anaconda Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Lukter godt det her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9141280[/snapback] Fin samling ja Her er min 9147251[/snapback] Hei! Er blå lacoste god? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg har en sånn Acqua Di Parma after shave. Den kjøpte jeg i fjor, dcsember tror jeg det var. Bestilte fra et parfymeri i oslo. Den luktet veldig godt i begynnelsen. Nå virker det som det er noe galt med den. Er ei ulukt der. Lukter nesten bæsj. Parfyme skal vel holde lengre enn det? Jeg har hatt parfyme som har stått i flere år. Lukter like godt. Kan man reklamere, sende inn, og få pengene igjen? 9156947[/snapback] Det er noe av det samme med Gant-parfymen min. Den luktet greit først, nå lukter den som en forjævlig blomsterparfyme, virkerlig surt og grusomt. Den har jeg dog hatt i 4 år. Hadde jeg vært deg, hadde jeg reklamert. Står det dato på den, eller sånn symbol som viser hvor lenge den holder? Blå Lacoste er veldig god, men i grunn mest i begynnelsen. Da er den ulikt noe annet jeg har luktet. Den starter grønt og friskt, med en del gin-lukt. Etterhvert blir den litt mildere, og ikke fult så god, synes jeg. Men synes det er den beste fra Lacoste, og selv om den lukter litt for syntetisk for min smak, er de andre fra Lacoste mye værre på det området Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Navn: Farenheit 32 Produsent: Dior Pris: 56 euro trur jeg Laget for: Menn Endret 27. juli 2007 av Iver-th Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er denne god? Lukter den sweet, mann, sommerlig? Beskriv Jeg liker den veldig godt, men har for tiden en jeg liker bedre. Den lukter ikke mann, fordi det er en jenteparfyme Jeg syntes den passer godt på vinteren. Jeg klarer ikke å beskrive lukten helt, men den er ikke så veldig søt. Den er frisk og lett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Som tidligere nevnt i denne tråden, er L'Homme by YSL en veldig god parfyme, og favoritten min for øyeblikket. Den har en veldig frisk lukt. Har også aftershaven btw Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Som tidligere nevnt i denne tråden, er L'Homme by YSL en veldig god parfyme, og favoritten min for øyeblikket. Den har en veldig frisk lukt. Har også aftershaven btw 9158507[/snapback] Den regnes ikke som en frisk parfyme, men er veldig god Men selv ansatte på Esthetique har anbefalt meg å ikke bruke aftershaves fra parfymeserier, da disse ofte er mye dårligere enn "selvstendige" aftershaves. Noen som har synspunkter på dette? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jaja, du får ta opp jobb på det cruise-shipet jeg var på når jeg kjøpte den, da vet du. Det var hu dama der som kallte det en frisk sommerparfyme. Og aftershaven gjorde parfymen fullstendig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Chanel Allure er finfin :---) Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) var på taxfree og lukter på en del.. lacoste red, jeg kjente bare lukten hvis jeg stappa tuten langt opp i nesa! neida.. men den lukte ikke mye.. kjøpte derfor lacoste essential, lukter good.. og en dior fahrenheit 32.. dior fahrenheit 32 er helt klart den beste lukt min nese har luktet i dens lange liv. kosta 280 på danskebåten, skal være litt billigere på flyplassen! Endret 5. august 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Parfymen lukter ofte ikke mye hvis du bare lukter på tuten, spesielt hvis den ikke har vært brukt på en liten stund. Spray på de små papirbitene som ligger rundt for å kjenne hvordan den lukter. Men det visste du vel fra før -- Silver Shadow - Davidoff er veldig god, men så er jeg mer fan av lett krydrede parfymer fremfor de litt friskere. Har fått mange positive tilbakemeldinger på både den og Baldessarini - Ambré som jeg bytter mellom for tiden. Silver Shadow - Davidoff Ambré - Baldessarini Endret 5. august 2007 av PT Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvis man synes det er vanskelig å skille luktene fra hverandre etter å ha luktet på mange forskjellige, kan man ta med kaffebønner og lukte på dem. Det "resetter" luktesansen på en måte Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvis man synes det er vanskelig å skille luktene fra hverandre etter å ha luktet på mange forskjellige, kan man ta med kaffebønner og lukte på dem. Det "resetter" luktesansen på en måte 9217027[/snapback] Noe sært, men det funker sikkert Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg har disse parfymene: Navn: Red Delicious MEN Produsent: DKNY Pris: 500 KR Info: Lukter friskt og godt, syns den lukter best av de parfymene jeg har. Karakter: 6 Navn: Eau Fraiche Produsent: Versace Men Pris: 645 KR Info: Lukter sporty og forførende, passer best om sommeren. Karakter: 5 Navn: Essential Produsent: Lacoste Pris: 450 KR Info: Denne lukter helt greit, er frisk parfyme. Men ikke min yndlingsparfyme. Karakter: 4 Navn: Pour Homme Produsent: Lacoste Pris: 500 KR Info: Denne har fått skryt av foreldrene mine og kamerater/venniner, jeg syns den lukter digg, men er ikke helt sikker på hva den lukter Karakter: 5 Navn: Instinct Produsent: David Becham Pris: 240 KR Info: Denne er helt grei parfyme, lukter godt og er billig. Karakter: 5 Vinner: DKNY og Versace PS. Alle de parfymene som jeg har er for menn Endret 7. august 2007 av Raste Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Selv bruker jeg Lacoste red om sommeren og Armani Code Black om vinteren/kalde dager Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Selv bruker jeg Lacoste red om sommeren og Armani Code Black om vinteren/kalde dager 9230147[/snapback] Bruker Lacoste red om sommeren jeg også og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det som er så fint med Lacoste Red er at den ikke lukter så sterkt, men alikevell merker folk den. Det gjør at du lukter godt og ikke "Oi, han bruker mye parfyme" Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Sitter i Spania nå og sikler på Burberry London og YSL L`homme. Hvordan er egentlig prisene i butikkene kontra tax-free? Hvordan synes dere forresten Burberry London funker vinterstid? Jeg synes i allefall den lukter utrolig stil Endret 10. august 2007 av Zevs. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Gå heller for YSL L'Homme Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Gå heller for YSL L'Homme 9252284[/snapback] Tenkte egentlig på begge + deoen Men ville bare vite hvordan de duger vinterstid. Da spesielt Burberry London. Endret 10. august 2007 av Zevs. Lenke til kommentar
HiPPOLOVE Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Brukt litt forskjellig, vært innom Hugo Boss, Giorgio Armani, D&G og Gucci Sist nevnte jeg har likt best "Gucci:Envy" for men. Pris: ? Den jeg bruker nå, men bytter litt på har også en Giorgio Armani som også lukter ganske så godt men synes den er litt sterk, så er jeg trøtt eller sliten en dag blir jeg fort uvell av den sterke lukten. [imgw]http://www.cologneconsult.com/prod/acqua_di_gio_giorgio_armani.jpg[/imgw] Pris? Som sagt Guccien jeg har likt best, dagen jeg kjøpte den gikk jeg å sniffet på meg selv hele dagen^^! Men Hugo Boss lager veldig gode parfymer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå