thrice Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er nok et par år igjen til jeg er 35 ja. Allure Homme er tung, så vurderer å sette den på hylla til senhøst/vinter, og bruke en lettere en nå. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er veldig vanskelig å anbefale noen konkrete. Parfymen skal helst matche personligheten din, og din egen kroppslukt. Av D&G lukter ihvertfall Light Blue godt. Jeg liker å holde meg til maks to parfymer, som blir forbundet med meg, hvis det er til hjelp. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Espennt: Det er mange her som liker YSL L`Homme, jeg var selv en av dem. Men ble etterhvert så lei den at jeg ga den bort. Light Blue er en helt ok frisk sommerduft, bedre enn mange andre i samme kategori. D&G Masculine har jeg også sprayet meg i gjennom en flaske av, og den lukter masse sitron og pledge Men den er god Diesel Fuel for Life har jeg ikke luktet noe særlig og kan ikke uttale meg så mye om den, men jenteparfymen er ikke så god, og den skal visstnok være bedre enn gutteparfymen. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg liker etter en frisk dagparfyme til jente, nok forslag? Gjerne litt sommerlig, men ikke for søt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 for menn: DKNY Be delicious, Gucci Homme II, og CKin2u. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hehe så konkret trenger du ikke å være, men en "lett" parfyme blir tingen for deg. Du kan lukte på Allure Homme Sport. som en annen nevnte i tråden. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Navn: Euphoria Produsent: Calvin Klein Pris: 335,- (50 ml EDT) + 139,- (deo stick), Gardermoen taxfree Laget for: Menn Beskrivelse: Grønn, frisk, rund citrus... klassisk og velbalansert. Brukte lenge CK Truth, men falt veldig for CK Euphoria. Tror kanskje det blir en ny flaske når min nåværende går tom, selv om jeg liker å bytte. Endret 25. juli 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har 4 parfymer, men holder meg mest til den røde Lacoste'n og Armani Black Code. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Investerte i Chanel Alllure Homme Sport i går, var på flyplassen og tenkte det var like greit å prøve noe nytt. Fikk ihvertfall god tilbakemelding av en vennine Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Navn: Fierce Produsent: Abercrombie & Fitch Pris: 1.0 Oz: 34.50$ 1.7 Oz: 49.50$ Laget for: Menn Beskrivelse: Frisk citrus aroma., Ren og Moden Endret 29. juli 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hva med den nye til Calvin Klein? Er visst bare for salg i sommeren 08. CK one summer, heter den. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hva med den nye til Calvin Klein? Er visst bare for salg i sommeren 08. CK one summer, heter den. Jeg har nettopp fått denne i gave. Er god og markert i duften, men samtidig er den litt gjennomsnittlig. Ikke noe som tøyer grensene akkurat. Lukter som saltvann og gummi med sukker på Kanskje det var en mer metaforisk beskrivelse enn en konkret en Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kjøpte meg denne i dag: Lukta også på YSL L' Homme, den lukta godt den, men valget traff på armanien har brukt armani før, digger de ^^ Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nå får jeg sikkert pes her inne, men liker Le Male. Noen som har testet den nye utgaven, Summer 08? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som vil kjøpe Jean Paul Gaultier av meg:P Jeg har brukt 1 prosent av flaska og klarer ikke bruke den opp. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Parfymesamlingen min begynner jammen meg å bli stor, kjøpte 3 nye i Spania. Clinique - Happy Sinnsyk frisk i duften, en sikker vinner for personer som liker friske sommerdufter. Skikkelig rent lukter en og. Passer kun sommer- og varme vårdager. YSL - L'Homme Summer Edition Friskere enn den vanlige, men har beholdt den utrolig sikre lukten fra originalen. Chanel - Allure Ikke fått testet denne skikkelig enda, men tror den kan bli en sikker vinner i høst-/vinter-halvåret, sammen med Burberry - London! Endret 1. august 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Uff, bruker for mye penger på det jeg og Har rundt 10 flasker, men hadde sikkert klart meg i et helt år med kun 1 flaske Its like drugs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå