Marte Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fått en ny favoritt nå, da jeg i alle år har brukt enten Laura by Laura Biagiotti eller Noa by Cacharel. Escada sin Marine Groove! Kjempedeilig og sommerfrisk parfyme! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg bruker Calvin Kleins One. Den lukter sinnsykt godt, og jeg har fått svært god respons på denne parfymen! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 bruker Gant Adventure, fått bra respons hos damene ved bruk av denne, og er trofast kjøper Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) bruker Gant Adventure, fått bra respons hos damene ved bruk av denne, og er trofast kjøper Har den jeg også Men har sett litt på 2 parfymer, "Calvin Klein - Intense Euphoria" & "Roma Cologne(UOMO)"(tror den heter det) Noen som har testet disse? Jeg syntes de hadde en veldig god duft... Noen som har tips om en god hverdagsparfyme kanskje? Endret 29. juni 2010 av robbsi Lenke til kommentar
nnys Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Min favoritt parfyme hittil, må definitivt være "Fancy" av Jessica Simpson. Den lukter helt himmelsk! Får også ofte høre at jeg lukter godt. Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kjøpte denne nå nylig, lukter utrolig godt syntes nå jeg Lenke til kommentar
Knife Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Noen som har denne? Lukter jævlig godt, synd at min lillebror klarte å knuse den. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Digger den. Den er bra! Har nylig fått denne; Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fikk denne i går bestilte fra strawberrynet. Helt utrolig god! Anbefales! Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Noen som har denne? Lukter jævlig godt, synd at min lillebror klarte å knuse den. Har ikke den, men designet er jo herlig 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kjøpte Dior Homme Sport (50 ml) i forrige uke. Fornøyd, selv om lukten kanskje forsvinner litt kjapt. Korken, som er i gjennomsiktig plast, er heller ikke det mest elegante jeg har sett. Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg digger flaskedesignet på Dior Homme (ikke sport altså), og duften er ikke så gale heller - masse deilig iris. Går forøvrig ikke an å finne den beste parfymen! En av mine største favoritter er Mitsouko fra Guerlain (1919); og egentlig alt annet fra Guerlain fra før 1940, men liker også samtidsdufter som Bvlgari Black, Narcisso Rodriguez for him, Terre d'Hermès, Prada Infusion de Fleur d'Oranger, Chanel Égoïste (ikke platinum) ++. I tillegg er mørke orientalske dufter som Serge Lutens Ambre Sultan, arabiske oljer og slikt herlig Lenke til kommentar
Pretard Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har ikke, eller har hatt noen av disse to, men har vurdert dem og angrer i ettertid på at jeg ikke kjøpte noen av dem. Navn: Pi Neo Produsent: Givenchy Pris: Rundt 400? Laget for: Aner ikke. Beskrivelse: GOD. Navn: 1 Million Produsent: Paco Rabanne Pris: 300-400 tror jeg. Laget for: Aner ikke. Beskrivelse: God den også. Er noe lær og trær, tror jeg. Av parfymer jeg har hatt kan jeg anbefale Lacoste Red, og Calvin Klein Free. Bruker nå Diesel Only the Brave, men føler den ikke varer så lenge (er jo ikke sikker, skal jo uansett ikke kjenne lukta så sterkt selv), og angrer litt på at jeg ikke valgte en av de to over. Kan ha sammenheng med at jeg kjøpte den billig i Bulgaria og at den da kan være fake. Så ihvertfall bra ut med innpakning osv. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Navn: Fierce Produsent: Abercrombie & Fitch Pris: 74$ for 100 ml Laget for: Dudes Beskrivelse: Smud Godlukta Endret 19. august 2010 av Xmir Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Denne bruker jeg... Ingen over ingen ved siden (min mening) Samt skikkelige barberprodukter: Endret 19. august 2010 av BjerkneZ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Samt skikkelige barberprodukter: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Samt skikkelige barberprodukter: Jeg har mye av det samme greiene. Proraso ftw. Liker det mye bedre enn all the expensive shit. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Gillette Fusion og andre rema1000-produkter er ikke mye å skryte av nei... Maner ikke mann før man risikerer "livet" med skikkelig høvel Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Spørs om ikke jeg må fylle på fra Proraso neste gang, mange skryter av det. Ellers er jeg fornøyd med Art of shaving Har brukt Gucci Sport mye i sommer. Dufter herlig friskt av sitrus, men er fremdeles maskulin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå