flanker Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvilke ord og uttrykk assosierer dere med sosiologi? Kjenner dere til noen feilstavinger av sosiologi? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvilke ord og uttrykk assosierer dere med sosiologi? 6710083[/snapback] Hjemmelsker, latskap og unnasluntring er de ordene som kommer først til meg. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvilke ord og uttrykk assosierer dere med sosiologi? 6710083[/snapback] Hjemmelsker, latskap og unnasluntring er de ordene som kommer først til meg. 6711202[/snapback] Jeg bare elsker mennesker med slikt syn på sine medmennesker! Disse bør vi ha flere av Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Her skal dere få et av mine egne utsagn om emnet: Samfunnet er et stort hus hvor dørene knirker. Sosiologenes jobb er å fortelle oss noe om hvorfor, slik at vi kan overlate til politikerne å avgjøre om det er mest "samfunnsøkonomisk lønnsomt" å smøre hengslene eller låse dørene... Geir Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg forstod ikke noe av innlegg 2 og 3. Det eneste som faller meg inn er bare ordets betydning: sosio- pref (av lat. socius, se sosial) samfunns- logi' m1 (av gr etymos 'sann, virkelig' og -logi) Slik som Twfa skrev ovenfor Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvilke ord og uttrykk assosierer dere med sosiologi? 6710083[/snapback] Hjemmelsker, latskap og unnasluntring er de ordene som kommer først til meg. 6711202[/snapback] Jeg bare elsker mennesker med slikt syn på sine medmennesker! Disse bør vi ha flere av 6712217[/snapback] Personlig liker jeg folk med humor og folk som begrunner sine innlegg. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hvilke ord og uttrykk assosierer dere med sosiologi?Kjenner dere til noen feilstavinger av sosiologi? 6710083[/snapback] Hva skal laereren din med feilstavinger av sosiologi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå