Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )


Anbefalte innlegg

Ellers bruker jeg denne: Lacoste red, med deo samme sorten.

prod_878.jpg

 

8145665[/snapback]

 

Syns du den lukter godt? Jeg har en syns den er for sterk, blir en rar lukt. :ermm:

Kan hende jeg syns det fordi jeg hadde en dårlig venn som brukte alt for mye Lacoste parfyme. Men syns det er en rar lukt når jeg bruker den...

Lacoste Grey derimot elsker jeg, er den parfymen jeg kan sitte hjemme å lukte på :p

 

Er vel kansje forskjell fra person til person.

Eller så er jeg en pyse som aldri tør bruke Red. Føler meg fan av han (den dårlige vennen) når jeg bruker den :hmm::ermm:

 

Jaja, litt OT...

 

Bruker nå en Burberry Brit, lukter digg syns jeg.

post-102272-1175106007_thumb.jpg

 

Også bruker jeg DKNY Red Delicious, lukter ok. Føler meg litt freshere med den på en den klassiske Burberryen.

post-102272-1175106080_thumb.jpg

 

Og helt til slutt har jeg Baldessarini Del Mar.

post-102272-1175106320_thumb.jpg

Syns den lukter ultra digg, men brukte den en gang og da var det en som skrek ut på bussen: "Hælvete så dritt det lukter her" :(:dontgetit:

Har ikke turt å bruke den etter det... :( (Men må lukte på den innimellom :!: )

Endret av Christensen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som sier "...og fikk bare komplimenter." - vil det si at folk kom bort til dere og sa at dere luktet godt?

8319361[/snapback]

 

Jess...

jeg og noen classmates sitter i klasserommet etter gymmen, så kommer det inn en jente og spør hva som lukter så godt :) så går hun rundt å lukter på alle (ja hun er sær :p ). så bare: ÅÅÅ, hvilken parfyme bruker du? når hun kom til meg. Har fått høre jeg lukter godt i andre sammenhenger også :)

Lenke til kommentar
Til dere som sier "...og fikk bare komplimenter." - vil det si at folk kom bort til dere og sa at dere luktet godt?

8319361[/snapback]

 

Jess...

jeg og noen classmates sitter i klasserommet etter gymmen, så kommer det inn en jente og spør hva som lukter så godt :) så går hun rundt å lukter på alle (ja hun er sær :p ). så bare: ÅÅÅ, hvilken parfyme bruker du? når hun kom til meg. Har fått høre jeg lukter godt i andre sammenhenger også :)

8319402[/snapback]

Og hvilken parfyme brukte du da? Orker ikke bla gjennom hele tråden ;)

Lenke til kommentar
Til dere som sier "...og fikk bare komplimenter." - vil det si at folk kom bort til dere og sa at dere luktet godt?

8319361[/snapback]

 

Jess...

jeg og noen classmates sitter i klasserommet etter gymmen, så kommer det inn en jente og spør hva som lukter så godt :) så går hun rundt å lukter på alle (ja hun er sær :p ). så bare: ÅÅÅ, hvilken parfyme bruker du? når hun kom til meg. Har fått høre jeg lukter godt i andre sammenhenger også :)

8319402[/snapback]

Ok :)

Der jeg bor er det veldig sjeldent noen sier slikt =P

 

Noen som har hatt anledning til å lukte på den nye herreparfymen fra Jean Paul Gaultier? Fleur du Male

26126546.jpg

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Ny periode i livet ny parfyme sier nå jeg bare.

 

Må finne meg noe brukbart kjapt, noe jeg aldri har brukt. Som ikke minner meg om fortiden.

 

Ikke meXX , Lacoste Orginal eller Rohas

8324739[/snapback]

Eller hva med å ta den skikkelig ut med YSL Rive Gauche pour Homme:

26122758.jpg

 

Eller Burberry London

26125694.jpg

Varme parfymer, som alliikevel er litt friske. Fine hvis man er litt lei diverse Lacoste ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen svarte, men jeg mottok den i går :)

Muligens den beste parfymen jeg har luktet noensinne, og den beste i samlingen min.

Slenger med selvtatt bilde:

8194573[/snapback]

Kjøpte denne i dag etter sterkt press fra en venninne. Stinker av meg akkurat nå, men hjelpe meg for en nydelig lukt. :love:

8418553[/snapback]

 

Du fikk kjøpt den i Norge, altså? Fredrick skrev jo noe om at den kanskje ikke var å få tak i her i landet nemlig... I hvilken butikk/kjede kjøpte du den i så fall?

Lenke til kommentar

Nerval: Gratulerer, det er garantert en av 2006's beste dufter :)

 

Kjøpte denne i dag etter sterkt press fra en venninne.
Det er den jeg bruker for tiden og, den er perfekt for denne årstiden. Lurer veldig på hvor populær den blir i Norge :)

 

Gabi: Tror ikke den var å få kjøpt i Norge da jeg skrev innlegget :)

 

EDIT: Nerval, kan anbefale deo-sticken også, er blandt de bedre der ute. Den irriterer heller ikke huden, og holder lenge.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...