Xtra Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Formeninger om CK In2U? På det parfymeriet jeg var på for et par dager siden, hadde de ikke fått den inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vil en kombinasjon av HUGO Dark Blue Deo Stick og Eau de Toilette dra damer? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Bytter for tiden mellom disse.. Edit: Jaa, jeg vet.. Finner ikke igjen boksen til Higher Energy Endret 5. mai 2007 av nerval Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vil en kombinasjon av HUGO Dark Blue Deo Stick og Eau de Toilette dra damer? 8544831[/snapback] Vel, det er vel ikke akkurat parfymen som er hovedfaktoren om du drar damer eller ikke, men mange damer liker dark blue Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny edt nå. Tenkte på: -Cks In2U -Hugo Boss' Energise -Lacostes Hot Play -YSLs L'Homme Noen formeninger om hva som lukter best? Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny edt nå. Tenkte på: -Cks In2U -Hugo Boss' Energise -Lacostes Hot Play -YSLs L'Homme Noen formeninger om hva som lukter best? 8547921[/snapback] HUGO Energise er digg, en skikkelig "lady-killer" Lacoste Hot Play er kanskje litt "oppbrukt" etter min mening... Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har selv YSL L'Homme, og er meget fornøyd.. De andre har jeg ikke noe spesiell kjennskap til desverre. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny edt nå. Tenkte på: -Cks In2U -Hugo Boss' Energise -Lacostes Hot Play -YSLs L'Homme Noen formeninger om hva som lukter best? 8547921[/snapback] Ja, uten tvil en av de 2 siste Hvem av dem kommer ann på hva du skal bruke dem til. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny edt nå. Tenkte på: -Cks In2U -Hugo Boss' Energise -Lacostes Hot Play -YSLs L'Homme Noen formeninger om hva som lukter best? 8547921[/snapback] Ja, uten tvil en av de 2 siste Hvem av dem kommer ann på hva du skal bruke dem til. 8554064[/snapback] Vel jeg bruker ikke så mye parfyme, bruker deo-stick og parfyme i andre sosiale anledninger. Så det blir vel helst til fest og lignende, men gjerne en som kan brukes om dagen. Har du luktet på In2U forresten? Hva syntes du? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Euphoria av Calvin Klein. Nyyyydelig parfyme. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny edt nå. Tenkte på: -Cks In2U -Hugo Boss' Energise -Lacostes Hot Play -YSLs L'Homme Noen formeninger om hva som lukter best? 8547921[/snapback] Ja, uten tvil en av de 2 siste Hvem av dem kommer ann på hva du skal bruke dem til. 8554064[/snapback] Vel jeg bruker ikke så mye parfyme, bruker deo-stick og parfyme i andre sosiale anledninger. Så det blir vel helst til fest og lignende, men gjerne en som kan brukes om dagen. Har du luktet på In2U forresten? Hva syntes du? 8558276[/snapback] Hvis det strå imellom de du har sett deg ut der, hadde jeg kansje gått for YSL L'Homme, da denne passer til de aller fleste anledninger og årstider Lacoste Hot Play er veldig sommerlig, og passer bra til fest, men den kan bli litt for frisk i hverdag, synes nå jeg. I tillegg synes jeg Cool Play som var siste år er en del bedre, men det er vel bare meg =P CK In2U lukter helt greit, men skiller seg absolutt ikke nok ut til at jeg ville kjøpt den Siden du bruker deo-stick, kan jeg anbefale deo-sticken til L'Homme. Denne er uten alkohol, så den irriterer ikke huden, og den smøres lett ut. Har også Lacoste Hot Play deo-stick her, og den er av typen "vanlig" deo-stick. Den lukter veldig mye, men er klumpete i utsmøring og kan irritere huden, noe som faktisk skjer ofte. Hvordan disse to holder mot svette vet jeg ikke så mye om, da jeg sjeldent svetter. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det går vel bra an å bruke HUGO Dark Blue til dagligdags? På skole, o.l.? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hvordan er den nye calvin klein parfymen? er den til å anbefale? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Takker for svar FredericC: Vel det var de jeg tenkte på. Får se på pengebeholdningen, er jo Mai måned, en del annet å bruke pengene på Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Liker den Bjørn Borg parfymen på en liten svart flaske, den lukter herlig Lenke til kommentar
jammi Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei! Kan noen anbefale meg en førstegangsparfyme til en 14-årig gutt? Helst ikke for sterk lukt på den. Gjerne deo stick også Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Selv har jeg brukt Lacoste Red, men har begynt å gå lei den Den lukter ikke så mye... Du kan jo ta deg en tur på Estetique (vet ikke hvordan det skrives) og prøve ut forskjellige parfymer og velge den du selv synes lukter best Lenke til kommentar
jammi Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Selv har jeg brukt Lacoste Red, men har begynt å gå lei den Den lukter ikke så mye... Du kan jo ta deg en tur på Estetique (vet ikke hvordan det skrives) og prøve ut forskjellige parfymer og velge den du selv synes lukter best 8599935[/snapback] Hvor finner jeg estetique eller noe lignende i telemark, folkens? Jeg skal snart til england, så jeg trenger råd for parfyme og deo før jeg entrer tax-free-sjappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå