JediMindTriks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 noen som vet om Axe Africa er å fåes tak i? den var bare genial, gikk gjennom hele ungdoms skolen med at alle jentene trodde jeg brukte sånn sykt dyr og god parfyme haha! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Har nettopp kjøpt meg Lacoste Pour Homme. Lukter ikke så veldig sterkt osv. Men lukter fortsatt godt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er på jakt etter en ny parfyme, og siden jeg er i Nederland og får mulighet for tax-free tenkte jeg at jeg skulle benytte sjansen. Jeg leter etter en god parfyme som kan brukes om sommeren og våren som ikke ligger på et par tusenlapper i pris. Rundt 50 euro for 75-100 ml er passende, selvom jeg selvfølgelig kan gjøre unntak. Jeg har en Lacoste Essential jeg har brukt en del, og fått gode tilbakemeldinger på, men jeg føler at den blir litt for søt i lukten. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg er på jakt etter en ny parfyme, og siden jeg er i Nederland og får mulighet for tax-free tenkte jeg at jeg skulle benytte sjansen. Jeg leter etter en god parfyme som kan brukes om sommeren og våren som ikke ligger på et par tusenlapper i pris. Rundt 50 euro for 75-100 ml er passende, selvom jeg selvfølgelig kan gjøre unntak. Jeg har en Lacoste Essential jeg har brukt en del, og fått gode tilbakemeldinger på, men jeg føler at den blir litt for søt i lukten. Noen gode forslag? Hmmm... Har sett på Lacoste Essential og syetes den var litt søt ja. Men det er jo en bra sommerparfyme pga. den søte lukten. Har også tatt en titt på Diesel - Fuel For Life parfymen, og den var relativt bra. Den var litt tung og frisk i lukten, og den kan kanskje passe bra som sommer og vinterparfyme Eller kanskje en Jean Paul parfyme? Husker ikke hva det andre navnet på flaska heter, men dte er en mannekropp formet flaske. Vet ikke om du har prøvd den, men den lukter godt Endret 23. mars 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Valget falt på en YSL L'Homme. Var også en fin pris på den, 45 euro. Endret 26. mars 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fikk med noen prøver fra parfymeriet i dag, deriblant Diesel fuel for life og Armani Code. Er dette den samme som black code, eller er det to forskjellige? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Av alle parfymene jeg noensinne har luktet, har jeg funnet den beste nå. Marc Jacobs - For Men Nydelig fikenduft, klarer ikke slutte å lukte på den. Armani Black Code skiftet navn til Armani Code Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 noen som vet om Axe Africa er å fåes tak i? den var bare genial, gikk gjennom hele ungdoms skolen med at alle jentene trodde jeg brukte sånn sykt dyr og god parfyme haha! HVA???? DU KØDDER NÅ? Axe? Vet du hva, jeg tror ikke på at noen som helst har likt den. Jeg skal si deg hvordan du kan lage en selv. Du trenger: 1. Spraykanne, ala hagekanne for planter 2. Whitesprit 3. En varm lærbit Legg lærbiten i en liter whitesprit i en uke, ha det på spraykanna, og vips der har du Axe Africa Lenke til kommentar
epiphany05 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 navn: pure poison prod: dior pris: ca 700 jenteparfyme.. dyr, men helt fantastisk! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 herre: hugo boss - soul diesel - fuel for life bytter mellom disse 2 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Bruker så mangt egentlig. Vært veldig glad i Jean Paul Galtier, som mange andre. Stund siden jeg brukte den sist, så pr.dags dato bruker jeg Prada sin - Bildet under. Bytter mellom Burberry og Calvin Klein sine deo sticks. Prada Pour Homme. Pris: 500/600,- Ja, det er den jeg bruker. Endret 4. juni 2008 av hauer Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg kan anbefale tre av mine yndlingsparfymer som jeg har likt aller mest gjennom årene. 1. Givenchy Very Irresistable for men 2. Polo Sport 3. Jean Paul Gaultier 2 Nummer én er noe av det aller beste du får kjøpt, anbefaler absolutt alle å lukte på den. Nå for tiden bruker en helt annen type parfyme enn noe av det som er postet her i tråden. Kan komme med bilde snart. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg kan anbefale tre av mine yndlingsparfymer som jeg har likt aller mest gjennom årene.1. Givenchy Very Irresistable for men Jeg likte den for et par år tilbake men nå synes jeg den er pågående som en gjeng rumenske gateselgere, dama er forsåvidt enig. Lker å tro at da jeg fortalte at Diors hypnotic poison luktet vareheis full av bestemødre inspirerte jeg til litt ærlighet når det kommer til slikt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Da er snart pradan tom, og jeg skal ha en ny parfyme - Helst noe jeg ikke har prøvd før (foranding fryder) Noen som har noen tips for hva jeg bør gå for? Litt lyst å prøve Marc Jacobs som FredericC nevner litt lenger opp i threaden takk. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dior Homme er også utrolig god Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kan du beskrive lukten litt ? (vet at det er vanskelig) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Kan du beskrive lukten litt ? (vet at det er vanskelig) Dior - Dior Homme "Dior Homme The new men's fragrance by Dior reinvents masculine luxury with classic yet clearly modern elegance. A unique powdery scent, built around masculine iris, with notes of lavender, amber, vetiver, and leather. Notes: Lavender, Sage, Cardamom, Iris, Cocoa Bean, Amber, Vetiver, Patchouli, Leather. Style: Classic. Contemporary. Luxurious." Endret 5. juni 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Navn: Armani Code Pris: Rundt 600,- Beskrivelse: Lukter superb Den jeg kjøper: Ja, det er den jeg kjøper? Denne kan jeg gå god for. Ikke like tilpasset tjue minus gruppen som f'eks standardene Boss in motion og Lacoste style in play, men er rett og slett veldig god. Calvin Kleins Higher energy og Lacoste Elegance går det i om dagen. Null poeng for kreativitet. Calvin kleins Euphoria (ikke euphoria intense) er kanskje den jeg ville valgt å gå med for sommeren, synes den er passe lett og frisk. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har også Calvin Kleins euphoria, og den er meget god om sommern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå