The Ghost Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg fikk en bestilling fra PSdata for ca. 4 uker siden. Fredag 21/7 fant etterhvert ut jeg kommer til å tjene dårligere enn forventet så jeg skule sende tilbake 2 ting. En GPU block og en PSU som tilsammen kom på ca. 1500,- så jeg sende dem en mail om retur Onsdag den 2/8 og fikk automatisk svar Torsdag 3/8 med saksnummer og det hele så jeg tenkte at dette ville orde seg ... Jeg ventet og jeg ventet, men fikk ikke et eneste svar så jeg sende en meling til med saksnummer og diverse som en påminelse husker ikke datoen og jeg fikke ennå ikke noe svar så jeg ble nokså iritert og sende dem en siste påminselse nå på fredag den 18/8 og ga dem en frist til søndag den 20/8 og svare på selv om de har stengt på søndager og kaskje lørdager ... Så nå lurer jeg på hva rettighetene mine er ? Har kopi av den automatiske mailen jeg fikk og den siste påminelsen jeg sendte dem ikke noe annet da jeg trodde dette skulle ordne seg uten problemer og gjett om jeg ble skuffet. Tror aldri jeg skal handle noe mer på PSdata uansett pris ... Har jeg rett til noen slags type erstaning siden det har tatt så lang tid i form av gratis tilbake frakt ol. ? Takker for svar fra en desperat fyr ... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Du kunne vel bare ha fyllt ut angrefristskjemaet og retunert disse delene så lenge du var innenfor fristen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Det har jeg aldri gjort før da jeg alltid har sendt dem mail da det er mulig og gjøre hvis man skal sende noe i retur ... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Produkter som skal returneres til PS Data AS 1.Returnr All retur til PS Data må merkes med returnummer. Returnummer fåes ved henvendelse til PS Data via: a) telefon: 37 25 37 50 , eller via b) e-post: til [email protected] Hentet fra PSdata sin hjemmeside .... Akkurat hva jeg gjorde jeg sende dem en mail ... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Prøv å ringe dei i morgon. Det brukar alltid eg å gjere med firma som er trege til å svare på E-post. Då kan ein ofte få litt meir fart på sakene! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 de bruker ganske lang tid på mail.. men med telefon får du orna sånt i løpe a 5 min.. ivertfall tullete å putte en frist på det hele.. for de leser den når de leser den uansett frist.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Ja da for jeg vel ringe dem i morgen .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Produkter som skal returneres til PS Data AS 1.Returnr All retur til PS Data må merkes med returnummer. Returnummer fåes ved henvendelse til PS Data via: a) telefon: 37 25 37 50 , eller via b) e-post: til [email protected] Hentet fra PSdata sin hjemmeside .... Akkurat hva jeg gjorde jeg sende dem en mail ... 6710129[/snapback] det er sikkert bare en liten feil, alle gjør feil. ok de kommer nok til å ordne opp. psdata er gode sånn Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er vel forskjell på en "retur" og en "angrerettsak". Regner nesten med at retur er for defekte deler som skal taes inn for reperajson\ombytte. Men ring de, regner med at de kan svare deg på det. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Ringte dem i dag og alt ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå