Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg Black XS (elns) parfyme og deo for 500,- :) Synes dette var nesten et røverkjøp fordi den er så god :D

Husker ikke hvor masse ml. flaska var på..

 

Hva synes folk om Christian Dior - Higher Energy? Jeg ble anbefalt den, men har ingen annen kjennskap til den at jeg har hørt om den 1000 ganger før
Helt grei egentlig. På grunn av litt sterk lukt, blir man lei av den etterhvert. Og ja; det er den som er sterk. Ikke det at jeg tar på så alt for mye.

Det virker som om det er en deo som alle bruker, derfor synes jeg den er litt kjedelig. Når jeg fikk den, kjente jeg igjen lukta med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Jeg har tenkt å kjøpe meg Black XS (elns) parfyme og deo for 500,- :) Synes dette var nesten et røverkjøp fordi den er så god :D

Husker ikke hvor masse ml. flaska var på..

 

Hva synes folk om Christian Dior - Higher Energy? Jeg ble anbefalt den, men har ingen annen kjennskap til den at jeg har hørt om den 1000 ganger før
Helt grei egentlig. På grunn av litt sterk lukt, blir man lei av den etterhvert. Og ja; det er den som er sterk. Ikke det at jeg tar på så alt for mye.

Det virker som om det er en deo som alle bruker, derfor synes jeg den er litt kjedelig. Når jeg fikk den, kjente jeg igjen lukta med en gang.

 

BlackXS er utrolig god. Personlig er jeg tilhenger å ha alt i samme valør aka deo, parfyme og dusjsåpe i samme serie. Men siden jeg ikke fant dusjsåpe fra BlackXS så ble det Bioterm Homme dusjsåpe. Den lukter ikke noe særlig, og kan derfor kombineres ganske bra med deoen fra BlackXS uten at det blir kollisjon.

 

 

Denne bruker jeg:P

 

(Tommy Hilfiger parfyme med deo)

 

Men noen tips til ny?

Vil helst ha tips fra de som har den jeg har nå:D

 

Den der brukte jeg på ungdomsskolen. Jeg er nå 22 :p Uansett, så er den Hilfiger parfymen utrolig god! Savner den nesten litt.

 

Uansett, om du vil ha tips til nye parfymer.. Har du prøvd Guess for men? Grønn flaske. Er meget fornøyd med den. Kjøpte meg deo, parfyme og dusjsåpe i den serien og angrer ikke. Fikk uansett en utrolig bra pris på alt (550 for hele pakka).

 

Her er link fra strawberry.net angående Guess parfymen: http://no.strawberrynet.com/cologne/guess/...y/50806/#DETAIL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...