Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer ann på størrelsen på parfymeriet. På de større, slik som på Paleet (?) i Oslo, mener jeg de har flere merker enn bare Armani og Lacoste.

8437359[/snapback]

 

Bor i Bergen. Tenker på å finne ut om duften er noe for meg før jeg bestiller en til et par hundre kroner.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi på død og liv ha poll på alt og overalt? Det er uansett for vanskelig å lage en som tar for seg parfymer. Da må det blir hvilken lukttype man liker best, som Henrik sier.

8460822[/snapback]

Eller plukke ut de som er mest populere utifra denne tråden

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Absolutt verdt å teste ut :)

 

Noen som har hatt anledning til å lukte på Lacoste's 2007 Spec.ed. sommerduft, Hot Play? :)

8431245[/snapback]

 

Var innom Esthetique i dag, de hadde den inne, men de hadde kun en igjen.

 

Helt grei sommerparfyme, minnet en del om Lacoste Style In Play. (tror det var den, ikke helt sikker).

Lenke til kommentar
Noen som har hatt anledning til å lukte på den nye herreparfymen fra Jean Paul Gaultier? Fleur du Male

26126546.jpg

8324338[/snapback]

Har nettopp kjøpt den, den er digg :D Anbefales på det sterkeste, og en liten gulrot er jo at det ikke er så mange som har den enda ;)

Lenke til kommentar
Parfyme:

Navn: Sergio Tacchini Active Water  og intimately Beckham

Produsent: Sergio Tacchini og David Beckham(?)

Laget for: Menn  (..tror jeg, da.. :D )

Deodorant:

Polo av Ralph Lauren

Aftershave:

Aqua Elements av Hugo Boss

Er veldig fornøyd med dette.. Men.. i en alder av 15 og et halvt. Er det for tidlig å begynne med parfyme..?

8544384[/snapback]

Ikke for tidlig å starte å bruke parfyme når man er 15 og et halvt, men håper du ikke kombinerer stick'en og parfymen din - for det blir en liiiiten kræsj ;)

 

Selv bruker jeg:

Hugo%20Energise%20setstick2.jpg

Hugo Boss - Energise (EdT og deo-stick)

885.jpg

JPG - Fleur du Male (EdT))

47.jpg

DKNY - Men (EdT og deo-stick)

 

Fått mye positiv omtale fra det motsatte kjønn med både energise og fleur du male :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hei!

Er det noen som kan anbefale parfyme til en tenåring, og hvor man kan få kjøpt den?

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Parfyme:

Navn: Sergio Tacchini Active Water  og intimately Beckham

Deodorant:

Polo av Ralph Lauren

8544384[/snapback]

Ikke for tidlig å starte å bruke parfyme når man er 15 og et halvt, men håper du ikke kombinerer stick'en og parfymen din - for det blir en liiiiten kræsj ;)

8544484[/snapback]

Jo.. Jeg bruker de faktisk sammen.. og. Ja-det blir en liiiten kræsj...

Skulle jeg ha prøvd å bytte deo til noe ala active water..? Eller iallefall noe Sergio Tacchini...?

Lenke til kommentar
Jo.. Jeg bruker de faktisk sammen.. og. Ja-det blir en liiiten kræsj...

Skulle jeg ha prøvd å bytte deo til noe ala active water..? Eller iallefall noe Sergio Tacchini...?

8544625[/snapback]

Bruk gjerne deo-sticken i active water-serien, eller gå for en nøytral roll-on (den trenger ikke å være så dyr) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...