fruktpastille Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har en 3.2 ghz intel prosessor. Så nå må dere se opp til meg gutter. Jeg fortjener respekt nå. Den laster windows på 18sekunder! Jeg er kjempefornøyd med den. har hørt at man kan overklokke den. de sa jeg skulle stikke et skrujern inn under prosessor vifta mens jeg slår med hammer 3 ganger for å dobble hastigheten. er usikker om dette vil virke. tenkte å prøve i morra maskinen min er superduper, og regner jo med at jeg er med i gjengen nå da... så dere får legge inn fine ord om meg ja jeg prøvde å kjøre slik (tror det het 3d-test eller noe) der fikk jeg masse poeng intel 3.2 er anbefalt av meg , og jeg har den !! Lenke til kommentar
enl Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jepp, sikkert mange som er interessert i en netburst-varmeovn nå som core-arkitekturen har kommet på markedet. Skjønner ikke helt hva du vil med denne posten, men innholdet gir en grei nok beskrivelse av psyken din Denne er vel nominert for stenging? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tråden flyttes automatisk til Off-topic > Gledesutrbudd. Ha en fin dag videre Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har AMD 64 4000+ @ 2,65ghz. Den yter vel betydelig bedre enn din? Jeg tipper du har levd med en dritt pc over lengre tid?` Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Du skal ikke sette skrujernet under vifta for å overklokke. du må dessverre ta av hele kjøleren og slå 4 ganger direkte på prosessoren. PS: jeg bare kødder med deg. Hammere og PC hører ikke sammen. Ikke mishandle prosessoren din, for all del.. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dette er nok en av de mere erfarne brukerene som har laget en ny bruker or å drive litt gjøn. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Du har vunnet såpass mye respekt at tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg