jacoP Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 ..og ikke for sterk lukt? 8600013[/snapback] Den lukter litt, men allt er avhengig av hvor mye du sprayer på. Lacoste red lukter ikke så mye Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Armani Code og Lacoste Style in Play er greie, men om du er 14 år ville jeg absolutt gått for noe annet, med mindre du vil lukte som 80% av vennene dine =) Gjelder også Jean Paul Le Male. Jeg vil anbefale Channel Allure Sport, en ganske frisk duft som nesten passer til alle Deo-sticken er utrolig bra, og både design, lukt, holdbarhet er i toppklasse. Duften utvikler seg bra, etterhvert som den sitter Chanel Allure Homme Sport på Basenotes Endret 13. mai 2007 av FredericC Lenke til kommentar
Hod Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Armani code<3 Dama vil at jeg skal kjøpe den svarte ferrari parfymen men.... Ærlig talt er den no bra? Tviler! Vurderer å importere(til meg selv:P) en Creed Irish Tweed. Den skal vist være bra? Endret 13. mai 2007 av Hod Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Dama vil at jeg skal kjøpe den svarte ferrari parfymen men.... Ærlig talt er den no bra? Tviler! 8602163[/snapback] Den er like bra som Intimately Beckham. Og den hadde jeg ikke puttet på kroppen om David Beckham selv stod og sprayet den på meg. Vurderer å importere(til meg selv:P) en Creed Irish Tweed. Den skal vist være bra? Vært på basenotes og sett nå, eller? =P Lenke til kommentar
jammi Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Takk for svar foreløpig folkens FredericC: Tror ikke alle vennene mine bruker Lacoste Red og Armani Code.. Jeg trenger som sagt en parfyme som IKKE lukter så mye, og gjerne med deostick som utfyller parfymen Hva passer de dere anbefaler for? Hverdags (skole og fritid) eller fest? Fint om dette spesifiseres. Er mest på utkikk etter en til hverdagsbruk (men som gjerne også kan brukes på fest!). Jeg vurderer nå følgende: Lacoste Red Armani Code Chanel Allure Homme Sport Hvordan er de forskjellige fra PUMA og Hugo Boss? EDIT! Opprettet en egen trå for parfyme for tenåringer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764738 Endret 13. mai 2007 av jammi Lenke til kommentar
Hod Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Armani Code gir meg en følelse av stil Classic! Lenke til kommentar
Hod Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Dama vil at jeg skal kjøpe den svarte ferrari parfymen men.... Ærlig talt er den no bra? Tviler! 8602163[/snapback] Den er like bra som Intimately Beckham. Og den hadde jeg ikke puttet på kroppen om David Beckham selv stod og sprayet den på meg. Vurderer å importere(til meg selv:P) en Creed Irish Tweed. Den skal vist være bra? Vært på basenotes og sett nå, eller? =P 8602332[/snapback] Har faktisk ikke vært på basenotes:) Leste om den på en engelsk side for lenge siden(hadde liksom lagt fra meg tanken helt til jeg så topic:D) Har du no personal review om Creed eller FredricC? Lenke til kommentar
jammi Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Armani Code gir meg en følelse av stil Classic! 8602898[/snapback] Takk for den ^^ Du bouncet den oppover på min prioritetsliste. Tror du den kan gå greit for meg som er såpass ung som meg (14)? Lenke til kommentar
Hod Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Trur kanskje du burde vente noen år med Armani Code. Personlig tror jeg den passer fra 20år og opp nesten:P Vis det er denne som du mener med Lacoste Red Så har jeg brukt den i flere år(mest på fest faktisk) Ville heller valgt den istedet for Code når du er så ung:) Bruker Lacoste Red deo stick endel enda faktisk:) Dama digger den:) Go for the RED! Lenke til kommentar
jammi Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Trur kanskje du burde vente noen år med Armani Code. Personlig tror jeg den passer fra 20år og opp nesten:P Vis det er denne som du mener med Lacoste Red Så har jeg brukt den i flere år(mest på fest faktisk) Ville heller valgt den istedet for Code når du er så ung:) Bruker Lacoste Red deo stick endel enda faktisk:) Dama digger den:) Go for the RED! 8603146[/snapback] I will Hadde du giddet å adde meg på msn? Har noen spm om parfymer, men vil helst ikke overøse tråden med dumme spørsmål -_- Hvis ja, send adr. din på pm Lenke til kommentar
Hod Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Tror FredricC er mye mere inni parfymer enn meg. Jeg hadde bare tilfeldig vis to av de 3 du hadde å velge mellom:) Lykke til med valg av parfyme. OT: Lacoste red var en slager hos damene før verdtfall Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Lacoste red lukter friskt og tar seg godt ut om sommeren Det er den parfymen jeg har brukt nå de siste månedene, men har tenkt til å kjøpe Armani Code neste gang tror jeg (det blir på taxfree i sommerferien) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har du no personal review om Creed eller FredricC? Nei, har faktisk aldri hatt sjangsen til å lukte den Og det er mulig jeg ikke hadde gjort det om jeg hadde sjangsen, vil ikke bli skuffet =P Jammi, dra til et parfymeri og lukt på de forskjellige Prøv å spray på huden forskjellige steder, og se hvordan lukten utvikler seg. Jokkulf - Blir huden irritert av Lacoste deo-stick'en din? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jokkulf - Blir huden irritert av Lacoste deo-stick'en din? 8612202[/snapback] Nei, den har ikke blitt det... Er veldig fornøyd med deosticken faktisk nesten mer fornøyd med den enn jeg er med selve Lacoste Red parfymen. Vet ikke, men jeg har gått så fryktil fort lei den. Skal kjøpe Hugo Boss Energise, Dior Homme, Burberry London eller Armani Code på taxfree når jeg reiser til Athen i sommer ferien. Noen som har erfaring med disse parfymene? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Bytter for tiden mellom disse.. Edit: Jaa, jeg vet.. Finner ikke igjen boksen til Higher Energy 8545861[/snapback] Ok, har for tiden disse, men skal til utlandet om en ukes tid. Dvs, må finne noe å kjøpe i Tax Free'en.. Forslag anyone? Kanskje spesielt rettet til deg FredericC, siden du ser ut til å ha særdeles peiling på dette Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hva slags duft ser du etter da? Kansje noe litt annerledes enn det du har? Har kun luktet Dior Higher Energy og YSL L'Homme av de du har. Har du tenkt på mere orientalske dufter? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen her som har prøvd Burberry London? http://uk.burberry.com/pws/ProductDetails....ductID=57027227 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Burberry London er en av favorittene mine Fantastisk krydret duft. Mitt neste kjøp er enten den eller YSL Rive Gauche, som er verdt å sjekke ut om man liker London. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Begynt å helle litt mot Fleur du Male fra Jean Paul Gaultier.. Den var ikke så ille egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå