Passasjer Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Absolutt verdt å teste ut Noen som har hatt anledning til å lukte på Lacoste's 2007 Spec.ed. sommerduft, Hot Play? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Kan ikke en mod lage en poll på hvilken parfyme folk synes er best? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det er jo uendelig med parfymer. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det er jo uendelig med parfymer. 8432019[/snapback] Kunne lagt det opp mot lukttyper i staden for spesifikke dufter, da. Syrlige, søte, krydrete osv. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) EDIT: Feil tråd.. Så litt innpå den siden der. Greit nok at jeg kan lese reviews og slikt der, men finner man alle disse parfymene som er "hot" på basenotes på parfymeriet? Endret 21. april 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kommer ann på størrelsen på parfymeriet. På de større, slik som på Paleet (?) i Oslo, mener jeg de har flere merker enn bare Armani og Lacoste. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kommer ann på størrelsen på parfymeriet. På de større, slik som på Paleet (?) i Oslo, mener jeg de har flere merker enn bare Armani og Lacoste. 8437359[/snapback] Bor i Bergen. Tenker på å finne ut om duften er noe for meg før jeg bestiller en til et par hundre kroner. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg vet ikke om det finnes større parfymerier i Bergen, men jeg hadde heller aldri bestilt en parfyme, bare fordi den er kjent for å være god. Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Er det ikke muligheter for en poll om beste parfyme? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvorfor skal vi på død og liv ha poll på alt og overalt? Det er uansett for vanskelig å lage en som tar for seg parfymer. Da må det blir hvilken lukttype man liker best, som Henrik sier. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvorfor skal vi på død og liv ha poll på alt og overalt? Det er uansett for vanskelig å lage en som tar for seg parfymer. Da må det blir hvilken lukttype man liker best, som Henrik sier. 8460822[/snapback] Eller plukke ut de som er mest populere utifra denne tråden Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Absolutt verdt å teste ut Noen som har hatt anledning til å lukte på Lacoste's 2007 Spec.ed. sommerduft, Hot Play? 8431245[/snapback] Var innom Esthetique i dag, de hadde den inne, men de hadde kun en igjen. Helt grei sommerparfyme, minnet en del om Lacoste Style In Play. (tror det var den, ikke helt sikker). Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tja, jeg synes nå den lukter enda mere som YSL L'Homme (begge er laget av samme parfymør), som igjen minner en del om D&G Pour Homme Men etterhvert som den sitter litt, utvikler duften seg til noe av det beste jeg har luktet når det gjelder parfyme Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Noen som har hatt anledning til å lukte på den nye herreparfymen fra Jean Paul Gaultier? Fleur du Male 8324338[/snapback] Har nettopp kjøpt den, den er digg Anbefales på det sterkeste, og en liten gulrot er jo at det ikke er så mange som har den enda Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Parfyme: Navn: Sergio Tacchini Active Water og intimately Beckham Produsent: Sergio Tacchini og David Beckham(?) Laget for: Menn (..tror jeg, da.. ) Deodorant: Polo av Ralph Lauren Aftershave: Aqua Elements av Hugo Boss Er veldig fornøyd med dette.. Men.. i en alder av 15 og et halvt. Er det for tidlig å begynne med parfyme..? Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Parfyme: Navn: Sergio Tacchini Active Water og intimately Beckham Produsent: Sergio Tacchini og David Beckham(?) Laget for: Menn (..tror jeg, da.. ) Deodorant: Polo av Ralph Lauren Aftershave: Aqua Elements av Hugo Boss Er veldig fornøyd med dette.. Men.. i en alder av 15 og et halvt. Er det for tidlig å begynne med parfyme..? 8544384[/snapback] Ikke for tidlig å starte å bruke parfyme når man er 15 og et halvt, men håper du ikke kombinerer stick'en og parfymen din - for det blir en liiiiten kræsj Selv bruker jeg: Hugo Boss - Energise (EdT og deo-stick) JPG - Fleur du Male (EdT)) DKNY - Men (EdT og deo-stick) Fått mye positiv omtale fra det motsatte kjønn med både energise og fleur du male Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hei! Er det noen som kan anbefale parfyme til en tenåring, og hvor man kan få kjøpt den? Endret 5. mai 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Parfyme: Navn: Sergio Tacchini Active Water og intimately Beckham Deodorant: Polo av Ralph Lauren 8544384[/snapback] Ikke for tidlig å starte å bruke parfyme når man er 15 og et halvt, men håper du ikke kombinerer stick'en og parfymen din - for det blir en liiiiten kræsj 8544484[/snapback] Jo.. Jeg bruker de faktisk sammen.. og. Ja-det blir en liiiten kræsj... Skulle jeg ha prøvd å bytte deo til noe ala active water..? Eller iallefall noe Sergio Tacchini...? Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei!Er det noen som kan anbefale parfyme til en tenåring, og hvor man kan få kjøpt den? 8544560[/snapback] Stikk innom et eller annet parfymeri og lukt på litt forskjellige. Spør gjerne betjeningen om råd Parfyme er personlig! Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jo.. Jeg bruker de faktisk sammen.. og. Ja-det blir en liiiten kræsj... Skulle jeg ha prøvd å bytte deo til noe ala active water..? Eller iallefall noe Sergio Tacchini...? 8544625[/snapback] Bruk gjerne deo-sticken i active water-serien, eller gå for en nøytral roll-on (den trenger ikke å være så dyr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå