Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny edt nå.

 

Tenkte på:

-Cks In2U

-Hugo Boss' Energise

-Lacostes Hot Play

-YSLs L'Homme

 

Noen formeninger om hva som lukter best?

8547921[/snapback]

HUGO Energise er digg, en skikkelig "lady-killer" :D Lacoste Hot Play er kanskje litt "oppbrukt" etter min mening...

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny edt nå.

 

Tenkte på:

-Cks In2U

-Hugo Boss' Energise

-Lacostes Hot Play

-YSLs L'Homme

 

Noen formeninger om hva som lukter best?

8547921[/snapback]

Ja, uten tvil en av de 2 siste :)

Hvem av dem kommer ann på hva du skal bruke dem til.

8554064[/snapback]

 

Vel jeg bruker ikke så mye parfyme, bruker deo-stick og parfyme i andre sosiale anledninger.

 

Så det blir vel helst til fest og lignende, men gjerne en som kan brukes om dagen.

 

Har du luktet på In2U forresten? Hva syntes du?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny edt nå.

 

Tenkte på:

-Cks In2U

-Hugo Boss' Energise

-Lacostes Hot Play

-YSLs L'Homme

 

Noen formeninger om hva som lukter best?

8547921[/snapback]

Ja, uten tvil en av de 2 siste :)

Hvem av dem kommer ann på hva du skal bruke dem til.

8554064[/snapback]

 

Vel jeg bruker ikke så mye parfyme, bruker deo-stick og parfyme i andre sosiale anledninger.

 

Så det blir vel helst til fest og lignende, men gjerne en som kan brukes om dagen.

 

Har du luktet på In2U forresten? Hva syntes du?

8558276[/snapback]

 

Hvis det strå imellom de du har sett deg ut der, hadde jeg kansje gått for YSL L'Homme, da denne passer til de aller fleste anledninger og årstider :)

Lacoste Hot Play er veldig sommerlig, og passer bra til fest, men den kan bli litt for frisk i hverdag, synes nå jeg. I tillegg synes jeg Cool Play som var siste år er en del bedre, men det er vel bare meg =P

 

CK In2U lukter helt greit, men skiller seg absolutt ikke nok ut til at jeg ville kjøpt den :)

 

Siden du bruker deo-stick, kan jeg anbefale deo-sticken til L'Homme. Denne er uten alkohol, så den irriterer ikke huden, og den smøres lett ut. Har også Lacoste Hot Play deo-stick her, og den er av typen "vanlig" deo-stick. Den lukter veldig mye, men er klumpete i utsmøring og kan irritere huden, noe som faktisk skjer ofte. Hvordan disse to holder mot svette vet jeg ikke så mye om, da jeg sjeldent svetter.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Selv har jeg brukt Lacoste Red, men har begynt å gå lei den :( Den lukter ikke så mye... Du kan jo ta deg en tur på Estetique (vet ikke hvordan det skrives) og prøve ut forskjellige parfymer og velge den du selv synes lukter best

8599935[/snapback]

 

Hvor finner jeg estetique eller noe lignende i telemark, folkens? :)

 

 

Jeg skal snart til england, så jeg trenger råd for parfyme og deo før jeg entrer tax-free-sjappa ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...