Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med at folk sier at Lacoste red bare lukter i en halv time er bare tull. For meg holder den hele skoledagen og vell så det. Grunnen til at folk tror at lukten forsvinner er at man selv blir imun mot lukten, siden man har den der hele tiden. Hvis man har tatt på så mye at man går rundt og lukter sin egen parfymelukt hele tiden har man tatt for mye

Lenke til kommentar

Føler ikke at det er nødvendig med en ny tråd, så jeg spør her.

Var så uheldig å miste min Christian Dior - Fahrenheit-parfyme i gulvet.

Den knuste ikke, men nå er det skikkelig vanskelig å spraye med den.

Liksom, det kommer ikke i en jevn dusjstråle, men en stråle med et par dråper, som ikke fordeler seg. Litt som om du setter krana til å dryppe, bare at det går fremover, ikke nedover.

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar

Luktet på en god del dufter i dag, dvs hele listen min på forrige side pluss:

Antidote

Fahrenheit (ny og gammel)

Chanel Allure Sport

Armani Attitude

Acqua Di Gio Pour Homme

Lacoste Style In Play

Lacoste Essential

 

Av alle disse så var Chanel Allure Sport Homme helt klart min favoritt.

 

Lacoste Essential og Lacoste Style In Play slo meg som virkelig tamme dufter.

 

Allure Sport var akkurat passelig. Ikke for vanlig, og heller ikke for eksperimentell.

Lenke til kommentar
FredericC: Har du luktet lukta til YSL? Jeg er i så fall interessert i å høre litt om den.. :)

8814920[/snapback]

Spørs hvilken YSL du mener :) Om det er L'Homme, så har jeg den på meg akkurat nå faktisk =) Eller tenker du på andre?

 

Xtra: Hva synes du om om Armani Attitude? Den har jeg ikke hatt anledning til å lukte.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Noen som har noe info om den nye Chanel Allure Sport Homme, som det ikke står noe om på basenotes og som bare fåes i 100mL flaske?

8813592[/snapback]

 

Hvis det var denne jeg prøvde i London en tid tilbake, så er den relativt lik, men med et syrlig hint. Litt sitron-aktig. Ganske god, men siden jeg hadde tilhørende deo til orignalen, så gikk jeg for den.

Lenke til kommentar
Xtra: Hva synes du om om Armani Attitude? Den har jeg ikke hatt anledning til å lukte.

 

Mja, nå har jeg ikke hatt den "på meg" så jeg vet ikke hvordan den "utvikler" seg. Det jeg kan si er at den virker som en middelmådighet innenfor friske dufter.

 

Nå er jeg ingen ekspert på området, men blir det ikke litt for lite kvalitet på de friske duftene som, tydeligvis, masseproduseres nå om dagen?

Lenke til kommentar

Var det jeg regnet med. Og ja, friske dufter masseproduseres i stor grad. CK IN2U og, tydeligvis, Armani Attitude er eksempler her. De lukter ikke vondt, tvert i mot, men de lukter som alt annet du har luktet før.

 

Av nye friskere dufter vil jeg igjen anbefale Viktor&Rolf Antidote eller YSL L'Homme.

Lenke til kommentar

Lacoste Essential (grønn) er nevnt.

Den er FY FADER så deilig.

 

Lacoste Pour Homme (grå) er dessuten fryktelig digg.

(samme pris som Essential hovedsakelig)

 

Hugo Boss In-Motion er veldig deilig parfyme.

Bruker den runde kula som EdT sammen med deostick.

 

 

Det er viktig å lukte godt i mine øyne, og når jeg vet at jeg selv lukter godt blir jeg mer trygg på meg selv! ;)

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar
FredericC: Har du luktet lukta til YSL? Jeg er i så fall interessert i å høre litt om den.. :)

8814920[/snapback]

Spørs hvilken YSL du mener :) Om det er L'Homme, så har jeg den på meg akkurat nå faktisk =) Eller tenker du på andre?

8815260[/snapback]

 

Det var den jeg siktet til ja, kom bare ikke på navnet :p

Lenke til kommentar

YSL L'Homme er en av de få nyere friske dufter som jeg liker. Den er vanskelig å beskrive, men det beste ordet å beskrive med er nok magnetisk. Den lukter faktisk litt av metall. Den lukter av sitrus og har et lite innslag av blomster. Det beste du kan gjøre er å gå og lukte den selv, såklart :)

 

Jeg synes den er veldig god. Den ligner en del på V&R Antidote, som er en del varmere, nesten JPG LM-aktig, mens L'Homme er mere kjølig. Allikevel bruker jeg andre dufter enn L'Homme på sommeren. Hvis du er interessert, gå og prøv den i parfymeri :) Den eneste grunnen til å ikke kjøpe den, vil være om du har andre dufter som ligner, eller liker andre dufter i samme kategori bedre.

post-50792-1181470890_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...