Dr.Me Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Ellers bruker jeg denne: Lacoste red, med deo samme sorten. 8145665[/snapback] Syns du den lukter godt? Jeg har en syns den er for sterk, blir en rar lukt. Kan hende jeg syns det fordi jeg hadde en dårlig venn som brukte alt for mye Lacoste parfyme. Men syns det er en rar lukt når jeg bruker den... Lacoste Grey derimot elsker jeg, er den parfymen jeg kan sitte hjemme å lukte på Er vel kansje forskjell fra person til person. Eller så er jeg en pyse som aldri tør bruke Red. Føler meg fan av han (den dårlige vennen) når jeg bruker den Jaja, litt OT... Bruker nå en Burberry Brit, lukter digg syns jeg. Også bruker jeg DKNY Red Delicious, lukter ok. Føler meg litt freshere med den på en den klassiske Burberryen. Og helt til slutt har jeg Baldessarini Del Mar. Syns den lukter ultra digg, men brukte den en gang og da var det en som skrek ut på bussen: "Hælvete så dritt det lukter her" Har ikke turt å bruke den etter det... (Men må lukte på den innimellom :!: ) Endret 28. mars 2007 av Christensen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er mulig at prøven jeg har er feil, men lukter DKNY Be Delicious litt surt? Og tror ikke du trenger å bry deg om at noen synes det lukter dritt på bussen, det kan være utrolig mye mer enn parfymen (At Del Mar faktisk ikke er så god, er en annen ting =P ) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja, jeg synes den lukter godt Christensen Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg syns også Del Mar lukta utrolig digg Prøvde den i går, og fikk bare komplimenter. (både av guttene og jentene) Tror kanskje den kan være ltit mer avhengig av kroppslukten enn andre. Lukta ikke like digg på han ene kameraten min Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Til dere som sier "...og fikk bare komplimenter." - vil det si at folk kom bort til dere og sa at dere luktet godt? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Til dere som sier "...og fikk bare komplimenter." - vil det si at folk kom bort til dere og sa at dere luktet godt? 8319361[/snapback] Jess... jeg og noen classmates sitter i klasserommet etter gymmen, så kommer det inn en jente og spør hva som lukter så godt så går hun rundt å lukter på alle (ja hun er sær ). så bare: ÅÅÅ, hvilken parfyme bruker du? når hun kom til meg. Har fått høre jeg lukter godt i andre sammenhenger også Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Til dere som sier "...og fikk bare komplimenter." - vil det si at folk kom bort til dere og sa at dere luktet godt? 8319361[/snapback] Jess... jeg og noen classmates sitter i klasserommet etter gymmen, så kommer det inn en jente og spør hva som lukter så godt så går hun rundt å lukter på alle (ja hun er sær ). så bare: ÅÅÅ, hvilken parfyme bruker du? når hun kom til meg. Har fått høre jeg lukter godt i andre sammenhenger også 8319402[/snapback] Og hvilken parfyme brukte du da? Orker ikke bla gjennom hele tråden Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 For anledningen var det faktisk lacoste essential (grønn) Men har fått høre det når jeg har brukt armani code og Polo blue Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Til dere som sier "...og fikk bare komplimenter." - vil det si at folk kom bort til dere og sa at dere luktet godt? 8319361[/snapback] Jess... jeg og noen classmates sitter i klasserommet etter gymmen, så kommer det inn en jente og spør hva som lukter så godt så går hun rundt å lukter på alle (ja hun er sær ). så bare: ÅÅÅ, hvilken parfyme bruker du? når hun kom til meg. Har fått høre jeg lukter godt i andre sammenhenger også 8319402[/snapback] Ok Der jeg bor er det veldig sjeldent noen sier slikt =P Noen som har hatt anledning til å lukte på den nye herreparfymen fra Jean Paul Gaultier? Fleur du Male Endret 7. april 2007 av FredericC Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ny periode i livet ny parfyme sier nå jeg bare. Må finne meg noe brukbart kjapt, noe jeg aldri har brukt. Som ikke minner meg om fortiden. Ikke meXX , Lacoste Orginal eller Rohas Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kva med nye Paul Smith Story? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ny periode i livet ny parfyme sier nå jeg bare. Må finne meg noe brukbart kjapt, noe jeg aldri har brukt. Som ikke minner meg om fortiden. Ikke meXX , Lacoste Orginal eller Rohas 8324739[/snapback] Eller hva med å ta den skikkelig ut med YSL Rive Gauche pour Homme: Eller Burberry London Varme parfymer, som alliikevel er litt friske. Fine hvis man er litt lei diverse Lacoste Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Navn: Flower Produsent: Kenzo Pris: ca. 445,- Laget for: Kvinner. Beskrivelse: En lett, søt sommerduft med vanilje og musk. Elsker den. Den er perfekt for hverdag, og kan forsåvidt brukes til fest og. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Den har jeg ikke luktet, vet du om noen andre den minner om? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ingen svarte, men jeg mottok den i går Muligens den beste parfymen jeg har luktet noensinne, og den beste i samlingen min. Slenger med selvtatt bilde: 8194573[/snapback] Kjøpte denne i dag etter sterkt press fra en venninne. Stinker av meg akkurat nå, men hjelpe meg for en nydelig lukt. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ingen svarte, men jeg mottok den i går Muligens den beste parfymen jeg har luktet noensinne, og den beste i samlingen min. Slenger med selvtatt bilde: 8194573[/snapback] Kjøpte denne i dag etter sterkt press fra en venninne. Stinker av meg akkurat nå, men hjelpe meg for en nydelig lukt. 8418553[/snapback] Du fikk kjøpt den i Norge, altså? Fredrick skrev jo noe om at den kanskje ikke var å få tak i her i landet nemlig... I hvilken butikk/kjede kjøpte du den i så fall? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Kjøpte den her: Endret 19. april 2007 av SupremeX Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Nerval: Gratulerer, det er garantert en av 2006's beste dufter Kjøpte denne i dag etter sterkt press fra en venninne. Det er den jeg bruker for tiden og, den er perfekt for denne årstiden. Lurer veldig på hvor populær den blir i Norge Gabi: Tror ikke den var å få kjøpt i Norge da jeg skrev innlegget EDIT: Nerval, kan anbefale deo-sticken også, er blandt de bedre der ute. Den irriterer heller ikke huden, og holder lenge. Endret 19. april 2007 av FredericC Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Gabi: Tror ikke den var å få kjøpt i Norge da jeg skrev innlegget 8423332[/snapback] Skjønte det til slutt ja Tror jeg skal prøve ut den parfymen, ble ganske nysgjerrig på lukten på den! Likter dufter av citrus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå