A4T Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 bilen en 97mod a4 1.8T lader ikke mer enn 0.1-0.2 etter bytte til kon filter. hadde ledningsbrudd til magnet ventilen men hjalp ikke å fikse det. skiftet magnet ventil og dump uten hell. har sjekket alle ledninger for lednigsbrudd, men alt er i orden. Får heller ikke feilkoder v diagnose test hos audi. Har samme spenning på alle komponenter som en annen lik bil som fungerer. Hva er galt? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Disse bilene er jo kjent for å ha en LMM som tar kvelden ved bytte til konfilter med olje. Er jo verdt å sjekke. Lenke til kommentar
A4T Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 har byttet lmm også å det var ikke den. så jeg er helt i beita.. dritt bil!! hehe Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 så jeg er helt i beita.. dritt bil!! hehe 6710255[/snapback] Et tips: Ikke gjør for mye jallamekk, det lønner seg sjelden. Lenke til kommentar
A4T Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Et tips: Ikke gjør for mye jallamekk, det lønner seg sjelden. 6711712[/snapback] Har ikke gjort noe jalla. skiftet til nye originale deler. untatt konfilteret da, men det tok jeg fra en maken bil å det fungerte jo fint. så jeg skjønner liksom ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
trra Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har du sjekket om du har luftlekkasjer etter turbo og fram til motor? Trykktester du systemet finner du fort ut om du har lekkasjer, f.eks den orginale luftkjøleren(ic) kan sprekke, spesielt hvis du har chip. Lenke til kommentar
A4T Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 har sjekket alle slanger og ic å det er ingen lekksje. har ikke chippet bilen så tror neppe den er sprukket. Lenke til kommentar
A4T Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 HJELP! Nå har jeg sjekket og sjekket men finner ikke noe. Ingen som har opplevd liknende eller vet noen som har opplevd det? alle tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ødelagt LMM? Ødelagt wastegate/wastegateaktuator? Turbo har tatt kvelden? Lenke til kommentar
A4T Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Har byttet lmm, turbo virker fast og fin, ikke slarkete. wastegaten har jeg ikke fysisk sjekket men den henger iaf ikke.. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 På din type så sprekker ventilen(wastegaten) derfor tetter den ikke lengere slik at en klarer å få opp turbotrykk.Setter du en tang på slangen til vakumklokka som går til wastegaten skal du få fullt trykk hvis den er i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå