TMB Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei Jeg søker deltakere til et prosjekt. Prosjektet er å lage en fanside, med temaet "One Piece". Jeg vet at det ikke finnes mange andre sider på nettet på norsk om akkurat dette, og målet er å ha en sentral side, som vi prøver å samle alt innen One Piece. Nyheter, osv. * Bokomtaler * Nyheter * Artikler * Info * Forum osv! Bokomtaler Dette sier vel seg selv, deltakerne i prosjektet, eller besøkende på siden, sender inn omtaler, vi redigerer dem om nødvendig og legger dem ut. Nyheter Vi vil ha nyheter om nye bøker, osv. Medlemmer står fritt til å sende inn! Artikler Vil inneholde artikler om mangaen/animeen. Info Her vil vi ha informasjon/historie om personene (Luffy, Nami, Zoro, osv.), og vi vil legge ut et kort sammendrag av hver mangabok. Forum Regner med at alle vet hva dette er, et forum der man kan snakke og diskutere, om One Piece, alt, og ingenting! Hvis dette bli noe av, bestiller jeg Webhotell + domene. Dette betaler da jeg selv. Har sjekket opp domener, og disse er ikke tilgjengelige: www.redline.net www.red-line.net www.allblue.net www.all-blue.net www.grandline.net www.grand-line.net Krav for å bli med på dette prosjektet: 1. Du MÅ jo selvsagt være interessert i One Piece. 2. Er veldig positivt om du har html eller php-kunnskaper. 3. Min. 14 år. 4. Du må være seriøs. 5. Du må kunne skrive ordrett. Deltakere blir administratorer på siden, og får en egen mail-adresse. Planen er å lage norges største fanside, hvis du er interessert, svar i denne tråden Det du vil tjene på det, er vel egentlig ikke så mye, oppmerksomhet, gleden av å hjelpe andre, diskutere med andre hyggelige folk om verdens beste serie! Om ikke dere ønsker å være med på dette prosjektet, ønsker jeg gjerne forslag på flere funksjoner. Lenke til kommentar
akan Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det låter som en god ide Kan gjerne hjelpe til men har desverre ingen kunnskaper på det du trenger for å få siden til å fungere kan skrive for siden om du vil ^^ One Piece eier så Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Yess. Det blir nok en stund til jeg får kjøpt webhotell + domene, om ikke du gjør det ^^ Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kult Tenkte å kjøpe One Pice Mangaen nå! Hadde vert litt bedre hadde det vert for alle Manga/Anime serier! (vis ikke det finnes ) Lenke til kommentar
Dande Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 http://onepiece.japani.no/ norsk side Min side http://www.tronderbataljonen.com/~dande/Newfolder/ <- følger den norske mangaen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Så hvem er med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå