Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips til lette, friske hverdagsparfymer for kvinner?

Har brukt Elizabeth Arden, "5th avenue after five" en god stund nå uten å bli lei av den grunn. Og har vel frelst et par venner i tillegg, så den kan virkelig anbefales som fest/kveldsparfyme.

pELIZARDEN1-3390490r150x200.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gir denne tråden en liten bump jeg.

Jeg har lest litt rundt i tråden, og funnet ut at jeg skal se/lukte på følgende parfymer/deo når jeg får sjansen:

¤ Armani Code (Spray? Er dette en deo eller en parfyme?)

¤ Lacoste Red (Deo)

¤ Hugo Boss Dark Blue (Deo)

¤ YSL L'Homme

Jeg holder meg innenfor merkene Lacoste, armani, hugo. Så gjerne kom med flere tips innenfor disse,

men dropper Lacoste essensial

Hva med Lacoste Pour Homme ?

Hva tror dere om kombinasjonen mellom Armani Code og Lacoste Red/Hugo Boss Dark Blue?

MK2. :)

Lenke til kommentar

Kjører for tiden med Sean John - Unforgivable, og er godt fornøyd med den. Har også 2 andre store favoritter som jeg bytter mellom. YSL L'Homme og Cerruti 1881 Fraîcheur d'eau Ltd. Edition. Bruker kun sistnevnte ved spesielle anledninger siden den begynner å bli tom, og ikke er å få kjøpt lenger :( My all time fav.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk tre parfymer til jul som jeg likte godt, selv om jeg hadde den ene fra før. Men fikk den i den største utgaven :)

Beckham Night

Van Gils: His Aura

Lacoste Essential ( Hadde den fra før )

Fornøyd med parfymene jeg fikk. Da har jeg 15 EDT. Begynner å bli endel parfymer da :)

Lenke til kommentar

Noen som har et tips om en lett duft som passer til "lett stemning" (for å si det på den måten)?

Bruker selv Roma Uomo og Due Uomo fra Laura Biagiotti, synes de lukter meget godt, men er ute etter noe nytt. Roma er litt frisk og "syrlig" om jeg kan forklare det slik, mens Due er mer "dunkel" på en måte.

romauomo_j_v.jpgt_19865.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...