AT1S Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ingenting som frister på 23 sider med parfyme? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som har et tips om en lett duft som passer til "lett stemning" (for å si det på den måten)? YSL - L'homme eller Diesel - Fuel for life. Må være perfekte. Anbefaler deg å titte litt rundt på Sephora.com der står det helt enkelt hvordan parfymen lukter. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Haute couture: Tja, nå er jeg kanskje litt dårlig å lete, men beskrivelsene er liksom "XXXX - lukter godt". Hva menes med lukter godt? Er det en tung og kraftig duft som virkelig setter seg, er det en litt lettere duft med et hint av ladida, også videre? Er litt vanskelig å tyde en parfyme etter hvordan flasken ser ut eller ved en enkel kommentar som at "den lukter godt". Legger man med en liten beskrivelse er det lettere for andre brukere å tenke "aha, akkurat den type duft jeg trenger, får ta en test neste gang jeg er innom et parfymeri". Nå er jo riktig nok oppfatning av hvordan ting lukter kanskje en litt subjektiv ting, samt vanskelig å forklare Zevs: Takker for svar, skal ta de til etteretning Endret 3. januar 2008 av Der Kommissar Lenke til kommentar
nerval Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Parfymen lukter ikke det samme på alle vettu Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Var det innlegget myntet på meg? Isåfall: Det er jeg klar over, men en parfyme har fremdeles diverse særpreg som er verdt å beskrive. Er ikke slik at den plutselig endrer seg til det totalt motsatte. Lenke til kommentar
heriksen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 har testa Bvlgari pour homme og en lilla Prada for men idag. Den første luktet som dårlig bbq-saus og den andre luktet bestemor så, nei takk til de Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 YSL - L'homme eller Diesel - Fuel for life. Må være perfekte. Anbefaler deg å titte litt rundt på Sephora.com der står det helt enkelt hvordan parfymen lukter. Diesel - Fuel For Life er jeg veldig fornøyd med. Var prøvelukt i FHM og fikk den til jul. Fresh lukt på den, og flaska er også forbanna barsk! Lenke til kommentar
MisterSande Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Navn: Hugo Boss - Boss EdT Spray Pris: Rundt 300,- Beskrivelse: Den lukter godt ! Den jeg kjøper: Ja, det er den jeg kjøper? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hei sveiser. jeg bruker for tiden Jean Paul Gaultier Le Male, og har fått veldig mange gode tilbakemeldinger på den. men, jeg føler det er veldig mange andre som bruker den, noe jeg finner negativt. noen som vet om en lignende parfyme som ikke sååå mange bruker? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hei sveiser. jeg bruker for tiden Jean Paul Gaultier Le Male, og har fått veldig mange gode tilbakemeldinger på den. men, jeg føler det er veldig mange andre som bruker den, noe jeg finner negativt. noen som vet om en lignende parfyme som ikke sååå mange bruker? Jeg føler at Hugo Boss Energise ikke er så langt ifra i alle fall. Duften er jo klart ikke helt lik, men begge duftene er lite "dominerende" og myke. Gå til et parfymeri og få en test. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Brukte en sånn sølvfarget rund kule med noe oransje på, Boss het den. Lokta jæveli godt men den ble tom nå i stad Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bruker Tommy eg...damene liker da den Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Tommy...? Endret 27. januar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hilfiger? Javel? Tommy Hilfiger har da vitterlig maaange parfymer ... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Joda,men sa eg noe om det da? Sa eg brukte Tommy Hilfiger eg...Var ikke meningen å si HVILKEN heller...men regnet med at eg vertfall måtte ut med merket liksom Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Joda,men sa eg noe om det da? Sa eg brukte Tommy Hilfiger eg...Var ikke meningen å si HVILKEN heller...men regnet med at eg vertfall måtte ut med merket liksom Hva gjør du i denne tråden hvis du egentlig ikke ville si hvilket merke, og i allefall ikke hvilken parfyme? Det tilfører jo tråden nada. Endret 27. januar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
heriksen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 fikk Bvlgari Black idag, den var....rar ikke som forventet, kjenner ikke så mye vanilje for å være ærlig. Men den var ikke ille, skal prøve den litt mer ut til uka Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Joda,men sa eg noe om det da? Sa eg brukte Tommy Hilfiger eg...Var ikke meningen å si HVILKEN heller...men regnet med at eg vertfall måtte ut med merket liksom Hva gjør du i denne tråden hvis du egentlig ikke ville si hvilket merke, og i allefall ikke hvilken parfyme? Det tilfører jo tråden nada. Nå må du lese va eg skriver Sa eg NOENGANG at eg egentlig ikke ville ut med hvilket merke eg bruker??? Endret 28. januar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Navn: Armani Code Pris: Rundt 600,- Beskrivelse: Lukter superb Den jeg kjøper: Ja, det er den jeg kjøper? Navn: Lancome Hypnose Pris: Rundt 400,- Beskrivelse: Lukter himmelsk Den jeg kjøper: Ja, det er den jeg kjøper til dama;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå