Zupermartin Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Var innom parfymeriet i dag, og de hadde fått inn en ny duft fra Calvin Klein. ck in2u heter den. Noen andre som har prøvd den? Fikk med en liten prøveflaske så jeg skal teste den noen dager, men jeg syntes den luktet veldig godt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Tenker å ta en grundig skikk i morgen på parfymer. Sjekker nok ut: -Cks In2U -Hugo Boss' Energise -Lacostes Hot Play -YSLs L'Homme -Armani Code -Sergio Tacchinis sommerduft (kommer ikke på navnet nå) Får se om det blir noe kjøp, tenkte meg å kjøpe andre ting i tillegg. Hvor mye er det egenltig å spare på kjøp av parfyme i tax free? 100 kroner? 200? (selvsagt varierer dette mtp grunnpris/størrelse, men hvordan blir det generellt sett?) Endret 22. mai 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er nok en del å spare på parfymekjøp o Taxfree, jeg har opplevd opptil 40% rabatt Lenke til kommentar
jammi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tenker å ta en grundig skikk i morgen på parfymer. Sjekker nok ut: -Cks In2U -Hugo Boss' Energise -Lacostes Hot Play -YSLs L'Homme -Armani Code -Sergio Tacchinis sommerduft (kommer ikke på navnet nå) Får se om det blir noe kjøp, tenkte meg å kjøpe andre ting i tillegg. Hvor mye er det egenltig å spare på kjøp av parfyme i tax free? 100 kroner? 200? (selvsagt varierer dette mtp grunnpris/størrelse, men hvordan blir det generellt sett?) 8677214[/snapback] Hvor gammel er du? Si hva du synes om de forskjellige når du får testet da Hvor kan jeg få/kjøpe (pris?) sånne bittesmå testflasker med parfyme? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvor gammel er du? Si hva du synes om de forskjellige når du får testet da Hvor kan jeg få/kjøpe (pris?) sånne bittesmå testflasker med parfyme? 8680351[/snapback] Det kan du i hvert fall få på flere parfymerier Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 jammi: Jeg er 17, blir 18 i år, altså 89-årgang. De hadde ikke alt der jeg var, så får ta det en annen gang. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Beste parfyme: Acqua Di Parma Colonia og Colonia Assoluta. Andre parfymer jeg liker: Chanel Allure Home Sport Lacoste Red Davidoff Cool Water Bvlgari Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvilken Bvlgari tenker du på? Black? =D Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kjøpte Lacoste Essential på Taxfree'n igår. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kjøpte Lacoste Essential på Taxfree'n igår. 8738384[/snapback] hvordan er den grønne i forhold til den røde lacosten? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kjøpte Lacoste Essential på Taxfree'n igår. 8738384[/snapback] hvordan er den grønne i forhold til den røde lacosten? 8739222[/snapback] Har desverre ikke prøvd den røde, de hadde den ikke inne på taxfree'n for øyeblikket Lenke til kommentar
jammi Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Okay, men hvordan lukter Essential? Og hvor mye betalte du for hvor mye innhold? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Okay, men hvordan lukter Essential? Og hvor mye betalte du for hvor mye innhold? 8739445[/snapback] Essential lukter veldig mild og lett. Vanskelig å forklare. Har ikke noen å sammenligne med heller.. Er en parfyme som er veldig god å ha når sommeren nærmer seg etterhvert. Betalte 349 for 75ml. Endret 30. mai 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hepp, Da skal man investere i Dior higher energy, makan til godlukt skarru lete jævlig lenge etter. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hepp, Da skal man investere i Dior higher energy, makan til godlukt skarru lete jævlig lenge etter. 8755733[/snapback] Nja, ikke lenger enn vanlig Dior Higher =) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Min store favoritt er unisex-parfymen CK - Summer. Får mange komplimanger (?) for den Ellers liker jeg: -Dior Higher Energy -Armani White -Dior Higher I tilfeldig rekkefølge. Endret 3. juni 2007 av wrangler Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Baldessarini Ambréhttp://www.esthetique.no/upload/Herredufte...ASL%20w_oDS.jpg Anbefalast på det sterkaste, iallfall om du vil ha noko litt uvanlig. Ah, ja, den er herlig Fått mye skryt for den. Kjøpte Ambré og en Davidoff Silver Shadow forrige gang jeg var gjennom taxfreen. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ikke all parfyme fungerer like bra. Duften forsvinner ganske fort. Av de jeg har brukt er det: Aqcua Di Parma Colonia Lacoste Red Davidoff Cool Water Som ikke varer Aqcua Di Parma Colonia Assoluta og Chanel Allure Homme sport varer hele dagen. FredericC: Jeg husker ikke. Det var en prøve jeg fikk. Har brukt den opp. Noen som bruker Lacoste red deodorant? Er den effektiv? En bra side, godt utvalg og lave priser: www.strawberrynet.com Lenke til kommentar
jammi Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvor lenge holder lacoste red? Noen som har synspunkter på Lacoste RED vs ESSENTIAL? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Begge er kjempegode. Har ikke Essential men luktet på den på parfymeri. Lacoste Red holder vel halvtime. Vet ikke men ser ut til å være forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå