Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )


Anbefalte innlegg

Kjøp i butikk, prøvd den først å se hvordan den lukter, så tusler du en tur rundt omkring en times tid og så lukter du igjen for å se hvordan parfymen setter seg. Lukten forandrer seg litt fra man tar den på og utover dagen.

 

Og husk at parfymer lukter forskjellig på forskjellige folk, en som luker godt på kompisen din kan luke hore på deg.

 

Og ja, man kan oppbevare parfyme i kjøleskapet.

9430994[/snapback]

Takker for seriøst svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd denne ennå? (fikk lyst på en sånn)

 

Diesel - Fuel for Life  :)

 

post-53511-1189021476_thumb.jpg

9434832[/snapback]

 

Fekk med ei prøveflaske på 1,5 ml då eg fekk eit gåvekort på parfymelle til bursdag, har nettopp prøvd den så eg veit ikkje kor lenge lukta sitter eller noko sånt, men synst den er veldig god hittil :thumbup: , trur den er helt ny

 

Andre som har erfaringer med denn: diesel: fuel for life

Endret av Early
Lenke til kommentar
Oki! Man får prøveflasker på Parfymelle av den da?

Gratulerer med dagen btw  :fun:

9472916[/snapback]

 

Takk :)

 

Ja fekk prøveflaska til "Diesel: Fuel for Life" med gavekortet fra Parfymelle, broren min som kjøpte det til meg då, her i Førde, rekna nesten med det er likt på dei fleste Parfymelle butikkar (om det er fleire :p)

Lenke til kommentar

Har no kjøpt Diesel: Fuel for life

 

Er ganske fornøgd med den, sterk lukt, ikkje helt sikker på korleis eg skal beskrive de :p Den varer iallefall lenger enn skuledagen min (8:20-15:05) og lenger ut på dagen, men den er selvfølgelig ikkje like sterk etter kvart. Prisen for 50 ml var på 455 kr.

Håper no ikkje at alle sammen begynner å bruke denna :p

Lenke til kommentar
Har no kjøpt Diesel: Fuel for life

 

Er ganske fornøgd med den, sterk lukt, ikkje helt sikker på korleis eg skal beskrive de :p Den varer iallefall lenger enn skuledagen min (8:20-15:05) og lenger ut på dagen, men den er selvfølgelig ikkje like sterk etter kvart. Prisen for 50 ml var på 455 kr.

Håper no ikkje at alle sammen begynner å bruke denna :p

9493796[/snapback]

 

Med Diesels reklamekampanje kan du trygt frykte at 10-15% plutselig kan gå rundt med denne. I vertfall i 1-2 måneder :)

Lenke til kommentar
Nokon her som veit kvar eg kan kjøpe Aqua di Parma Colonia? Finn den ikkje hos ein norsk nettbutikk.

 

Bilete:

03678526105.jpg

9630049[/snapback]

 

Ser de har den på www.Strawberrynet.com Problemet er den norske tollgrensa (som burde vært gjort noe med for lenge siden, men det er en annen diskusjon) som går på 200 kr, og jeg ser at denne duften er relativt dyr. Strawberrynet har "gratis" frakt, og jeg kan anbefale nettbutikken på det varmeste. Har bestilt dufter både til meg selv og kamerater av meg.

 

Kjøper du 50 ml flasken koster den 386.50,-. Siden beløpet er over 200 NOK må du ut med 25% mva i tillegg, samt forenklet tollbehandling på ca 80kr. Hvis du er litt lur kan du be strawberrynet (det er et eget beskjedfelt ved bestilling) om å skrive at varen koster 30 US Dollar, og forklare de at dette tross alt er Norge det er snakk om, de grådige og svært så oppfinnsomme politikernes hjemland...

 

Strawberrynet reklamerte ihvertfall før også med at de refunderer dine ekstra utlegg dersom du må betale toll, mot at du sender de en faks med bevis på dine utlegg til staten som følge av kjøpet. Jeg er usikker på om dette gjelder ennå, men det tror jeg nok d gjør. Norske kjøpere utgjør så liten andel av det totale markedet, og det er så få som vet om dette ennå, at de neppe går konk pga det.

 

Til slutt, en av de beste duftene jeg har prøvd er CHANEL ALLURE HOMME SPORT, skapt av den kjente "Nesen" (som han kalles) til Chanel. Jeg trør påstå at Chanel lager noen av de mest utsøkte produktene som finnes, for både kvinner og menn.

Det finnes svært få, om ingen, på samme nivå, totalt sett.

Endret av Spiky
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min hos parfymeri.no

Det er kun de som selger den i Norge.

Den er veldig god :)

 

Hvis du kjøper fra strawberrynet: frakt blir 10%av prisen på varen.

Totalpris blir da 425,70.

Jeg har ofte bestilt varer for 400-600 kr. Jeg har skrevet i kommentarfeltet når jeg bestiller, om de kan merke pakken med verdi under 200 NOK. Og det gjør de. Så det er ikke noe problem. Og om du må betale moms, så får du dekt fra strawberrynet.

Endret av anaconda
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...