Dragen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei! Sitter her uten nett for tiden (damn you, ngt!), og jeg må bruke mobilen og psp for å lese nyheter. Men det jeg stusser på er hvorfor dere ikke har noen wapside?! VG har det, dagbladet har det, itavisen har det, hvorfor ikke dere også? Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Du kan jo prøve å bruke opera mini (http://mini.opera.com/), som passer til de fleste mobiltelefoner. Men jeg er ening i at hw kunne lagd en versjon av sida for små skjermer (om ikke nødvendigvis wap) Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ja,Opera Mini fungerer fint med hw.no. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 3g på nye sony ericsson m600 er lekkert Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 3g på nye sony ericsson m600 er lekkert 6712651[/snapback] hva har det med saken å gjøre? problemet er at hw sitt layout ikke er snilt med små skjermer. jeg bruker psp når jeg leser hw nå, men psp støtter ikke layoutet, og det er for mye grafikk og reklame på forsiden at pspen går tom for minne. og lese tester på z1010 blir bare slitsomt. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kunne og retta den feilen som er på PSP sin browser. Alt blir flytta til høyre på en måte. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Kunne og retta den feilen som er på PSP sin browser. Alt blir flytta til høyre på en måte. 6713775[/snapback] riktig, menyene samler seg ikke, og dytter dermed selve artikkeloversikten mot høyre. det samme skjer når man leser artikler også Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har du ikke mulighet for heller å bruke mobilen som modem mot PC'n din? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Spurte om dette en gang til en moderator, og wap.begin.no skal visst være wapsida. Men når jeg går inn der med telefonen kommer jeg bare til innloggingssytemet for nyheter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Har du ikke mulighet for heller å bruke mobilen som modem mot PC'n din? 6714325[/snapback] jo, men da går kostnadene fort opp! jeg skrev hovedinnlegget på pcen hjemme mens jeg brukte z1010 med telenorkontant, ble fort noen kroner bare ved å skrive et innlegg. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Huffda. Kontantkort og dataoppkobling er ingen kjekk kombinasjon. Har selv fastabb fra Telenor. Da stopper det på maks en femtilapp pr døgn. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) gjelder ikke den grensa for kontantkort også? edit: fant dette på telenormobil.no: Prisen for mobil datatrafikk er kr 20,- pr. megabyte frem til du når maksprisen. Prisene gjelder for bruk i Norge og for alle privatabonnement. Endret 20. august 2006 av BarteX Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvem trenger HW på mobilen, man trenger diskusjon.no på mobilen Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) gjelder ikke den grensa for kontantkort også? Det har du jo muligheten for å finne ut :-) Endret 20. august 2006 av Oldie Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 3g på nye sony ericsson m600 er lekkert 6712651[/snapback] hva har det med saken å gjøre? problemet er at hw sitt layout ikke er snilt med små skjermer. jeg bruker psp når jeg leser hw nå, men psp støtter ikke layoutet, og det er for mye grafikk og reklame på forsiden at pspen går tom for minne. og lese tester på z1010 blir bare slitsomt. 6713762[/snapback] Det jeg mente var at på den får jeg opp hw sine sider uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå