_dAwn_ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Noen som har forslag til et ok tastatur uten så mange ekstra snarveieer osv. Er det eventuelt forskjell på ps2 og usb tilkobling? Gamer litt. Har sett på disse: Komplett microplex Tror jeg går for det til bZerk/MIST fra microplex om det ikke har så mye å si hvilken tilkobling man har. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tastaturene ser bra ut de, men vær klar over at det ene har flate taster (slik som på laptopper) og det andre har vanelige. Personlig liker jeg flate taster best. Når det gjelder USB og PS2 har jeg selv erfaring med at USB tastatur er best, de har mulighet til å trykke inn flere taster samtidig. En gang hadde jeg et tastatur med en splittet kabel med måde USB og PS2, der kunne jeg lett merke forskjellen. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Så du ville gått for det på komplett med andre ord? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det fra komplett ville jeg gått for. Fint og se på også er det laget i aluminum. Dete gjør det solid og slitesterkt men også lett. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Jepp. Da var den saken avgjort. Skal bestille det i dag. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Tastaturet fra komplett var å anbefale. Lite dill dall og minemalistisk design. Perfekt. Men må bli vant med det. Er ikke helt innkjørt enda. Men det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå