enry Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hva er Intels I/O Prosessors? Så den på Intel sin WEB-side, - den var blå og så fin ut. Men hva er det og hva brukes de til? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 I/O står for Input/Output. Prosessoren styrer grensesnittet, slik at CPUen slipper å dille med det. Verre er det ikke. Fant du det her? http://www.intel.com/design/iio/ Det meste står jo forsåvidt på den siden, da. :wink: Lenke til kommentar
enry Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg visste at I/O stod for in/out, - det var alt. Ja, jeg så den på siden du linket. Men jeg har noen spørsmål til, - har vi noe bruk for en slik, - kan vi bruke den i et vanlig P4-system, - og vil den avlaste Central Prosessing Unit særlig? Den er fin da :razz: Lenke til kommentar
Wikingen Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Som LarsC sier: Det meste står forsåvidt på siden du refererer til. Med mindre du kjører et ressurskrevende nettverk, har du liten bruk for en I/O-prosessor. Den fungerer på en måte som en "slaveprosessor" i arbeidsstasjoner m.v. i større nettverk, evt. mindre nettverk med store arbeidskrevende applikasjoner, og høye krav til serverens prosessor(er)... Bruk heller pengene på en ny 3MHz P4 :razz: Mvh Wikingen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Wikingen skrev (2002-10-24 13:00):Bruk heller pengene på en ny 3MHz P4 :razz: 3MHZ den må være sinnsyk raske, Sorry wikingen klarte ikkeå dy meg. Rett er P4 3GHZ. :wink: Lenke til kommentar
enry Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Ja, 3.066Ghz ja :smile: sammen med Dual DDR det blir saker det. Lenke til kommentar
enry Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Bump! Falleri og bump fallera og aller gleder seg av det :razz: Men siden jeg først har bumpet nå, - så må jeg stille et spørsmål, - Hva tror vi en P4-3,059 CPU (133x23) sammen med nytt HK og Dual DDR med dobble DDR-kanaler vil yte i forhold til dagens systemer? Og Dual DDR med dobble DDR-kanaler, - hva betyr det i praksis? Men først og fremst og så videre Hvor grom blir en P4-3.06 med Dual DDR, - og blir dette tilgjengelig sammen på tilpasset HK i vinter? Lenke til kommentar
shorin Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Tror ikke dual ddr vil bety *nøyaktig* dobbel minne bånd bredde,men at det ikke er langt i fra,det tror jeg ikke nei :smile: Tror forskjellen vil bli endel større enn sdram VS ddr ram 2cent + 5 øre Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Dual Dual Data Rate betyr det... Det betyr at man sender dobbelt av det dobbelt . Rart man kan finne på noe sånt noe spørr du meg. Minner meg litt om det VIA gjorde med SDRAM på HKene sine for noen år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå