Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har no Van Gils Basic Instinct som eg er lei av og ikkje liker spesielt godt. Tenkte å kjøpe ein eller to nye, muligens ein til daglig bruk og ein til spesielle anledninger. Nokon som har forslag til kva eg kan sjå nermere på som går til ein 17-åring? Er alt for mykje å velge i.

Lenke til kommentar

Mora mi skal gjennom duty-free'en om eit par timar og skal ta med seg ei flaske parfyme til meg (I tillegg til ein Glenfarclas 105 Proof, yum!) Kvardagsduft til sommarhalvåret, har brukt La Nuit de l`Homme i vinter og var veldig fornøgd med den.

Skyt forslag!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+127836

Ok, så når jeg har de i en skuff på badet(som sikkert holder ett parogtyve) så er det godt nok?

Lenke til kommentar

Sitter for øyeblikket på 9 forskjellige parfymer. Har litt ulike lukter til ulike formål. En av de parfymene jeg får aller mest komplimanger er denne:

product1_5604.jpg

L´eau D´issey Pour Homme. Blanding av tre og sitrus. Passer ypperlig nå som det nærmer seg sommer :)

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Er ingen ekspert, men ett-par-og-tyve høres litt for mye ut. Skal gå bra med mindre du har noe annet i skuffen som f.eks klær som varmer det opp :)

Hrm, ja det er kanskje litt varmt, men det er ingenting som varmer det(eksterne varmekilder). Jeg vet ikke heller om jeg gidder å gå ned i kjelleren for hver gang jeg skal gjennomføre morgenritualet. :) Det får bare prøves ut. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...