Gå til innhold

Sending av kontaktliste til datamaskin?

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg trenger litt hjelp jeg. Jeg har en Samsung D500E, og jeg skulle gjerne ha oerført nummerne mine til datamaskinen min. Jeg har blåtann på dataen og på mobilen, men jeg klarer ikke å sende nummerne mine til dataen min. Jeg klarte det med min gamle Sony Ericsson K700i. Med den kunne jeg sende hele kontaktlisten min. Er det mulig med min Samsung D500E? Håper virkelig at dere kan hjelpe meg, for jeg har mange numre, og jeg vil ikke miste mobilen min og alle nummerne mine.

Greatfaith

Endret av Greatfaith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Jeg trenger litt hjelp jeg. Jeg har en Samsung D500E, og jeg skulle gjerne ha oerført nummerne mine til datamaskinen min. Jeg har blåtann på dataen og på mobilen, men jeg klarer ikke å sende nummerne mine til dataen min. Jeg klarte det med min gamle Sony Ericsson K700i. Med den kunne jeg sende hele kontaktlisten min. Er det mulig med min Samsung D500E? Håper virkelig at dere kan hjelpe meg, for jeg har mange numre, og jeg vil ikke miste mobilen min og alle nummerne mine.

Greatfaith

6710263[/snapback]

Du kan laste program fra www.samsungmobile.com med den kan du styre alt i mobilen lage backup av sms, kontaktlister osv.....

Lenke til kommentar
Er ikke noe takke for, har hatt d500 og er noe dritt du ikke får overført nr på sim.

6710429[/snapback]

Må man laste ned en gammel versjon av programmet? Jeg lastet ned den nyeste oppdateringen, og jeg klarte ikke å koble meg til.

6710999[/snapback]

Nei funker på nye også, er litt rotete å få den koblet til, er bare å prøve seg fram på forskjelige innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...