Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )

Anbefalte innlegg

Har bestilt:

Bvlgari - Black Eau De Toilette ( Miniature ) 5ml/0.17oz (Fragrance)

Bvlgari - Eau De Toilette ( Miniature ) 4ml/0.14oz (Fragrance)

Guess - Eau De Toilette Spray ( Miniature ) 7.5ml/0.25oz (Fragrance)

Er veldig spendt på Bvlgari Black etter hva jeg har lest her. Den andre Bvlgari, har jeg prøvd før, og den likte jeg veldig godt. Den varte også ganske lenge.

Guess har jeg luktet på parfymeri og den er utrolig god. Gleder meg veldig nå :)

Noen som har prøvd parfyme fra Yves-rocher? De har ganske billig parfyme.

Endret av anaconda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestilt:

Bvlgari - Black Eau De Toilette ( Miniature ) 5ml/0.17oz (Fragrance)

Bvlgari - Eau De Toilette ( Miniature ) 4ml/0.14oz (Fragrance)

Guess - Eau De Toilette Spray ( Miniature ) 7.5ml/0.25oz (Fragrance)

Er veldig spendt på Bvlgari Black etter hva jeg har lest her. Den andre Bvlgari, har jeg prøvd før, og den likte jeg veldig godt. Den varte også ganske lenge.

Guess har jeg luktet på parfymeri og den er utrolig god. Gleder meg veldig nå :)

Noen som har prøvd parfyme fra Yves-rocher? De har ganske billig parfyme.

9312631[/snapback]

Du må fortelle hvordan Bvlgari Black lukter :) Har hørt den lukter av dekk og te, høres utrolig spennende ut :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du må fortelle hvordan Bvlgari Black lukter :) Har hørt den lukter av dekk og te, høres utrolig spennende ut :)

9315877[/snapback]

Utrolig god! Lukter alt du sier ja, og vanilje. Favorittparfymen min!

Anbefales! Ja den er spennende! Tror jeg må bestille shower gel også :)

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe meg parfyme snart, blir første gangen eg kjøper det. Lurte på kor lenge holder en parfyme (altså ei flaske), er då forskjellige størrelser, men om vi seier 100 ml? 1 måned-halvt år?

Lurte og på om nåkken hadde parfymer å anbefale, eg vil helst at den skal vare nåkken timar ut på dagen, at den ikkje har for sterk lukt, men er merkbar hos folk eg står med og så er det et + at damer synst den er god.. :p

Takker for alle tips

Endret av Early
Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe meg parfyme snart, blir første gangen eg kjøper det. Lurte på kor lenge holder en parfyme (altså ei flaske), er då forskjellige størrelser, men om vi seier 100 ml? 1 måned-halvt år?

Lurte og på om nåkken hadde parfymer å anbefale, eg vil helst at den skal vare nåkken timar ut på dagen, at den ikkje har for sterk lukt, men er merkbar hos folk eg står med og så er det et + at damer synst den er god.. :p

Takker for alle tips

9422147[/snapback]

100ml med mitt bruk ville holdt i ca. 3-4 år. (daglig bruk)

Lenke til kommentar

Ah nice, så det som er vanlig 50-100 ml? varer som regel minst 1 år?

Var redd for at om eg skulle begynne å kjøpe litt "dyr" parfyme så måtte ge kjøpe en kver andre måned, det hadde tært nok på økonomien :p

Så med 2-4 år meinte du ved dagleg bruk, 2-3 sprut ?

Lenke til kommentar

Kjøp i butikk, prøvd den først å se hvordan den lukter, så tusler du en tur rundt omkring en times tid og så lukter du igjen for å se hvordan parfymen setter seg. Lukten forandrer seg litt fra man tar den på og utover dagen.

Og husk at parfymer lukter forskjellig på forskjellige folk, en som luker godt på kompisen din kan luke hore på deg.

Og ja, man kan oppbevare parfyme i kjøleskapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...