F.torres Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 jeg ska kjøpe meg kabinett skal være kalt og kjølig... kommer til og ha den cpu kjøleren her med dennne vifta har sett på dette kabinettet er jo 2.stk 250mm vifter der og plass til en 12cm vifte men hvilken vifte burte jeg bruke i kabinettet og noen andre kabinetter jeg burte kjøpe?? må være fra komplett... (hvet microplex har bedre utvalg men) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 ingen som hvet noe om det eller som har andre kabinettet og anbefale???? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det er bare kjøling det er snakk om og ikke noe lyd? Og hvorfor må det være fra komplett? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 kjøpte meg dette, Antec Performance One P180 Miditower. det er dritt mye vifter inkludert, mye plass, pent og bra løsning til varme utviklingen fra div.komponenter... litt dyrt da... enkelt å montere i... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 ja jeg gir vel egentlig litt fa** i lyd får jeg ska ha vifte styring så kan bare skru de ned da jeg ikke spiller da jeg spiller harj eg jo på headsett..... ja det kan også være fra microplex... Lenke til kommentar
sacrife Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 http://www.psdata.no/ps.asp?it=128947&mlevel=100500 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 så fint ut..... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Hvis støy ikke er noe problem er det bare å kjøpe Delta vifter Disse flytter utrolig mye luft Endret 21. august 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har selv kabinettet "Aerocool Extremengine 3t" og hva kan jeg si? Det er det kalleste kabinettet jeg har vært borti. Cpuen min er ikkje på mer enn 40grader på stock kjøler ( Pentium 4, 3.2 ghz)! Og det synes såfall jeg er meget fra.. Kabinettet har også en genial vifte strying. Hvis alle viftene blir stilt ned på laveste nivå er pcen NESTEN lydløs, men du får fint sove i samme rom som den får å si det sånn! Skal si den 250mm viften på siden hjelper godt altså + kabinettet ser ganske bra ut også.. Lenke til kommentar
sacrife Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har selv kabinettet "Aerocool Extremengine 3t" og hva kan jeg si?Det er det kalleste kabinettet jeg har vært borti. Cpuen min er ikkje på mer enn 40grader på stock kjøler ( Pentium 4, 3.2 ghz)! Og det synes såfall jeg er meget fra.. Kabinettet har også en genial vifte strying. Hvis alle viftene blir stilt ned på laveste nivå er pcen NESTEN lydløs, men du får fint sove i samme rom som den får å si det sånn! Skal si den 250mm viften på siden hjelper godt altså + kabinettet ser ganske bra ut også.. 6721390[/snapback] What he said Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Det APLUS Case Twin Engine kabinettet ser ut til å ha god gjennomlufting i nederste delen. De viftene der kan ihvertfall flytte luft! Men pent og pyntelig er det ikke. Hm, får meg til å tenke på Pamela Anderson av en eller annen grunn... En Zahlman 120 mm vifte er vel bra nok om du ikke vil ha noe mer flashy. Og om du vil styre hastigheten på den så har de jo en egen regulator til den litt lenger ned på siden der Endret 23. august 2006 av Bugs_Bergen Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Det APLUS Case Twin Engine kabinettet ser ut til å ha god gjennomlufting i nederste delen. De viftene der kan ihvertfall flytte luft! Men pent og pyntelig er det ikke. Hm, får meg til å tenke på Pamela Anderson av en eller annen grunn... En Zahlman 120 mm vifte er vel bra nok om du ikke vil ha noe mer flashy. Og om du vil styre hastigheten på den så har de jo en egen regulator til den litt lenger ned på siden der 6732771[/snapback] ja kan det men fulgte det ikke med viftestyring i kabinettet.. har aldri hatt det kansje bare vfitene som fulger med kabinettet? Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Er ikke helt sikker på om det er justering for begge viftene som følger med engang, virker som om det bare er justering for den viften på siden etter det jeg kan lese i Denne PDF filen på produsentens side. Men det er mulig at du kan seriekoble de to 250 mm viftene på det potmeteret som følger med... Edit: Sjekket det nærmere siden jeg ble litt nysgjerrig på den svarte versjonen av kanbinettet. Det ser ut til at der er et eget potmeterhjul til den framre viften på venstre side av fronten (Vedlagt bilde viser begge viftekontrollerne). Har forsøkt å finne test av de termiske egenskapene til kabinettet også, men har ikke hatt lykken med meg der ennå... Endret 27. august 2006 av Bugs_Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå