Kavinsky Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Sist gang jeg var på et parfymeri tok jeg meg selv i lukte på denne Cool Water som det har vært så mye lovord om her inne. For å være helt ærlig skjønner jeg ikke greia, den var ikke særlig spesiell og når så mange har den får man heller ikke noe særpreg når alle går rundt og lukter "coolt". Lenke til kommentar
Destu Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Enig med Kavinsky der. Synes selv den lukter litt som når du går inn på et nyvasket offentlig toalett Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Synes heller ikke Cool Water lukter spesielt godt, men jeg får alltid knallrespons på den. One Million, Hypnose, Burberry London og Baldessarini Ambre er nok de i tyngst rotasjon - men får oftest komplimenter for Cool Water og Armani Mania. Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Prøvde Dolce&Gabbana 3 L'IMPÉRATRICE og kan trygt si det er den beste parfymen jeg har luktet noensinne! har fått ganske god respons på den og Fruktig, fersk og maskulin lukt som minner noe om fersken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Bruker selv Armani Acqua di Gio de gangene jeg bruker parfyme (sjeldent til hverdags), og må nevne at jeg har fått meget god respons på parfymen fra det andre kjønnet. Dog føler jeg at parfymen er litt vel sterk til å kunne bruke hverdagslivet, er det noen som kan komme med en frisk, lett og litt sporty parfyme som funker fint til hverdags? Litt naturlig ønskes Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dolce & Gabbana Light Blue, CK One Summer, Allure homme sport er de 3 første jeg kommer på. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei jeg vruderer en ny EdT men trenger litt hjelp med å velge. (er gutt 18 år) Hva jeg ønsker klarer jeg ikke helt å legge ord på, men det måtte være noe som er "friskt, rent, litt kjølig og ikke for søtt. Alternativene jeg har sett meg ut er (som jeg tror kan være passe): Burberry - Brit Calvin Klein - Eternity Issey Miyake - L'Eau d'Issey Pour Homme Bvlgari - Aqva Pour Homme Carolina Herrera - 212 Dolce & Gabbana - Light Blue Loris Azzaro - Chrome Hvilke av disse har dere erfaringer med? Jeg ønsker å vite gode/dårlige og hvorfor:) Har dere andre forslag så kom gjerne med dem. Fra før har jeg Lacoste - Red og Davidoff - Cool Water er på vei. Takker på forhånd:D Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Har Dolce & Gabbana - Light Blue, det er mer en sommerparfyme syns jeg. Men den er fortsatt god. Er veldig god, vet ikke helt om den passer til beskrivelsen din da Endret 11. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hei jeg vruderer en ny EdT men trenger litt hjelp med å velge.(er gutt 18 år) Hva jeg ønsker klarer jeg ikke helt å legge ord på, men det måtte være noe som er "friskt, rent, litt kjølig og ikke for søtt. Alternativene jeg har sett meg ut er (som jeg tror kan være passe): Burberry - Brit Calvin Klein - Eternity Issey Miyake - L'Eau d'Issey Pour Homme Bvlgari - Aqva Pour Homme Carolina Herrera - 212 Dolce & Gabbana - Light Blue Loris Azzaro - Chrome Hvilke av disse har dere erfaringer med? Jeg ønsker å vite gode/dårlige og hvorfor:) Har dere andre forslag så kom gjerne med dem. Fra før har jeg Lacoste - Red og Davidoff - Cool Water er på vei. Takker på forhånd:D Ta en tur på www.basenotes.com, og les hva de skriver der. Evt kjøp en flaske Aqua di Gio, Cool water eller Mugler Cologne og brek høyt og tydelig. Noen som har erfaring med denne? Jepp. Paco Rabanne har klart å kopiere lukten av håndvesken til en gammel dame nærmest perfekt. Endret 11. desember 2009 av Lilac1 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hey hey, 17 år gammel gutt her, usikker på om jeg skal bytte ut min nåværende parfyme, som heter Armani Code, og lurte på om noen hadde noen andre anbefalinger, bruker den som en dagligdagsparfyme, prisnivå maks 1.5 k for Parfyme og Deo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det blir mye med både deo og parfyme av samme sorten. Kjøp deg en antiperspirant uten lukt på apoteket istedenfor. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ta en tur på www.basenotes.com, og les hva de skriver der. Evt kjøp en flaske Aqua di Gio, Cool water eller Mugler Cologne og brek høyt og tydelig. Saueflokk, skjønner. Skulle gjerne ha prøvd og feilet mange ganger, men som 18 åring uten jobb har jeg desverre ikke råd:( Men takk for linken anyway:D Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Terre d'Hermes ftw. Hvertfall til spesielle anledninger. Lenke til kommentar
steffsat Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) En god parfyme må nesten jentene få besteme .. Men denne bruker jeg Men ikke bestill fra den siden.. Det er SVINDYRT! Endret 8. april 2010 av steffsat Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Varierer det, men i det siste har det vel godt mest av Versace eau Fraiche. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er inne i en periode der det går mye av Dolce & Gabanna The One(Litt dyrere, tror jeg betalte 500 eller noe sånt for 100ml?) og CK In2U Him.( 100 ml for £21.48 på denne siden) Når solen titter frem og jeg får sommerfølelse, ja da blir det fort CK One Summer (100 ml for $26.95 med gratis frakt fra denne siden) Endret 8. april 2010 av mortenmm Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg bruker også CK In2U den og Van Gils: Between Sheets og Gant Adventure. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Var på parfymeriet og prøvde ut 1 million i dag, ble positivt overrasket! Tror nok det blir min neste parfyme Forresten er det noen som har erfaring med CK In2U Heat og vet hvordan den er i forhold til In2U? Endret 9. april 2010 av mortenmm Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Bruker mye YSL for tiden. Synes "La nuit de L`homme" passer bra. Lukter litt spesielt og det er fint når du skal skille deg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå