Gå til innhold

skal kjøpe kjølig kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv kabinettet "Aerocool Extremengine 3t" og hva kan jeg si?

Det er det kalleste kabinettet jeg har vært borti. Cpuen min er ikkje på mer enn 40grader på stock kjøler ( Pentium 4, 3.2 ghz)! Og det synes såfall jeg er meget fra.. Kabinettet har også en genial vifte strying. Hvis alle viftene blir stilt ned på laveste nivå er pcen NESTEN lydløs, men du får fint sove i samme rom som den får å si det sånn! Skal si den 250mm viften på siden hjelper godt altså + kabinettet ser ganske bra ut også..

Lenke til kommentar
Har selv kabinettet "Aerocool Extremengine 3t" og hva kan jeg si?

Det er det kalleste kabinettet jeg har vært borti. Cpuen min er ikkje på mer enn 40grader på stock kjøler ( Pentium 4, 3.2 ghz)! Og det synes såfall jeg er meget fra.. Kabinettet har også en genial vifte strying. Hvis alle viftene blir stilt ned på laveste nivå er pcen NESTEN lydløs, men du får fint sove i samme rom som den får å si det sånn! Skal si den 250mm viften på siden hjelper godt altså + kabinettet ser ganske bra ut også..

6721390[/snapback]

What he said :)

Lenke til kommentar

Det APLUS Case Twin Engine kabinettet ser ut til å ha god gjennomlufting i nederste delen. De viftene der kan ihvertfall flytte luft! Men pent og pyntelig er det ikke. Hm, får meg til å tenke på Pamela Anderson av en eller annen grunn... ;):cool:

En Zahlman 120 mm vifte er vel bra nok om du ikke vil ha noe mer flashy.

Og om du vil styre hastigheten på den så har de jo en egen regulator til den litt lenger ned på siden der :)

Endret av Bugs_Bergen
Lenke til kommentar
Det APLUS Case Twin Engine kabinettet ser ut til å ha god gjennomlufting i nederste delen. De viftene der kan ihvertfall flytte luft! Men pent og pyntelig er det ikke. Hm, får meg til å tenke på Pamela Anderson av en eller annen grunn...  ;)  :cool:

En Zahlman 120 mm vifte er vel bra nok om du ikke vil ha noe mer flashy.

Og om du vil styre hastigheten på den så har de jo en egen regulator til den litt lenger ned på siden der :)

6732771[/snapback]

ja kan det men fulgte det ikke med viftestyring i kabinettet.. har aldri hatt det kansje bare vfitene som fulger med kabinettet?

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på om det er justering for begge viftene som følger med engang, virker som om det bare er justering for den viften på siden etter det jeg kan lese i Denne PDF filen på produsentens side. Men det er mulig at du kan seriekoble de to 250 mm viftene på det potmeteret som følger med...

Edit:

Sjekket det nærmere siden jeg ble litt nysgjerrig på den svarte versjonen av kanbinettet. Det ser ut til at der er et eget potmeterhjul til den framre viften på venstre side av fronten (Vedlagt bilde viser begge viftekontrollerne). Har forsøkt å finne test av de termiske egenskapene til kabinettet også, men har ikke hatt lykken med meg der ennå...

post-13721-1156664314_thumb.jpg

Endret av Bugs_Bergen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...