hvorre Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er veldig fan av denne Guerlain Homme: Lukter ganske friskt og minner litt om sitrus Lenke til kommentar
Ninja-Fisk Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har no Van Gils Basic Instinct som eg er lei av og ikkje liker spesielt godt. Tenkte å kjøpe ein eller to nye, muligens ein til daglig bruk og ein til spesielle anledninger. Nokon som har forslag til kva eg kan sjå nermere på som går til ein 17-åring? Er alt for mykje å velge i. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Gucci by Gucci Terre d'Hèrmes YSL La Nuit de l'homme Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Imo er ikke Terre d'Hermes en utpreget hverdagsparfyme, så det må i så fall være den til spesielle anledninger. Tenkte bare det var greit å ha sagt! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 La nuit de l`homme synes jeg også kan bli for sterk om sommeren. Vurderer å skaffe meg en ny sommerduft. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Eneste jeg liker av Armani er vel parfymene dems Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Dette er min nye favoritt: Carolina Herrera - CH - for men Noen som har prøvd? Synes den har en deilig duft som varer lenge... Kanskje ikke veldig spesiell, men veldig behagelig duft. Endret 16. april 2010 av DeTomaso Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Mora mi skal gjennom duty-free'en om eit par timar og skal ta med seg ei flaske parfyme til meg (I tillegg til ein Glenfarclas 105 Proof, yum!) Kvardagsduft til sommarhalvåret, har brukt La Nuit de l`Homme i vinter og var veldig fornøgd med den. Skyt forslag! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Polo green! Jeg har nesten aldri sett den i salg i Norge, men det hender jeg ser den på flyplasser osv i utlandet. Meget god, og det er jo et pluss at den er uvanlig! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Ser ikkje ut til at dei har den om lista her stemmer. http://www.dutyfree.no/trn/trncms.nsf Endret 22. april 2010 av KimNK Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Åja, det er snakk om duty-free på gardermoen ja! Nei da har de den nok ikke.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Helvette, ser at noen av parfymene mine jeg ikke har brukt på leenge lukter nesten rein alkohol. Hvor lang holdbarhet er det på parfymer? Er mest en davidoff og calvin cain parfyme som lukter, men har problemer med att en boss mister lukten sin med en gang Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Fra et halvt år til 3-4 år er holdbareheten, avhengig av hvilken parfyme og hvordan man oppbevarer den. Endret 23. april 2010 av SML Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvordan skal parfymer oppbevares for å beholde duft lengst? Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Mørkt i romtemperatur, viktig at det ikke er for varmt eller for lyst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ok, så når jeg har de i en skuff på badet(som sikkert holder ett parogtyve) så er det godt nok? Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Er ingen ekspert, men ett-par-og-tyve høres litt for mye ut. Skal gå bra med mindre du har noe annet i skuffen som f.eks klær som varmer det opp Endret 21. mai 2010 av SML Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Sitter for øyeblikket på 9 forskjellige parfymer. Har litt ulike lukter til ulike formål. En av de parfymene jeg får aller mest komplimanger er denne: L´eau D´issey Pour Homme. Blanding av tre og sitrus. Passer ypperlig nå som det nærmer seg sommer Endret 22. mai 2010 av jokki Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er ingen ekspert, men ett-par-og-tyve høres litt for mye ut. Skal gå bra med mindre du har noe annet i skuffen som f.eks klær som varmer det opp Hrm, ja det er kanskje litt varmt, men det er ingenting som varmer det(eksterne varmekilder). Jeg vet ikke heller om jeg gidder å gå ned i kjelleren for hver gang jeg skal gjennomføre morgenritualet. Det får bare prøves ut. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei, skal til tyrkia i slutten av måneden. Skal fly med Thomas Cook og skal bestille litt digg og sånt i airshoppen dems (http://no.airshoppen.com/) Tenkte jeg skulle kjøpe en parfyme flaske og. En hverdagslig en. Kan også nevne, at jeg er 16 år. Tenkte meg rundt 300-400kr. Fra før av har jeg Armani Code, Beckham signature (Ikke helt fornøyd, og Eternity Men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå