Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )

Anbefalte innlegg

Gå heller for YSL L'Homme

9252284[/snapback]

Tenkte egentlig på begge + deoen ;)

Men ville bare vite hvordan de duger vinterstid. Da spesielt Burberry London.

9253844[/snapback]

YSL L'Homme er en veldig god parfyme, så den kan du definitivt kjøpe, men vet ikke med Burberry London på vinterstid. Kjøpte den i sommer, og etter en stund synes jeg den lukte svette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lacoste er mainstream uansett. Kjøp noe mer originalt. Parfymen derimot varer litt lengere. Man burde forvente at en deodorant skulle vare lengere enn 10 minutter da...

9260246[/snapback]

Hvor lenge sitter YSL da? Har hørt/lest at den sitter veldig kort.

9260290[/snapback]

Jeg har tatt på meg YSL L'Homme etter å ha stått opp/dusjet, og fått høre hvor godt den lukter senere på kvelden.

Poenget er at du ikke nødvendigvis skal kunne lukte den selv, for å mene at den "virker".

Hvis du er overbevist om at den går vekk så fort... er det fordi ingen sier at de legger merke til den?

Lenke til kommentar
Jeg har tatt på meg YSL L'Homme etter å ha stått opp/dusjet, og fått høre hvor godt den lukter senere på kvelden.

Poenget er at du ikke nødvendigvis skal kunne lukte den selv, for å mene at den "virker".

Hvis du er overbevist om at den går vekk så fort... er det fordi ingen sier at de legger merke til den?

9260348[/snapback]

Nei, selvfølgelig ikke. Jeg er fullstendig klar over at nesen venner seg til lukten. Men jeg begynner å bli litt lei av perfymer som er bort allerede etter 1 time. Jeg vil ha en perfyme som sitter lenge, men uten at det svir i nesene til kompisene mine ;)

Lenke til kommentar
Var og handlet parfyme i går. 60ml YSL L`homme + 75g deostick, samt 50ml Burberry London + 75g deostick. Kom på 96 euro totalt. Synes ikke det var så skrekkelig :)

9276838[/snapback]

Det er, kan du si rimelig.

YSL L'Homme alene (i 50ml) koster rundt 500 kr. Var dette på taxfree eller lignende?

Lenke til kommentar
Var og handlet parfyme i går. 60ml YSL L`homme + 75g deostick, samt 50ml Burberry London + 75g deostick. Kom på 96 euro totalt. Synes ikke det var så skrekkelig :)

9276838[/snapback]

Det er, kan du si rimelig.

YSL L'Homme alene (i 50ml) koster rundt 500 kr. Var dette på taxfree eller lignende?

9284324[/snapback]

Noop, var i butikk her i Spania. Var tilbud på parfymene, mens deostick kostet rundt 20 euro stk.

Lenke til kommentar

9276838[/snapback]

Fantastiske kjøp der, 2 av mine favorittparfymer.

Til han som lurte på om YSL L'Homme ikke varer lenge - Den varer hele dagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...