Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Armani Code og Lacoste Style in Play er greie, men om du er 14 år ville jeg absolutt gått for noe annet, med mindre du vil lukte som 80% av vennene dine =) Gjelder også Jean Paul Le Male.

 

Jeg vil anbefale Channel Allure Sport, en ganske frisk duft som nesten passer til alle :) Deo-sticken er utrolig bra, og både design, lukt, holdbarhet er i toppklasse. Duften utvikler seg bra, etterhvert som den sitter :)

 

32458198.JPG

32463472.JPG

 

Chanel Allure Homme Sport på Basenotes

Endret av FredericC
Lenke til kommentar

Armani code<3

 

Dama vil at jeg skal kjøpe den svarte ferrari parfymen men.... Ærlig talt er den no bra? Tviler!

 

Vurderer å importere(til meg selv:P) en Creed Irish Tweed. Den skal vist være bra?

Endret av Hod
Lenke til kommentar
Dama vil at jeg skal kjøpe den svarte ferrari parfymen men.... Ærlig talt er den no bra? Tviler!

8602163[/snapback]

Den er like bra som Intimately Beckham. Og den hadde jeg ikke puttet på kroppen om David Beckham selv stod og sprayet den på meg.

Vurderer å importere(til meg selv:P) en Creed Irish Tweed. Den skal vist være bra?

Vært på basenotes og sett nå, eller? =P
Lenke til kommentar

Takk for svar foreløpig folkens :)

FredericC: Tror ikke alle vennene mine bruker Lacoste Red og Armani Code..

 

Jeg trenger som sagt en parfyme som IKKE lukter så mye, og gjerne med deostick som utfyller parfymen :)

 

Hva passer de dere anbefaler for? Hverdags (skole og fritid) eller fest? Fint om dette spesifiseres. Er mest på utkikk etter en til hverdagsbruk (men som gjerne også kan brukes på fest!).

 

Jeg vurderer nå følgende:

 

Lacoste Red

Armani Code

Chanel Allure Homme Sport

 

 

Hvordan er de forskjellige fra PUMA og Hugo Boss?

 

 

EDIT! Opprettet en egen trå for parfyme for tenåringer. ;)https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764738

Endret av jammi
Lenke til kommentar
Dama vil at jeg skal kjøpe den svarte ferrari parfymen men.... Ærlig talt er den no bra? Tviler!

8602163[/snapback]

Den er like bra som Intimately Beckham. Og den hadde jeg ikke puttet på kroppen om David Beckham selv stod og sprayet den på meg.

Vurderer å importere(til meg selv:P) en Creed Irish Tweed. Den skal vist være bra?

Vært på basenotes og sett nå, eller? =P

8602332[/snapback]

 

Har faktisk ikke vært på basenotes:) Leste om den på en engelsk side for lenge siden(hadde liksom lagt fra meg tanken helt til jeg så topic:D)

Har du no personal review om Creed eller FredricC?

Lenke til kommentar

Trur kanskje du burde vente noen år med Armani Code. Personlig tror jeg den passer fra 20år og opp nesten:P

 

Vis det er denne som du mener med Lacoste Red06179235525.jpg

Så har jeg brukt den i flere år(mest på fest faktisk) Ville heller valgt den istedet for Code når du er så ung:)

 

Bruker Lacoste Red deo stick endel enda faktisk:) Dama digger den:)

Go for the RED! :cool:

Lenke til kommentar
Trur kanskje du burde vente noen år med Armani Code. Personlig tror jeg den passer fra 20år og opp nesten:P

 

Vis det er denne som du mener med Lacoste Red06179235525.jpg

Så har jeg brukt den i flere år(mest på fest faktisk) Ville heller valgt den istedet for Code når du er så ung:)

 

Bruker Lacoste Red deo stick endel enda faktisk:) Dama digger den:)

Go for the RED! :cool:

8603146[/snapback]

I will ;)

 

Hadde du giddet å adde meg på msn? Har noen spm om parfymer, men vil helst ikke overøse tråden med dumme spørsmål -_-

 

Hvis ja, send adr. din på pm :)

Lenke til kommentar
Har du no personal review om Creed eller FredricC?
Nei, har faktisk aldri hatt sjangsen til å lukte den :) Og det er mulig jeg ikke hadde gjort det om jeg hadde sjangsen, vil ikke bli skuffet =P

 

Jammi, dra til et parfymeri og lukt på de forskjellige :) Prøv å spray på huden forskjellige steder, og se hvordan lukten utvikler seg.

 

Jokkulf - Blir huden irritert av Lacoste deo-stick'en din?

Lenke til kommentar
Jokkulf - Blir huden irritert av Lacoste deo-stick'en din?

8612202[/snapback]

 

Nei, den har ikke blitt det... Er veldig fornøyd med deosticken :) faktisk nesten mer fornøyd med den enn jeg er med selve Lacoste Red parfymen. Vet ikke, men jeg har gått så fryktil fort lei den.

 

Skal kjøpe Hugo Boss Energise, Dior Homme, Burberry London eller Armani Code på taxfree når jeg reiser til Athen i sommer ferien. Noen som har erfaring med disse parfymene?

Lenke til kommentar
Bytter for tiden mellom disse..

 

Edit: Jaa, jeg vet.. Finner ikke igjen boksen til Higher Energy  :cry:

8545861[/snapback]

 

 

Ok, har for tiden disse, men skal til utlandet om en ukes tid. Dvs, må finne noe å kjøpe i Tax Free'en.. Forslag anyone? Kanskje spesielt rettet til deg FredericC, siden du ser ut til å ha særdeles peiling på dette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...