alexrui Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Lurer på om det er noen som har en løsning på hvordan man kan koble playstation/dvd-spiller/videomaskin inn på pcen.. Og hvilket tv-kort burde man da kjøpe? Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 :!: det lurer jeg også på Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Et hvilket som helst i grunn. De aller fleste har en composite inngang (en gul en) som går til bilde. Så trenger du bare en overgang for få de fra phonokabler (rød og hvit) til minijack å plugge inn i lydinngangen på tv-kortet eller rett inn i lydkortet. Noen få lydkort har sånn at du kan plugge de rett inn, så er du set to go. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 MEN, det er en viktig ting med å koble Playstation o.l. til tv-kortet, og det er at det blir en forsinkelse mellom det du gjør og det som kommer på skjermen så det er uspillbart. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Testa mange TV-kort for dette på jobben for å finne ut hvordan man kunne spille på en PC, kom frem til at AverTV USB 2.0 faktisk gjør det uten merkbare forsinkelser, selv i FPS. De fleste andre kort jeg testet hadde alt for høy forsinkelse til at man kunne gjøre noe. Har ikke testet med noen nyere kort, så vet ikke hvordan de yter desverre. Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 det så ut som et smart kjøp, men er det så lett å koble til foreks. en playstation 2 med denne at selv bestemoren min hadde klart det ? orker ikke noe kompliserte greier Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 tja, det er standard 3xRCA inn, ellers må jo drivere og software installeres. Det bør du klare ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå