbere meg nå som det ble snakk om gode produkter:) Apropos friskhet har Kielh's en herlig multipurpose fuktighetskrem med eucalyptus som jeg bruker som aftershavebalm, anbefales.

For ikke å spore helt av irriterer det meg grønn at Terre d'Hermes er totalkollisjon med min hud

img1170.jpg

Lenke til kommentar

Har for det meste brukt Versace Pour Homme og YSL L´Homme denne sommeren, veldig friske og gode begge to, liker kanskje førstnevnte best. Ellers er jeg godt fornøyd med Gucci by Gucci og Armani Attitude også, men for all del ikke Attitude Extreme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ingen parfymer er et godt alternativ før du har prøvd den på. Jeg anbefaler deg å få en liten prøve de gir ut gratis, eller i det minste prøve den for en dag. Som du vet lukter parfymer forskjellig på person til person. Duften vil også forandre seg over 2-3 stadier ettersom den blir varmet opp på kroppen.

Lenke til kommentar

Det har seg slik at jeg bor i en liten bygd hvor de ikke selger parfyme. Foreldrene mine er for øyeblikket bortreist, og de har lovet at de skal kjøpe en parfyme til meg i tax free-en på veien hjem. Parfymen jeg bruker nå er så godt som tom, så jeg trenger en ny så fort som mulig. Siden Davidoff Cool Water er en populær parfyme som mange bruker, får jeg bare satse på at den ikke lukter dynge når jeg bruker den.

Kommer foreldrene mine til å finne parfymen på tax free-en? Hvor mye koster den, omtrent? Og er den verdt pengene?

Lenke til kommentar

Sparer jeg mye om jeg kjøper parfyme på nettet? I så fall, hvilken side er best å bestille fra?

Jeg har brukt denne en god stund nå:

*Bilde av Hugo Boss Soul*

Men jeg har lyst til å prøve noe nytt. Skal lese litt i denne tråden nå og lete etter tips. ;)

Jeg er så enig! Beste parfymen jeg noen gang har eid! Har enda pittelitt igjen, men sparer den til spesielle anledninger! Fantastisk søt og rund lukt!

Lenke til kommentar

Cool water er billig for tiden, den er nokså gammel. Kommer nok på under 200kr.

Nice! Hva med tilgjengelighet og kvalitet? :whistle:

Jeg er så enig! Beste parfymen jeg noen gang har eid! Har enda pittelitt igjen, men sparer den til spesielle anledninger! Fantastisk søt og rund lukt!

Enig i hva da, egentlig? Jeg skrev vel egentlig ingenting om Boss-parfymen. :p Men joda, den lukter veldig digg. Problemet er at jeg har brukt den i snart to år, så jeg begynner å bli litt lei av lukten, og har lyst til å teste ut noe nytt.

Lenke til kommentar

Det har seg slik at jeg bor i en liten bygd hvor de ikke selger parfyme. Foreldrene mine er for øyeblikket bortreist, og de har lovet at de skal kjøpe en parfyme til meg i tax free-en på veien hjem. Parfymen jeg bruker nå er så godt som tom, så jeg trenger en ny så fort som mulig. Siden Davidoff Cool Water er en populær parfyme som mange bruker, får jeg bare satse på at den ikke lukter dynge når jeg bruker den.

Kommer foreldrene mine til å finne parfymen på tax free-en? Hvor mye koster den, omtrent? Og er den verdt pengene?

Ah, ser problemet. Du får bare prøve å se om den passer deg. Den blir billig på taxfree uansett.

Lenke til kommentar

Ah, ser problemet. Du får bare prøve å se om den passer deg. Den blir billig på taxfree uansett.

Will do. Skal komme med tilbakemelding når jeg får testet den. :)

Antok du likte den siden den var i denne tråden! Men uansett om du trekker deg ut så står jeg fortsatt fast på at det er den beste parfymen jeg har eid!

Skjønner at det kan misforstås når jeg postet bilde av den her. ;) Men som sagt lukter den veldig godt, jeg er bare litt lei av den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...