H.Eye Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har nå kjøpt Davidoff Cool Water. Lukter friskt og godt, anbefales. Jeg får en del komplimenter for den! Fikk den for 170kr btw Høvlet meg gjennom en del parfymer, men de to som jeg har kjøpt flere ganger er Davidoff Cool Water samt Diesel fuel for life(?) parfymen nevnt litt oppi her (hjerneteppe ja). Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei! Nanm : Davidoff Cool Water EDT Pris: Gratis * Beskrivelse: Min mor gav meg og resten av familen Davidoff Cool Water nesten obligatorisk til bursdager/Jul i fleire år fra eg var kjønnsmoden (som begynner å bli nokre tiår siden. Personlig er eg ikkje så veldig fan av denne duften men,eg har merket at alle damene som har sjekket meg opp på byen etc har gjordt det når eg har brukt denne parfymen. Om dette skyldes duften som demper mine naturlige fernomer (sikkert feil skrevet) eller at kvinner liker meg for den eg er,eller at eg trur parfymen hjelper og dermed ubevisst får bedre sjølvtillit veit eg dog ikkje * Eg skreiv gratis under pris da eg sjølv i voksen alder greier å holde meg med parfyme ved at eg har bursdag ein gang i året i tillegg til at eg feirer Jul Akkurat no bruker eg ein Nivea deodorant da eg var ute og reiste for ikkje så lenge siden og var gått tom for parfyme, og nærmeste butikk var ein dagligvare-kjede. Elles bruker eg no ein 109 EDT fra Bjørn Borg som eg har fått av tanta mi. Når sant skal skrives så er det litt skumle damer som tar kontakt når eg bruker Davidoff, så kanskje det er litt sunt at eg akkurat no er tom,slølv om det er mindre enn 3 mnd til JUL.. Lenke til kommentar
kvarstad Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei alle sammen.. For noen år tilbake hadde peak performance en utrolig god herreparfyme. Jeg har de siste 3 - 4 årene letet etter den i butikker og parfymerier uten hell.. Jeg har også letet på internett etter den.. Er det noen som kan hjelpe meg å finne den parfymen? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Prøv å feks. ringe Peak-butikken i Bogstadveien og hør om kanskje de vet. Evt. send en mail med spørsmål til Peak Norge Lenke til kommentar
Penance Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg blir stort sett helt beruset av menn som bruker Hugo Boss Energise. Den lukter fantastisk godt! Selv bruker jeg ikke så mye annet enn lotion og olje fra TBS, med kokos. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Liker også godt energise, bruker denne til hverdags. Og så har jeg en annen boss til fest osv. Den er litt tyngre. Husker selvfølgelig ikke navnet nå Lenke til kommentar
kvarstad Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Prøv å feks. ringe Peak-butikken i Bogstadveien og hør om kanskje de vet. Evt. send en mail med spørsmål til Peak Norge Jeg har sendt dem mail og fikk beskjed om at dem ikke laget parfyme lenger. Hadde håpet noen hadde sett den i en butikk de siste årene, eller vet om noen kanskje har den på lager.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 CK Europhia her og Er det bare meg, eller går lukta fort ut med CK? Er glad i Ck Eternity, men den går av fort. Og CK One og Summer ender opp med å lukte myggolje. Har ikke oljete hud, så er vel ikke helt lagd for sånne lette parfymer Laura Biagiotti Roma og Uomo derimot, litt friske men holder seg samtidig. Yndlingsparfymen min nå om dagen er Ralph Lauren Polo Double Black, sitter som et skudd hos meg, og lukta er ikke påtrengende, men "er der". Passer bra at det blir mørkere og mer høstlig nå, slipper å tenke på lette sommerdufter Noen som har noen gode, litt tyngre dufter å anbefale? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 CK Europhia her og Er det bare meg, eller går lukta fort ut med CK? Er glad i Ck Eternity, men den går av fort. Og CK One og Summer ender opp med å lukte myggolje. Har ikke oljete hud, så er vel ikke helt lagd for sånne lette parfymer Laura Biagiotti Roma og Uomo derimot, litt friske men holder seg samtidig. Vet ikke helt hva jeg skal svare på den. Jeg merker ikke lukta selv utover dagen, men om jeg bare gnir fingrene der jeg spraya parfyma, kjenner jeg jo lukta. Kan godt stemme det at CK parfymer går fort ut. Når jeg hadde ckin2u him, så gikk den fort av. Sterk i starten, men dabba av veldig fort. Har vurdert tanken å gå tilbake til Davidoff Cool Water. Brukte denne for en god tid tilbake, men elsker den fortsatt Sjakktrekk? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har nå Dolce&Gabbana - Light Blue. Den står til navnet sitt, da parfymen er ganske lett, og passer meg godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skal kjøpe meg ny parfyme til høst/vinter. Parfymen jeg har brukt daglig i det siste er YSL L'homme summer edt. Jeg har surfet litt på basenotes.com, og kommet frem til noen alternativer: -YSL L'Homme -Terre d'Hermès by Hermès -Dior Homme by Christian Dior -Davidoff Cool Water -YSL La Nuit De L'Homme Noen flere forslag, evt. erfaringer med noen av disse alternativene? Jeg er 18 (M) og vil ikke ha en alt for sterk parfyme. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg eeelsker søte dufter, og har de siste årene brukt Viktor & Rolf's Flowerbomb. Ganske stiv pris, men lukten holder lenge! Fikk en prøve på Christina Aguilera's nye duft, og den likte jeg også godt. Herlig søt, men dog lavere kvalitet enn V&R. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 -YSL La Nuit De L'Homme Noen flere forslag, evt. erfaringer med noen av disse alternativene? Jeg er 18 (M) og vil ikke ha en alt for sterk parfyme. Meget god! Dessuten er "Gucci" by Gucci, Burberry The Beat og Chanels "Allure" ganske gode også Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har selv La Nuit De L'Homme av YSL, som Kavinsky her sier, den er veldig god! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 -YSL La Nuit De L'Homme Noen flere forslag, evt. erfaringer med noen av disse alternativene? Jeg er 18 (M) og vil ikke ha en alt for sterk parfyme. Meget god! Dessuten er "Gucci" by Gucci, Burberry The Beat og Chanels "Allure" ganske gode også Har selv The Beat og liker den godt. Men ble nesten litt skeptisk da jeg var hos en kompis av meg og jeg hadde latt han prøve The Beat parfymen min og da moren til kompisen min går forbi så tar hun tak i armen hans og lukter godt på den. Hun ble helt betatt av den, så man kan bli litt skeptisk, hehe. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg bruker for tiden Vetiver Tonka og Vanille Galante fra Hermés. God hver for seg, og blandet Lenke til kommentar
Cryogen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen som har erfaring med denne? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg synes ikke at 1 million lukter serlig godt, men mange som gjør grapefrukt og lær :S Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvis dere vil gjøre ett kupp på Davidoff Cool Water EDT så gå til StrawberryNet, der kan dere få en stor flaske 125ml til 185kr, dvs 208kr inkl frakt med dagens kurser. Denne skal gå rett gjennom toll uten noe tull Sa noen julegave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå