anaconda Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Har bestilt: Bvlgari - Black Eau De Toilette ( Miniature ) 5ml/0.17oz (Fragrance) Bvlgari - Eau De Toilette ( Miniature ) 4ml/0.14oz (Fragrance) Guess - Eau De Toilette Spray ( Miniature ) 7.5ml/0.25oz (Fragrance) Er veldig spendt på Bvlgari Black etter hva jeg har lest her. Den andre Bvlgari, har jeg prøvd før, og den likte jeg veldig godt. Den varte også ganske lenge. Guess har jeg luktet på parfymeri og den er utrolig god. Gleder meg veldig nå Noen som har prøvd parfyme fra Yves-rocher? De har ganske billig parfyme. Endret 19. august 2007 av anaconda Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg bruker for tiden Tommy Girl 10. Den lukter godt, men jeg synes ikke den sitter så lenge, altså Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har bestilt:Bvlgari - Black Eau De Toilette ( Miniature ) 5ml/0.17oz (Fragrance) Bvlgari - Eau De Toilette ( Miniature ) 4ml/0.14oz (Fragrance) Guess - Eau De Toilette Spray ( Miniature ) 7.5ml/0.25oz (Fragrance) Er veldig spendt på Bvlgari Black etter hva jeg har lest her. Den andre Bvlgari, har jeg prøvd før, og den likte jeg veldig godt. Den varte også ganske lenge. Guess har jeg luktet på parfymeri og den er utrolig god. Gleder meg veldig nå Noen som har prøvd parfyme fra Yves-rocher? De har ganske billig parfyme. 9312631[/snapback] Du må fortelle hvordan Bvlgari Black lukter Har hørt den lukter av dekk og te, høres utrolig spennende ut Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du må fortelle hvordan Bvlgari Black lukter Har hørt den lukter av dekk og te, høres utrolig spennende ut 9315877[/snapback] Utrolig god! Lukter alt du sier ja, og vanilje. Favorittparfymen min! Anbefales! Ja den er spennende! Tror jeg må bestille shower gel også Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Høres veldig bra ut, gleder meg til jeg får luktet den selv en gang Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Varer hele dagen også Har du bestilt ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nei, men mulig jeg gjør det en gang, hva kostet den deg? Har hørt den er dyrere enn andre parfymer Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Betalte 56 for miniatyr 5ml Har 40 ml til 187,50 Lenke til kommentar
kaka Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Liker og bruker Issey Miyake's: L'eau D'Issey Homme. Synes den lukter fresht Lenke til kommentar
Early Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Har tenkt å kjøpe meg parfyme snart, blir første gangen eg kjøper det. Lurte på kor lenge holder en parfyme (altså ei flaske), er då forskjellige størrelser, men om vi seier 100 ml? 1 måned-halvt år? Lurte og på om nåkken hadde parfymer å anbefale, eg vil helst at den skal vare nåkken timar ut på dagen, at den ikkje har for sterk lukt, men er merkbar hos folk eg står med og så er det et + at damer synst den er god.. Takker for alle tips Endret 3. september 2007 av Early Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har tenkt å kjøpe meg parfyme snart, blir første gangen eg kjøper det. Lurte på kor lenge holder en parfyme (altså ei flaske), er då forskjellige størrelser, men om vi seier 100 ml? 1 måned-halvt år? Lurte og på om nåkken hadde parfymer å anbefale, eg vil helst at den skal vare nåkken timar ut på dagen, at den ikkje har for sterk lukt, men er merkbar hos folk eg står med og så er det et + at damer synst den er god.. Takker for alle tips 9422147[/snapback] 100ml med mitt bruk ville holdt i ca. 3-4 år. (daglig bruk) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hehe, så lenge ? Har 7 parfymer med 100 ml, så kanskje jeg har til jeg blir gammel Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kvaliteten på parfyme varer ikke evig, husk det da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det vet jeg, så jeg bruker parfymene mine ganske mye. Men hvor lenge varer ca kvaliten på parfymen? 2-4 år? Lenke til kommentar
Early Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ah nice, så det som er vanlig 50-100 ml? varer som regel minst 1 år? Var redd for at om eg skulle begynne å kjøpe litt "dyr" parfyme så måtte ge kjøpe en kver andre måned, det hadde tært nok på økonomien Så med 2-4 år meinte du ved dagleg bruk, 2-3 sprut ? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nei, hvor lenge lukta forblir som når du kjøpte den. Ingenting varer evig. Når det gjelder bruk, gjelder andre varigheter... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Oppbevar parfymene kaldt så holder de lengre Offtopic: Stylish signatur YSL =D Endret 4. september 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Oppbevar parfymene kaldt så holder de lengre Offtopic: Stylish signatur YSL =D 9428330[/snapback] Kan jeg putte parfymene i kjøleskap liksom ? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er parfyme noe du bør lukte på før du kjøper, eller er det greit og f.eks bestille fra internett uten og ha luktet på den? Hva ville dere ha gjort? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kjøp i butikk, prøvd den først å se hvordan den lukter, så tusler du en tur rundt omkring en times tid og så lukter du igjen for å se hvordan parfymen setter seg. Lukten forandrer seg litt fra man tar den på og utover dagen. Og husk at parfymer lukter forskjellig på forskjellige folk, en som luker godt på kompisen din kan luke hore på deg. Og ja, man kan oppbevare parfyme i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå