Bimmelom Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jente: Amor Amor er vanvittig deilig. Gutt: Hugo Boss Dark Blue, som jeg bruker er meget god og Lenke til kommentar
Luli Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som har noen tips til lette, friske hverdagsparfymer for kvinner? Har brukt Elizabeth Arden, "5th avenue after five" en god stund nå uten å bli lei av den grunn. Og har vel frelst et par venner i tillegg, så den kan virkelig anbefales som fest/kveldsparfyme. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Gir denne tråden en liten bump jeg. Jeg har lest litt rundt i tråden, og funnet ut at jeg skal se/lukte på følgende parfymer/deo når jeg får sjansen: ¤ Armani Code (Spray? Er dette en deo eller en parfyme?) ¤ Lacoste Red (Deo) ¤ Hugo Boss Dark Blue (Deo) ¤ YSL L'Homme Jeg holder meg innenfor merkene Lacoste, armani, hugo. Så gjerne kom med flere tips innenfor disse, men dropper Lacoste essensial Hva med Lacoste Pour Homme ? Hva tror dere om kombinasjonen mellom Armani Code og Lacoste Red/Hugo Boss Dark Blue? MK2. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Sjekk ut Davidoff:Cool water også!! Hvor mye bør man bruke om dagen, folkens? Hvor lenge varer davidoffen? Kjenner den jo ikke selv.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Pleier å bruke Chanel Allure eller Lacoste Essential. Gode, fine parfymer. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kjøpte nylig Diesel - Fuel for life. Er sinnsykt godt fornøyd. Lukta sitter lenge, lukter mann, men alikevell friskt. Har fått gode tilbakemeldinger fra andre på den og Lenke til kommentar
nerval Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kjører for tiden med Sean John - Unforgivable, og er godt fornøyd med den. Har også 2 andre store favoritter som jeg bytter mellom. YSL L'Homme og Cerruti 1881 Fraîcheur d'eau Ltd. Edition. Bruker kun sistnevnte ved spesielle anledninger siden den begynner å bli tom, og ikke er å få kjøpt lenger My all time fav.) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Har du googlet det? Kan hende amerikanske butikker elns har den.. Evt. eBay? Edit: Et raskt og gæli søk på google fikk 10700 treff.. Blandt annet dette: http://www.strawberrynet.com/productDetail...44&goChar=C Håper dette var til hjelp ^^ Endret 16. desember 2007 av Jacmo Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Åh Herremingud! Jeg skulle ut her om dagen for å kjøpe meg en Armani Code, men da hun i disken forlangte 550,- spenn for 50ml sa fornuften min; ''Eller ikke..'' Hvorfor skal det være så svinedyrt? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Åh Herremingud! Jeg skulle ut her om dagen for å kjøpe meg en Armani Code, men da hun i disken forlangte550,- spenn for 50ml sa fornuften min; ''Eller ikke..'' Hvorfor skal det være så svinedyrt? De varer ganske lenge da Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Fått 2 nye favoritter. XY For gutter, nye fra Hugo XX For jenter, også nye fra Hugo. Ellers lukter den nye til Beckham kjempe godt. Endret 25. desember 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk tre parfymer til jul som jeg likte godt, selv om jeg hadde den ene fra før. Men fikk den i den største utgaven Beckham Night Van Gils: His Aura Lacoste Essential ( Hadde den fra før ) Fornøyd med parfymene jeg fikk. Da har jeg 15 EDT. Begynner å bli endel parfymer da Lenke til kommentar
Beli Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 En rosa Gucci litt liten =) lukter utrolig søtt og deilig. Escada er også utrolig god. Har sommerduften. Det beste med parfymer er at de vekker minner Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bruker Ralph Lauren Safari. Lukter veldig godt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Holder meg til YSL og Chanel Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fikk Hugo Energise til jul, bruker denne nu. Jeg liker'n. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Bruker Hugo Boss X/Y. Kjedelig og ordinær, skal ha ny. Lenke til kommentar
heriksen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 noen som har prøvd Bvlgari Soir? Jeg synes at den var ganske god, men har ikke funnet noen andre som har prøvd den. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg tror jeg har lukta på den. Hvis det er den jeg tror, ble jeg overrasket over at Bvlgari har en god parfyme. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som har et tips om en lett duft som passer til "lett stemning" (for å si det på den måten)? Bruker selv Roma Uomo og Due Uomo fra Laura Biagiotti, synes de lukter meget godt, men er ute etter noe nytt. Roma er litt frisk og "syrlig" om jeg kan forklare det slik, mens Due er mer "dunkel" på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå